//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog 10 te gaan, dan staat er zeker iets bruikbaars tussen. Het is niet de bedoeling vragen en antwoorden te herhalen die hier al te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 19-04-12, 20:36
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Nog 10 te gaan, dan staat er zeker iets bruikbaars tussen. Het is niet de bedoeling vragen en antwoorden te herhalen die hier al te vinden zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 19-04-12, 20:49
XxMocr0o94xX XxMocr0o94xX is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

ik vraag een ja of een nee, en zelfs daar gaan ze moeilijk over doen. jeejtje
  #403  
Oud 19-04-12, 21:34
kevkev kevkev is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XxMocr0o94xX Bekijk bericht
In plaats van deze bullshit konden jullie mij ook even verwijzen of helpen met informatie -.-
Lees de laatste 3 tot 4 pagina's eens door. Telefoon/ emailadres, alles is terug te vinden.

Wij horen graag of het gelukt is
  #404  
Oud 19-04-12, 23:16
simoh simoh is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

joost


SAM te installeren via Cydia. Vervolgens Samprefs openen, deactiveren aanklikken, telefoon uitzetten, andere simkaart erin, telefoon aan (met kabel aan Itunes) en daar de melding dat de Iphone unlocked is thats it

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 april 2012 om 23:18 ----------

xxmocro094xx

misschien kan ik je helpen als je iets wil weten,,
  #405  
Oud 20-04-12, 12:37
deadlock deadlock is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Hallo leden van iculture!

Ik ben een actief lezer van jullie forum en wil jullie toch wel even heel erg super veel bedanken voor het simlockvrij maken van mijn op ebay gekochte iphone 3GS!

Ik heb dit gedaan door:
1. mail met IMEI te sturen naar icare3@amcustomercare.att-mail.com;
2. binnen 48 uur het antwoord gehad van AT&T dat iphone unlocked was;
3. SAM geïnstalleerd op iPhone, SAMprefs geopend en de handelingen zoals simoh heeft
beschreven uitgevoerd;
4. iPhone in iTunes gehangen -> gefeliciteerd uw telefoon is unlocked;
5. iOS 5.1 geinstalleerd
6. KLAAR

Nogmaal bedankt iedereen!
  #406  
Oud 20-04-12, 13:44
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Ik heb het volgende gedaan om mijn iPhone 2G te unlocken, heb een mail gestuurd naar icare3@amcustomercare.att-mail.com met als onderwerp unlock iphone.
Ik heb het volgende in de mail gezet..
Hi,
I want to unlock my iPhone.Imei: .. ...... ...... .
Serial number: ...........
regards.
........
Je imei en serienummer kan je vinden via instellingen -> algemeen -> info.

Je zal even later (kan een uur duren) een mail van AT&T dat je mail is ontvangen en dat een medewerker contact met jouw op zal nemen, uiteraard via de mail.
In de mail die volgt is een medewerken aan jouw gekoppeld, deze heeft een hoop bla bla en vraagt om te bellen naar AT&T.

Je beantwoord de mail en zegt dat je uit Nederland komt en bellen met de VS toch wel duur is.
Mijn antwoord zoals ik die geschreven is als volgt....
Dear Aja,
I can't make a call because i live in the Netherlands, so i really hope you van help me though the mail.
Regards
Michel

Ik kreeg een tijd later dan uiteindelijk het verlossende mail van AT&T, heb toen mijn iPhone 2G hersteld en hierna was deze officieel unlocked.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #407  
Oud 23-04-12, 20:46
Juniorke1760 Juniorke1760 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 14
Standaard

Begin het vertrouwen erin te verliezen, belde 7 dagen geleden iphone nog steeds locked. je dient dus enkel op itunz eens te syncen he, of onjuist
  #408  
Oud 23-04-12, 21:43
simoh simoh is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard unlock

Juniorke 1760 jailbreak je iphone installeer sam en volg deze stappen
De handleiding geldt voor iOS 5.0, 5.0.1 en 5.1 en voor de modellen iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4 en iPhone 4S.
Installeer Sam Bingner’s SAM (Subscriber Artificial Module) Package. Deze is in Cydia te vinden via repo.bingner.com.
Open SAM via het instellingenmenu of via het SAMPrefs-icoon op je springboard. Zorg dat de simkaart aanwezig is die je wilt gebruiken.
Ga naar utilities en kies ‘De-Activate iPhone’. Onder het kopje ‘More Information’ moet je ActivationState nu op’ Unactivated’ staan.
Met geactiveerde SAM, kies je onder ‘Method’ voor ‘By Country and Carrier’. Blader naar je operator en kies eventueel de juiste SIM ID.
Ga naar ‘More Information’ en zoek bij ‘SAM Details’ je IMSI-nummer. Noteer dit. Tik daarna op ‘Spoof Real SIM to SAM’.
Ga terug naar het hoofdscherm van SAM en wijzig bij ‘Method’ naar handmatig (‘Manual’). Vul het IMSI-nummer in, dat je in de voorgaande stap hebt genoteerd.
Verbind de iPhone met je computer en iTunes zal ervoor zorgen dat de telefoon wordt geactiveerd. Dubbelklik op het hoofdscherm op ‘Telefoonnummer’ om te controleren of de ICCID overeenkomen met het nummer van je simkaart. Zo niet, dan moet je opnieuw beginnen bij stap 1.
  #409  
Oud 23-04-12, 23:27
Bigbrothers2000 Bigbrothers2000 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deadlock Bekijk bericht
Hallo leden van iculture!

Ik ben een actief lezer van jullie forum en wil jullie toch wel even heel erg super veel bedanken voor het simlockvrij maken van mijn op ebay gekochte iphone 3GS!

Ik heb dit gedaan door:
1. mail met IMEI te sturen naar icare3@amcustomercare.att-mail.com;
2. binnen 48 uur het antwoord gehad van AT&T dat iphone unlocked was;
3. SAM geïnstalleerd op iPhone, SAMprefs geopend en de handelingen zoals simoh heeft
beschreven uitgevoerd;
4. iPhone in iTunes gehangen -> gefeliciteerd uw telefoon is unlocked;
5. iOS 5.1 geinstalleerd
6. KLAAR

Nogmaal bedankt iedereen!
Als je al een email heb gestuurd naar ATt en het is geunlockt.
Waarom ben je dan bezig met SAM
  #410  
Oud 24-04-12, 07:10
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Omdat je imei door at&t op de servers van apple als unlocked wordt gezet, maar je daarna je toestel opnieuw moet activeren via iTunes om de unlock op je iphone actief te maken (en dit opnieuw activeren kun je makkelijk via Sam doen, kan er daarna vanaf gegooid worden).
  #411  
Oud 24-04-12, 08:03
Bigbrothers2000 Bigbrothers2000 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Omdat je imei door at&t op de servers van apple als unlocked wordt gezet, maar je daarna je toestel opnieuw moet activeren via iTunes om de unlock op je iphone actief te maken (en dit opnieuw activeren kun je makkelijk via Sam doen, kan er daarna vanaf gegooid worden).
Waarom doet die dan in stap 5 iOS 5.1 installeren ????
Als je toch iOS 5.1 installeert heb je geen Sam nodig.
  #412  
Oud 24-04-12, 09:21
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Daar heb je gelijk in, in de stappen van deadlock is het installeren van 5.1 overbodig.

Om opnieuw te activeren en je unlock actief te maken kun je of een herstel uitvoeren en 5.1 installeren (maar daarna alleen nog maar tethererd jailbreaken), of op je huidige firmware blijven en opnieuw activeren dmv SAM.

Ik heb voor het laatste gekozen want m'n jailbreak is me te lief.
  #413  
Oud 25-04-12, 21:57
Tommie1 Tommie1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Randstad
Berichten: 20
Standaard

FINALLY NA 18 MAANDEN WACHTEN EN EEN EXTRA 9 DAGEN IS MIJN IPOD4 BEVALLEN VAN EEN IPHONE4

ONDER HET MOTTO BETER LAAT DAN NOOIT!!!!

er kan wel een slotje op deze discussie want alles wat je weten wil is hier vinden
  #414  
Oud 26-04-12, 16:09
Rdeckers Rdeckers is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 6
Standaard

Alleen omdat die van jou gelukt is???????

Denk dat anderen vast nog wel problemen tegen komen!!!!
  #415  
Oud 26-04-12, 16:28
Tommie1 Tommie1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Randstad
Berichten: 20
Standaard

AT&T unlocked alle tst behalve indien gestolen geweest.
Ook die zonder bon zijn aangekocht worden vrijgegeven.

Lijkt mij duidelijk toch...

Mag ook openblijven hoor
  #416  
Oud 26-04-12, 16:54
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
FINALLY NA 18 MAANDEN WACHTEN EN EEN EXTRA 9 DAGEN IS MIJN IPOD4 BEVALLEN VAN EEN IPHONE4

ONDER HET MOTTO BETER LAAT DAN NOOIT!!!!

er kan wel een slotje op deze discussie want alles wat je weten wil is hier vinden
Lekker egootje, ik en .... huuuuh andere....

Maar goed je hebt ook niet voor niets 18 maanden moeten leren, wellicht nog een paar maandjes erbij denk je ook aan andere
  #417  
Oud 26-04-12, 17:24
Rdeckers Rdeckers is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 6
Standaard

Snap je reactie wel!
Maar zit zelf nog steeds te wachten en lees dingen over factuur opsturen die ik na al die tijd niet meer heb

Dus ja vind t wel fijn om de reacties van anderen te lezen die nog steeds met tzelfde probleem zitten,en die mss wel nee te horen krijgen

Grz
  #418  
Oud 27-04-12, 13:54
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

op delocker.nl bieden ze Iphone 4 AT&T imei unlock aan. Iemand al enig ervaring hiermee ?? Zijn er mensen die wat uitleg kunnen geven of dit waar is of fake is?
  #419  
Oud 27-04-12, 14:19
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Delocker is in het verleden wel een betrouwbaar adres gebleken, maar persoonlijk geen ervaring mee. Maar waarom zou je het via delocker doen als je het via AT&T gratis kunt laten unlocken?

(overigens ook wel enigszins sneaky dat delocker betaalde AT&T unlocks verkoopt terwijl deze in veel gevallen dus gratis zijn....)
  #420  
Oud 27-04-12, 17:53
Juniorke1760 Juniorke1760 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 14
Standaard

Gisteren contact gehad met at&t, de case was closed dus men gsm was unlocked zeiden ze. Had nog geen email gehad.De email gign volgen. Ik dus beginnen herstellen , lukte niet. terug gebeld naar at&t. blijkbaar is case nog "solving". In tegenstelling tot mijn gesprek van 2u ervoor. Nu zit iphone vast in configuratieproces waarbij ik word gevraagd naar at&t simkaart of compatible simkaart om verder te gaan. iemand oplossing ?

Laatst gewijzigd door Juniorke1760; 28-04-12 om 08:03.
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 05-03-11 23:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 19:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 15:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 02-12-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.