//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevkev Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd en kreeg een uiterst vriendelijke mailtje terug. Binnen 8 werkdagen moet het gelukt zijn, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 12-04-12, 09:37
mzdavid mzdavid is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevkev Bekijk bericht
Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd en kreeg een uiterst vriendelijke mailtje terug. Binnen 8 werkdagen moet het gelukt zijn, alhoewel het langer kan duren door de vele aanvragen. Daarnaast een case nummer gekregen.

Ik heb (nog) geen aankoopbewijs hoeven doorsturen (gelukkig, want ik heb hem in Hongkong gekocht). Ik ben berg benieuwd.
Heb vandaag ook een vriendelijk mailtje teruggekregen. Binnen de 8 dagen zal ik weten of de aanvraag gelukt is of niet..

Spannend!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 12-04-12, 20:09
SebastianM SebastianM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevkev Bekijk bericht
Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd en kreeg een uiterst vriendelijke mailtje terug. Binnen 8 werkdagen moet het gelukt zijn, alhoewel het langer kan duren door de vele aanvragen. Daarnaast een case nummer gekregen.

Ik heb (nog) geen aankoopbewijs hoeven doorsturen (gelukkig, want ik heb hem in Hongkong gekocht). Ik ben berg benieuwd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mzdavid Bekijk bericht
Heb vandaag ook een vriendelijk mailtje teruggekregen. Binnen de 8 dagen zal ik weten of de aanvraag gelukt is of niet..

Spannend!
Mag ik vragen naar welk email-adres jullie het gestuurd hebben? En welke details hebben jullie vermeld behalve je IMEI nummer natuurlijk
  #343  
Oud 12-04-12, 20:23
mzdavid mzdavid is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Goed nieuws!! Heb gisteren het mailtje verstuurd, heel vriendelijk natuurlijk. En heb vandaag al een bevestiging gekregen dat hij unlocked is. Heb hem snel even ingestoken en hij is unlocked! Superservice (op 1dag tijd). Gewoon vriendelijk kort emailtje met je IMEI samen met je adres naar dit emailadres sturen: icare3@amcustomercare.att-mail.com

Normaal gezien is hij de dag erachter unlocked!

Ik ben zeer tevreden! Na een jaar in de kast liggen kan ik hem eindelijk terug gebruiken!!!


Thanks!
  #344  
Oud 12-04-12, 21:06
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mzdavid Bekijk bericht
Goed nieuws!! Heb gisteren het mailtje verstuurd, heel vriendelijk natuurlijk. En heb vandaag al een bevestiging gekregen dat hij unlocked is.
Mooi, gefeliciteerd!! Heb je je telefoon alleen aan itunes gehangen of heb je een restore of de/heractivatie moeten doen?
  #345  
Oud 12-04-12, 21:11
mzdavid mzdavid is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Mooi, gefeliciteerd!! Heb je je telefoon alleen aan itunes gehangen of heb je een restore of de/heractivatie moeten doen?
Heb mijn simkaart eringestoken, je moet hem insteken in je computer, daarna itunes openen. En daarna moet je op HERSTELLEN klikken maar dat gaat niet als je telefoon niet in DFU mode staat, dus effe in DFU zetten, aansluiten en dan klik je op HERSTELLEN.

Daarna moet je wachten tot hij terug opstart en voila. De simlock is eraf!

Ben echt superblij dat hij terug werkt. Ik dacht echt dat dit langer ging duren.. Heb niet eens moeten vermelden waar ik hem gekocht heb ofzo. Gewoon imei doorgestuurd en wopaa! Hopelijk gaat het bij jullie ook zo vlot!

Greetz
  #346  
Oud 13-04-12, 08:35
kevkev kevkev is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mzdavid Bekijk bericht
Heb mijn simkaart eringestoken, je moet hem insteken in je computer, daarna itunes openen. En daarna moet je op HERSTELLEN klikken maar dat gaat niet als je telefoon niet in DFU mode staat, dus effe in DFU zetten, aansluiten en dan klik je op HERSTELLEN.

Daarna moet je wachten tot hij terug opstart en voila. De simlock is eraf!

Ben echt superblij dat hij terug werkt. Ik dacht echt dat dit langer ging duren.. Heb niet eens moeten vermelden waar ik hem gekocht heb ofzo. Gewoon imei doorgestuurd en wopaa! Hopelijk gaat het bij jullie ook zo vlot!

Greetz
klinkt goed.
Ik heb nog geen email mogen ontvangen.
  #347  
Oud 13-04-12, 11:21
SebastianM SebastianM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik heb ook gemaild naar AT&T, eerst een automatische mail terug en een paar uurtjes later een uiterst vriendelijke mail met een case-nummer erin. Ze schrijft dat het 12 werkdagen kan duren.

Ben benieuwd!
  #348  
Oud 13-04-12, 21:18
waldpiek waldpiek is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

ook mijn 11 maand oude iphone 4 is nu simlock vrij, en dat binnen 24 uur, via marktplaats gekocht dus geen contract of rekening of wat dan ook, ze geven gewoon alles netjes vrij
  #349  
Oud 13-04-12, 21:27
Nono_Home Nono_Home is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

Ook net mailtje gehad om een restore te doen. Maar raak ik dan de mogelijkheid kwijt om een jailbreak te doen?? Welke restore gaat ie dan doen?? 5.1 is nog thetered
  #350  
Oud 13-04-12, 21:33
waldpiek waldpiek is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

ik heb 5.1 met att simcard geinstaleerd
  #351  
Oud 13-04-12, 21:53
Nono_Home Nono_Home is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

ok, na mailtje geen restore gedaan maar gewoon een back up, daarna de iphone van de kabel af...en weer er aan en en en en #tromgeroffel....unlocked, geen restore en nog JB @ 5.01 joehoehoe

BTW, mail aan AT&T was om 9 uur vanmorgen, geen bonnetje, automated mail om 09.01, unlock instructie om 9 uur vanaaf en dus niet helemaal uitgevoerd denkende aan de aktie van T-mobile een jaar geleden....en dus geen restore nodig, heerlijk die " congratulations your iphone has been unlocked" message!!

Laatst gewijzigd door Nono_Home; 13-04-12 om 22:25. Reden: aanvulling
  #352  
Oud 14-04-12, 01:47
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Gisteren ook maar even een mailtje naar AT&T gestuurd voor een unlock. Kreeg vanmiddag een mailtje terug dat er een case was aangemaakt en hij waarsch. 23 April unlocked is. Nog even wachten dus, hoop dat het werkt
  #353  
Oud 14-04-12, 01:54
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Iedereen die zijn jailbreak wil houden en toch de unlock realiseren moet dit trucje toepassen:

Download SAMprefs van cydia. Deactivate de iphone via SAMprefs en activeer hem weer met een willekeurige kaartje ( aangenomen dat je unlock erdoorheen is!). En tara Jailbreak toch origineel simlockvrij zonder Restore !
__________________
Revenge of the nerd..
  #354  
Oud 14-04-12, 02:51
waldpiek waldpiek is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Gisteren ook maar even een mailtje naar AT&T gestuurd voor een unlock. Kreeg vanmiddag een mailtje terug dat er een case was aangemaakt en hij waarsch. 23 April unlocked is. Nog even wachten dus, hoop dat het werkt

gewoon proberen te herstellen, ook die van mij zonder bericht simlock vrij na minder dan 24 uur

dit was mijn respons

I have submitted a case to review your unlock code request for your iPhone. Your case number is CM20120412_39279635. The expected resolution date is 4/26/2012. You will be contacted once the case is completed. Normally, your case would be resolved within 5-7 business days but due to the large number of inquiries received at this time there may be a delay in processing. If your iPhone device is eligible you will be contacted via email by the Device Unlock Team

maar binnen 24 uur mijn unlock zonder bericht
  #355  
Oud 14-04-12, 07:54
kevkev kevkev is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Hier vanochtend het (ondertussen) wel bekende mailtje gehad dat hij nu ge-unlocked moet zijn. Zo maar eens kijken...
  #356  
Oud 14-04-12, 11:34
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Als ik m wil herstellen, moèt ik volgens iTunes meteen iOS 5.1 er op zetten. Kun je dit misschien omzeilen? Want misschien is t toestel nog locked en kan ik m dus niet meer gebruiken..
  #357  
Oud 14-04-12, 11:37
kevkev kevkev is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Als ik m wil herstellen, moèt ik volgens iTunes meteen iOS 5.1 er op zetten. Kun je dit misschien omzeilen? Want misschien is t toestel nog locked en kan ik m dus niet meer gebruiken..
Daar zit ik ook even mee te puzzelen.. Maar moet zo werken, dus vanavond maar eens mee verder gaan.
  #358  
Oud 14-04-12, 12:58
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

als je hem via redsn0w aansluit en dan het vinkje deactivate aanvinken gaat hij gewoon op 5.01 blijven met de jailbreak.
  #359  
Oud 14-04-12, 15:06
Ference Ference is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Hahahahaha mijn iPhone 4s is geunlocked alleen mij. Jailbreack kwijt Marja je kunt niet alles hebben
  #360  
Oud 14-04-12, 15:24
Nono_Home Nono_Home is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ference Bekijk bericht
Hahahahaha mijn iPhone 4s is geunlocked alleen mij. Jailbreack kwijt Marja je kunt niet alles hebben
restore hoeft helemaal niet!!!
Gewoon een back up draaien en phone van de kabel af en daarna weer eraan, "congratulations etc" dus ben je je JB niet kwijt...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 april 2012 om 14:25 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Iedereen die zijn jailbreak wil houden en toch de unlock realiseren moet dit trucje toepassen:

Download SAMprefs van cydia. Deactivate de iphone via SAMprefs en activeer hem weer met een willekeurige kaartje ( aangenomen dat je unlock erdoorheen is!). En tara Jailbreak toch origineel simlockvrij zonder Restore !
werlnee nergens voor nodig.
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 06-03-11 00:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 20:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 16:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 03-12-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.