Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 3G, 2 jaartjes oud denk ik. Hij staat nog steeds op firmware 3.1.3. en eigenlijk wil ik wel naar 4.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest?
Hoi,
Ik heb een iPhone 3G, 2 jaartjes oud denk ik. Hij staat nog steeds op firmware 3.1.3. en eigenlijk wil ik wel naar 4.1 Momenteel is hij simlockvrij, maar blijft hij dat als ik hem upgrade naar 4.1? Ik ben totaal niet bekend met jailbreaks etc, dus daar heb ik niet zo veel trek in. Vandaar mijn vraag alvorens de iPhone niet meer te kunnen gebruiken. Bedankt zover, Boele |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Unlocked of niet?
Staat er een app op genaamd "cydia" ?
Zo ja, dan is hij gejailbreaked. Als je cydia opstart zou daarin "ultrasn0w" moeten zijn geïnstalleerd waarmee hij unlocked is. Vind je geen sporen van beide apps is hij zo goed als zeker unlocked. Waar heb je het toestel vandaan? |
|
|||
|
|||
Waar zou ik sporen aan kunnen treffen?
Staat in ieder geval geen App op van Cydia volgens mij heb ik ook wel eens een een keer ''herstellen'' gedaan.. Kan ik adhv mn serienummer zien of ie unlocked is? Ik heb hem ruim een jaar geleden van iemand overgekocht @ marktplaats.. Groeten boele |
|
|||
|
|||
Als je inderdaad al ens een herstel hebt uitgevoerd en je telefoonfunctie het nog steeds doet met een andere simkaart dan een van t-mobile, dan moet ie wel unlocked zijn.
In dat geval moet een herstel of update met 4.1 geen probleem zijn. |
|
|||
|
|||
En mocht er door een of andere vage reden hij toch niet official unlocked zijn, kan ik hem dan altijd nog (laten) jailbreaken, unlocken?
Bedankt, Boele |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Allright thanks!
Dan gaan we het proberen! |
|
||||
|
||||
Let op: als je "normaal" upgrade naar 4.1 is deze NIET te unlocken, mocht je telefoon toch niet "officieel" simlock-vrij zijn!
De verwachting is dat er pas een unlock komt als 4.2 in november wordt vrijgegeven.
|
|||
|
|||
Oh shit!
Hij is nu bezig! Naja, dan maar even afwachten en heeeeel hard duimen! |
|
|||
|
|||
Few, het is gelukt!
Als ik hem (laat) jailbreaken, kan ik dan ook een gratis tomtomversie ergens vandaan halen? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe zien of mijn iphone unlocked is (zonder SIMs wisselen) | koekjedebij | Unlock | 16 | 12-04-13 21:51 |
kan ik ondanks jailbreak zien of mijn iphone gelockt is | sjouke | Overige providers Nederland | 0 | 04-01-11 13:35 |
Hoe kan ik zien dat mijn UDID is geregistreerd? | memo06 | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 17-04-10 19:16 |
Hoe kan ik een gesprek weigeren als screen gelockt is? | joerieve | Archief | 1 | 27-02-10 20:21 |
|
|