//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Las ik net ergens op internet, kan het zo ff niet terug vinden....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 15-05-12, 15:54
sjoerd009 sjoerd009 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Las ik net ergens op internet, kan het zo ff niet terug vinden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 15-05-12, 15:57
Bigarmin Bigarmin is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Aalst
Berichten: 9
Standaard

Neen, enige oplossing is IMEI Unlock momenteel.
Er is ook geen softwaremaige unlock methode in zicht...
  #483  
Oud 15-05-12, 16:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd009 Bekijk bericht
Las ik net ergens op internet, kan het zo ff niet terug vinden.
Als je het "net" gelezen hebt kan je het nog terugvinden in de geschiedenis van je browser
  #484  
Oud 15-05-12, 16:14
sjoerd009 sjoerd009 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Zo slim ben ik zelf ook nog wel maar heb de afgelopen paar uur het hele internet afgespeurd om een manier te vinden hoe ik mijn Iphone kan unlocken en zou niet meer weten waar ik het tegen kwam. Anders moet je ff op Google kijken of het waar is.
  #485  
Oud 15-05-12, 16:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Voor info over het iPhone Dev Team vertrouw ik liever op hun blog dan op Google...

(er staat zoveel onzin op internet; zeker over dit onderwerp)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #486  
Oud 15-05-12, 16:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd009 Bekijk bericht
Anders moet je ff op Google kijken of het waar is.
Laat maar zitten Als AT&T klant heb ik een iPhone 4 op de legale manier laten unlocken.

Succes verder met de zoektocht
  #487  
Oud 15-05-12, 16:41
sjoerd009 sjoerd009 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Dan had ik nog een vraagje; stel je vind iemand in de USA die in het bezit is van een Iphone 4 en aan de voorwaarden van de unlock voldoet via AT&T, kan deze dan mijn IMEI doorgeven zodat onder zijn naam mijn telefoon geunlockt wordt ?
  #488  
Oud 15-05-12, 18:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd009 Bekijk bericht
Dan had ik nog een vraagje; stel je vind iemand in de USA die in het bezit is van een Iphone 4 en aan de voorwaarden van de unlock voldoet via AT&T, kan deze dan mijn IMEI doorgeven zodat onder zijn naam mijn telefoon geunlockt wordt ?
Ja dat kan. Elke AT&T klant kan vijf (5) iPhones laten unlocken die een ATT&T SIM-lock hebben en waarvan een aankoopbewijs aanwezig is.
  #489  
Oud 15-05-12, 18:17
sjoerd009 sjoerd009 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je reactie, aankoopbon heb ik helaas niet. Staan er op deze bon gegevens die refereren naar je telefoon zoals de IMEI code of zou je zo'n bon eventueel van iemand anders kunnen lenen?
  #490  
Oud 15-05-12, 21:43
Giso Giso is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Nee een bon lenen zit er niet in; het volgende staat op de bon:

Naam:
Mailadres:
iPhone: type
Part￿Number:￿
Serial￿Number:￿
ICCID￿Number:￿
IMEI￿Number:￿
Warranty￿effective￿through:￿
Return￿Date:￿
For￿Support,￿Visit:￿APPLE.COM/SUPPORT
AT&T￿Account￿Information No￿Wireless￿Service￿Activation￿during￿iPhone￿Sale

Groeten, Giso.
  #491  
Oud 20-05-12, 18:40
theoss theoss is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 9
Standaard

Ik ben er ook nog steeds niet. Heb mijn Iphone officieel laten unlocken en dat is ook te controleren als ik een imei check doe. Helaas krijg ik het nog niet voor elkaar om het bericht 'je telefoon is unlocked' te krijgen in itunes. Nog steeds accepteerd hij geen andere simkaarten dan at&t en een restore of upgrade hebben ook niet geholpen. Krijg steeds de melding 'geen service' of 'ongeldige simkaart'. Bij airplane mode on/off krijg ik de melding 'simkaart fout'.
Wel apart trouwens dat wanneer ik de telefoon helemaal restore dat ik hem dan alleen kan activeren met me oude at&t simkaart. Na het activeren krijg ik geen signaal met geen enkele kaart.
At&t en apple konden me ook niet echt verder helpen.
  #492  
Oud 20-05-12, 19:47
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@theoss ...welke iphone betreft? de iphone 4 of iphone 3GS?
Als het om een 3GS met ipad baseband is dat een "common" probleem die vaak voorkomt. Heeft te maken met activatie .
Als het iphone 4 is , dan is deze blijkbaar gewoon niet unlocked! Ik kan voor je een betere check doen dan de meeste IMEI checkers.....die 100 % zekerheid biedt, uiteraard gratis voor forumleden..
__________________
Revenge of the nerd..
  #493  
Oud 20-05-12, 21:12
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard unlock by AT&T

Shit, heb mijn unlock aangevraagd. Vandaag volgend bericht terug gekregen:





AT&T will only unlock an iPhone under the following circumstances:
* the person requesting the unlock is a current AT&T cell phone customer or a former AT&T cell phone customer who can provide the phone number or account number and the required verification for the account where the iPhone is or was located
* the iPhone was designed for use on AT&T?s network
* all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied

* the iPhone has not been reported lost or stolen.
Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty
(60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.
AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide a valid and verifiable receipt as proof of purchase





Heb hen geantwoord wat mijn originele at&t kaart was (nummer op de kaart)
Geschreven dat ik geen at&t meer gebruik omdat ik naar belgie ben vertrokken, dat hij NIET gestolen is! + nummer die op de at&t kaart staat meegegeven

Ben nieuwsgierig als dit wel zou lukken.

De unlock was nogthans gelukt met SAM maar mijn abbonement is ten einde en moet dus een nieuwe simkaart hebben. Als ik de nieuwe simkaart insteek zal de iphone niet meer werken (heb ik gelezen!)


Wordt vervolgd ...


Dre
__________________
Psion -> ipaq -> HTC TYTNII - Iphone2G (scherm stuk na 2 dagen) - HTC HD - Iphone 3G 8gb Unlock - htc HD2 - iPhone 4g 32 > Galaxy IIS

Laatst gewijzigd door dre007; 20-05-12 om 23:19.
  #494  
Oud 20-05-12, 22:04
theoss theoss is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
@theoss ...welke iphone betreft? de iphone 4 of iphone 3GS?
Als het om een 3GS met ipad baseband is dat een "common" probleem die vaak voorkomt. Heeft te maken met activatie .
Als het iphone 4 is , dan is deze blijkbaar gewoon niet unlocked! Ik kan voor je een betere check doen dan de meeste IMEI checkers.....die 100 % zekerheid biedt, uiteraard gratis voor forumleden..
Het gaat om een Iphone4. Ik weet niet hoe het komt maar door je bericht ben ik alle gegevens van de imei check en telefoon even gaan controleren. Ik heb toen ik de unlock aanvraagde de imei en serienummer van de sim card tray afgehaald en die info ook gebruikt om te kijken waar de telefoon vandaan kwam en op werk netwerk hij gelocked zat.. Maar waar kom ik nu achter nadat ik de info in de telefoon zelf bekijk... de sim card tray is blijkbaar niet de originele! De telefoon geeft een ander imei en serienummer weer, dus uiteindelijk heb ik met de verkeerde info de unlock aangevraagd. Om daar nu pas achter te komen..... Beide gegevens lijken erg veel op elkaar en zijn zo te zien dezelfde dag verkocht, misschien al in de winkel gebeurd.
Heb meteen mijn contact gevraagd om het juiste nummer te unlocken, pfff hopelijk was dat het probleem.
  #495  
Oud 21-05-12, 10:37
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

dat is honderd procent het probleem ja !
  #496  
Oud 21-05-12, 20:26
theoss theoss is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 9
Standaard

yep dat was het probleem, binnen 12h heeft hij het voor me gefixed. Eindelijk unlocked!
  #497  
Oud 25-05-12, 00:08
Rdeckers Rdeckers is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 6
Standaard

Eindelijk!!
heb m eindelijk kunnen unlocken met t accountnummer van een kennis uit amerika!
vanmorgen een fax gestuurd, vanavond een mailtje terug dat ik kon herstellen!
heeft me belachelijk veel tijd gekost,vanalles geprobeerd,maar nu pas gelukt met accountnummer en fax


grz
  #498  
Oud 29-05-12, 10:43
Jan123 Jan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jan123
Standaard

Op AT&T zijn de iphone 4 en 4S te unlocken voor 135 en 140 EUR.

Duurt wel twee tot 3 weken!

Citaat:
  #499  
Oud 29-05-12, 11:09
theoss theoss is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 9
Standaard

Het is mogelijk om de buiten de standaard manier bij AT&T om te laten unlocken, en dit kan veel goedkoper dan 135 euro. Let dus op voordat je een unlock aanschaft!

Laatst gewijzigd door theoss; 29-05-12 om 11:19. Reden: Opschonen
  #500  
Oud 29-05-12, 13:27
Muug Muug is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 27
Standaard

ik heb laatst een 3gs van AT&T met een ouwe boot rom geJBd en geunlocked mbv sn0wbreeze 2.9.3
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 06-03-11 00:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 20:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 16:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 03-12-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.