//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister is het mij ook gelukt om mijn iphone 4 uit de VS te unlocken. Althans dat gaf itunes aan na het opnieuw activeren e.d. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 27-04-12, 23:15
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

Gister is het mij ook gelukt om mijn iphone 4 uit de VS te unlocken. Althans dat gaf itunes aan na het opnieuw activeren e.d. via de SAM truc. Is er een manier om te controleren of hij echt simlockvrij is? Nu draait (zoals altijd hiervoor) ultrasnow op de achtergrond en staat Sam ook mijn toestel. Kan ik beide verwijderen en kijken of mijn netwerk beschikbaar blijft? En mocht dit niet zo zijn ultrasnow weer terug zetten?

Mijn baseband is nog steeds de "good old" 01.59.00 en dat wil ik voorlopig toch wel zo houden....of ik zou echt zeker moeten zijn van een unlock. Ik durf het eigenlijk bijna niet te geloven...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 28-04-12, 09:55
adominus adominus is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 24
Standaard

@macmichel
copy gestuurd van jou eerste mail, daar gingen ze al op in.
Kon hem aan itunes hangen en hun procedure volgen.
Iphone 4 van at&t is nu unlocked
hartstikke bedankt voor deze info
  #423  
Oud 01-05-12, 18:26
Juniorke1760 Juniorke1760 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 14
Standaard unlock

kreeg zonet volgende mail van at&t,
Dear Customer:
Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service.
We apologize for any inconvenience this may have caused you.
The issue has been resolved.
Should you have any further needs regarding this issue,
please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and
reference the tracking number shown above.

dit met de vermelding naar mijn case nummer.
Nu heb ik wel volgende probleem. ik probeerde al eens te herstellen toen
hij nog niet unlocked was. en heb geen at&t simkaart.
ben ik er nu aan voor de moeite? werkt blijkbaar niet met proximus simkaart
woont er iemand in debuurt van Belgie die ik zijn at&t sim een mag gebruiekn of is dit niet nodig?

mvg
  #424  
Oud 01-05-12, 19:18
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
AT&T unlocked alle tst behalve indien gestolen geweest.
Ook die zonder bon zijn aangekocht worden vrijgegeven.

Lijkt mij duidelijk toch...

Mag ook openblijven hoor
Wat bedoelt u met TST?

En hoe weet u dat ze 'alle' iphones unlocken na het aanvragen...?

mvg
  #425  
Oud 01-05-12, 19:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wsven Bekijk bericht
Wat bedoelt u met TST?
Ik vermoed dat "tst" sms-taal voor toestel is
  #426  
Oud 01-05-12, 21:06
alevo alevo is offline
• iOS 5.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
[FONT=Calibri,sans-serif]AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.[/FONT]
Ik krijg alleen maar zo een mail terug van hun.. ***!
  #427  
Oud 01-05-12, 23:05
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

AT&T begint laatste tijd erg moeilijk te doen met unlocks vergeleken met aan het begin!
__________________
Revenge of the nerd..
  #428  
Oud 02-05-12, 00:33
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alevo Bekijk bericht
Ik krijg alleen maar zo een mail terug van hun.. ***!
Die heb ik ook gekregen....

hier zijn de voorwaarden waar aan je moet voldoen:

AT&T Wireless- What are the eligibility requirements for unlocking iPhone?

mvg
  #429  
Oud 02-05-12, 01:01
alevo alevo is offline
• iOS 5.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
[FONT=Times New Roman,serif]The unlock code for this device is unavailable due to security restrictions based on the device's history. You may want to return the device and/or provide feedback to the seller.[/FONT]
en nu krijg ik dit van hun ? toch geen gestolen toestel ??
  #430  
Oud 02-05-12, 10:45
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alevo Bekijk bericht
en nu krijg ik dit van hun ? toch geen gestolen toestel ??
ik heb juist de zelfde mail gekregen. ik versta er ook niets van. ik heb doos enal verkregen , imei op doos komt overeen met iphone...

ik heb dan nog een mail gestuurd om wat meer uitleg te krijgen en toen kreeg ik dit :

Citaat:
We are unable to complete your request at this time due to the following reason: Security issues for iphone xxxxxxxxxxx9890. Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band phone and will work in many countries across the globe. Please visit www.wireless.att.com/learn/international/ for information on traveling abroad with iPhone. For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500. We thank you for your continued business. Thank you for taking the time to e-mail AT&T to request the device un-lock code for your iPhone. Non AT&T customers are not eligible to have their iPhone unlocked through AT&T. AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: • The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account • The iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied. • The iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as you do not owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase. AT&T reserves the right to deny any unlock request that it concludes would result in an abuse of this policy or is part of an effort to defraud AT&T or its customers. AT&T further reserves the right to alter this unlocking policy at its discretion without advance notice. If you are a current or former AT&T customer, please respond to this e-mail providing your phone number or account number for the account. Once this information has been verified a device unlock case will be submitted. Once the case is resolved, we will be attempting to contact you by email. There may be a delay due to the high volume of requests. Thank you for your patience
mvg
  #431  
Oud 02-05-12, 10:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wsven Bekijk bericht
ik versta er ook niets van. ik heb doos enal verkregen , imei op doos komt overeen met iphone...
Betekent dat dan dat die iPhone niet gestolen is Ook verpakte iPhones kunnen gestolen worden, toch.

Als je die op eBay gekocht hebt kan je met de e-mails van AT&T als bewijs eventueel nog een klacht indienen tegen de verkoper wegens heling. Heb je die op Marktplaats.nl gekocht, ja dan....... (vul zelf maar in).
  #432  
Oud 02-05-12, 11:02
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Betekent dat dan dat die iPhone niet gestolen is Ook verpakte iPhones kunnen gestolen worden, toch.

Als je die op eBay gekocht hebt kan je met de e-mails van AT&T als bewijs eventueel nog een klacht indienen tegen de verkoper wegens heling. Heb je die op Marktplaats.nl gekocht, ja dan....... (vul zelf maar in).

neen das waar. Ik heb die iphone van iemand gekocht die in belgië woont die naar amerika geweest was bij zijn familie en is daar een maand of 2 geweest en had toen die iphone gekocht.... ik ben bij hem thuis geweest het zag er niet iemand uit die iphone gestolen heeft. ma bon ge weet nooit natuurlijk...

mvg
  #433  
Oud 02-05-12, 17:36
alevo alevo is offline
• iOS 5.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ook de iPhone via marktplaats gekocht... met doos en al!
  #434  
Oud 02-05-12, 17:43
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Als ik voorgaande posts en links goed lees dan heeft AT&T de regels om in aanmerking te komen voor een unlock aangescherpt en moet je nu klant zijn van AT&T of in het verleden zijn geweest.

Indien je de 'security issues' voorbij bent lijkt het er helaas op dat je alsnog een AT&T klant moet vinden die de unlock voor je wil aanvragen...

Wellicht ontstaat er binnenkort ergens een marktplaats waar AT&T klanten tegen betaling een unlock voor je aanvragen aangezien ik uit de voorwaarden begrijp (op de eerder genoemde link) dat iedere (voormalige) klant 5 unlocks kan aanvragen.

Ben blij dat ik er op tijd bij was....
  #435  
Oud 02-05-12, 17:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alevo Bekijk bericht
Ik heb ook de iPhone via marktplaats gekocht... met doos en al!
Het is toch niet uitgesloten dat er in het verleden een lading splinternieuwe (in de verpakking) AT&T iPhones werd gestolen en dat die nu allemaal aangeboden worden voor een unlock.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 mei 2012 om 17:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
A
Wellicht ontstaat er binnenkort ergens een marktplaats waar AT&T klanten tegen betaling een unlock voor je aanvragen aangezien ik uit de voorwaarden begrijp (op de eerder genoemde link) dat iedere (voormalige) klant 5 unlocks kan aanvragen.
De "marktplaats" is er al Zoek maar eens op Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More Online Shopping | eBay (eBay USA) met het zoekbegrip "at&t iphone unlock"
  #436  
Oud 04-05-12, 02:47
bramvdm bramvdm is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Stop met mailen naar at&t! Ik heb het meerdere keren geprobeerd en kreeg elke keer de standaard mail die al een paar keer hier is gepost.

Ik heb gebeld naar 1-800-335-4685 en verteld dat ik ben verhuisd naar Europa en graag mijn iPhone 4 weer wil kunnen gebruiken. 48 uur later was hij simlock vrij!! Ik heb deze iPhone overgenomen van iemand en ben nooit klant geweest van at&t.

Dus gewoon bellen en je bent zo van je simlock af.
  #437  
Oud 04-05-12, 08:36
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Heb de mail ook gekregen. Heb 2 weken moeten wachten op een antwoord.... En dan is het ineens onmogelijk.... De iphone heb ik persoonlijk zelf gekocht op 5th avenue in NY :/ Vannemidag eens bellen naar AT&T
  #438  
Oud 04-05-12, 10:19
Rdeckers Rdeckers is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 6
Standaard

Had je ook de mail gekregen dat t in resolving status was en in 10 tot 14 dagen opgelost was?
  #439  
Oud 04-05-12, 11:45
wsven wsven is offline
• iOS 8.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 23
Standaard

ik denk ook dat je een beetje geluk moet hebben met wie je aan de telefoon hangt. ik heb zowel gemaild als gebeld zonder enig succes...

mvg
  #440  
Oud 04-05-12, 17:21
alevo alevo is offline
• iOS 5.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik heb net gebeld, 1ste keer zeiden ze gewoon nee, 2de keer vroegen ze mijn IMEI nummer maar blijkbaar moet er een Proof Of Purchase zijn ???

Hoe hebben jullie dit opgelost ?
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 06-03-11 00:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 20:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 16:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 03-12-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.