Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan doe je er geen simkaart in, dan is het een camera die muziek afspeelt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan doe je er geen simkaart in, dan is het een camera die muziek afspeelt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Pauluz, nog nieuws voor ons????
|
|||
|
|||
Als ik dat doe moet ik de iphone nog steeds aan itunes aansluiten om deze te activeren toch ? als ik dat doe dan zegt die stop een simkaart in de iphone om deze te activeren wat moet ik doen ?
Gr, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoel of ik leg het verkeerd uit kan ook let op:
ik heb een abbo bij kpn aangevraagd met de iphone 4 erbij maar de iphone komt uit de USA en deze zou simlock vrij zijn maar dat is deze helaas niet (wist de winkel ook niet en vind dit heel jammer) dus ik moet weer even wachten op een andere iphone 4 van de winkel dus ik dacht dan gebruik ik deze gewoon even als ipod maar hoe kan ik dat doen als ik de iphone niet kan activeren door middel van een simkaart ? en ik wil de iphone ook niet jailbreaken want dan word de winkel boos denk ik Gr |
|
|||
|
|||
Heb je van kpn een simkaartje gekregen, een microsim?
Die er in, aansluiten op aaitoens syncen en klaar Dan zegt ie wel dat de simkaart niet wordt ondersteund, maar dan is wel geactiveerd. Daarna kun je dan je muziek er op zetten via aaitoens. |
|
|||
|
|||
ja ik heb inderdaad een microsim gekregen, en wat jij zegt kan niet de simkaart word niet ondersteunt en ik kan helemaal niks doen de enige optie waar ik voor kan kiezen is of ik het toestel wil uitwerpen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je in het 070 gebied woont kun je em van mij wel lenen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je aanbod maar dat ga ik niet doen. Ik stuur de iphone morgen terug naar de winkel en dan krijg ik een nieuwe iphone 4 die wel simlock vrij is
Nogmaals bedankt voor de inzet. |
|
||||
|
||||
Net 10 minuten aan de lijn gehangen met de Telefoonstore.com in Groningen. Blijkbaar kunnen ze AT&T simlocks eraf halen, maar alleen als je nog firmware 4.0 of 4.0.1 hebt. Zodra je 4.0.2 of 4.1 hebt kan het niet meer. Ook zijn er twee manieren om te unlocken, via een code en via je imei in iTjoenz. Hij heeft me belooft dat zijn collega vanavond via mail contact met me opneemt om het een en ander te bespreken en om te kijken of het nog kan. Ik moet dan mijn imei doorgeven en dan gaan ze kijken of het kan. Zodra ze akkoord krijgen moet ik betalen, iets van €90 dacht hij, en zodra de betaling rond is geven ze mijn imei door heb ik dus de officiele unlock. Ik laat vanavond nog ff weten wat er uit is gekomen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nope, gister geen mail, vandaag geen mail, heb ze al opnieuw gemaild maar ik heb het vermoeden dat ze geen klanten meer willen. Verdienen zat denk ik.
|
|
||||
|
||||
Toch nog maar ff telefonisch contact opgenomen, ik krijg vanaaf antwoord zegt ie.....
|
|
||||
|
||||
Denk toch dat ze genoeg klanten hebben.
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ze het niet kunnen en niet willen toegeven
|
|
|||
|
|||
Ikzelf kan ook neverlocked codes aanvragen. Dit is hier in nederland alleen voor T-Mobile toestellen en maakt niet uit welke baseband erin zit. Dus dit is complete onzin "Blijkbaar kunnen ze AT&T simlocks eraf halen, maar alleen als je nog firmware 4.0 of 4.0.1 hebt. Zodra je 4.0.2 of 4.1"
|
|
||||
|
||||
@Platte,
Wat bedoel je precies met onzin???? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok. Dus het verhaal dat 4.0 en 4.0.1 alleen kunnen is onzin??
Ik heb trouwens nog niks gehoord van ze dus kan het ook niet navragen. |
|
|||
|
|||
Vandaag bij Telefoonstore in Groningen geweest. Die zeiden dat ze de iPhone niet kunnen unlocken
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|