//

Super irritante "features" na unlock

Super irritante "features" na unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar issues nog niet kunnen verhelpen voor iphone 4 4.1 unlock en jailbreaked. - Call forwarding active bij elk nummer wat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-10, 16:08
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Exclamation Super irritante "features" na unlock

Ik heb een paar issues nog niet kunnen verhelpen voor iphone 4 4.1 unlock en jailbreaked.

- Call forwarding active bij elk nummer wat ik bel
- Visual voicemail werkt niet meer
- Facetime activatie werkt niet meer
- Mijn nummer onder "settings, phone " werkt niet, is unknown

Iemand een oplossing voor een van deze of alle issues? echt heel irritant..
Ik kan nog weer terug naar de gelockte baseband, maar ik vindt liever een fix voor deze issues

##002# en ##004# zouden de call forwarding moeten uitschakelen maar dat werkt niet op de iphone 4 4.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-10, 16:22
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Voor de callforwarding, dit is een standaard functie van io4.1. In het volgende topic zijn mensen er wel ingeslaagd omdeze weg te halen met msgfix oid:
http://forum.iculture.nl/f8/applicat...eghalen-9.html

Visual voicemail werkt alleen met T-Mobile

Facetime activatie heb ik zelf ook niet kunnen activeren, maar gebruik het zelf toch niet dus hier kan ik je niet mee helpen

En als laatste, kun je hier wel zelf een nummer intypen. En zien mensen jouw nummer wel als je hun belt
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 30-10-10, 16:53
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Thx Callforwarding is gefixet,

Ik moet nu alleen nog zien dat ik me eigen nummer weer in me iphone krijg op een of andere manier volgens mij hangt het niet werken van facetime en tetherme hier ook mee samen, is er een manier om je eigen nummer in de iphone in te kloppen via het keypad ? met een speciale code..

Anders moet ik denk ik de carrier file van T-mobile op een of andere manier wijzigen en hier mijn eigen nummer handmatig aan toevoegen, ik heb dus t-mobile en zou graag visual voicemail weer terug hebben Thx!
  #4  
Oud 30-10-10, 16:54
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
En als laatste, kun je hier wel zelf een nummer intypen. En zien mensen jouw nummer wel als je hun belt
Onder instellingen, telefoon, kan ik geen eigen nummer intypen er staat altijd "onbekend"
  #5  
Oud 30-10-10, 17:14
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Je kunt eens proberen om Supreme Preferences te installeren, geeft in ieder geval weer de mogelijkheid om thetering aan te zetten en misschien helpt dit ook voor jouw nummer probleem.

Je zal eerst een source toe moeten voegen, maar deze mag ik hier niet noemen.

In de volgende link staat het beschreven:

iOS4 missing cellular data network tab FIX* | Random Critic

Even een vraagje, als je T-Mobile hebt wat is dan de reden om een unlock te gebruiken?
  #6  
Oud 30-10-10, 18:52
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Voor je FaceTime, heb je facebreak geïnstalleerd?? Zo ja, delete die ff en probeer het nogmaals te activeren.
  #7  
Oud 30-10-10, 19:20
jorries jorries is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Alles weten te fixen, alleen het issue met MMS en Facetime en visual voicemail wil nog niet werken en staan nog open.

Heb de APN instellingen van t-mobile geinstalleerd via een unlocksite (unlockit),
iphone opnieue opgestart, maar nog steeds niks, facebreak deinstalleren had ik nog niet aan gedacht dit lijkt het probleem na een restart ook niet te verhelpen.

Ik zie geen nummer staan onder instellingen / telefoon / mijn nummer : onbekend
als er een smsje teruggestuurd moet worden vanaf apple facetime activation service naar mij dan neem ik aan dat ik hier op een of andere manier mijn eigen nummer weer in internationeel format in moet zetten maar geen idee hoe.

Waarschijnlijk hangt hier alles mee samen, waar kan ik een Nederlandse site vinden met actuele Iphone 4 APN profiles? Of weet iemand een manier om me eigen nr weer in de iphone te krijgen ( of op de sim indien daar opgeslagen )

CB NL TMOBILE
geinstalled kijken of dat de boel fixed.
Het probleem moet wel zitten in dat mijn eigen nummer niet op de sim/iphone opgeslagen is waardoor ik geen bevestiging krijg van apple voor de activatie

Laatst gewijzigd door jorries; 30-10-10 om 19:31.
  #8  
Oud 30-10-10, 20:06
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Vreemd. Ik kan na het unlocken van mijn iPhone 4 met een Vodafone simkaart gewoon facetime activeren. Het enige probleem wat ik had is die doorschakelen melding. Echter anders dan jij aangeeft werkte bij mij op de iPhone 4 iOS 4.1 ##004# wel.

Alleen heb ik nu dus geen voicemail. Iemand daar al een fix voor zonder jailbreak?
  #9  
Oud 30-10-10, 21:03
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Ik kan FaceTime niet activeren met mn voda... iemand tips (officieel unlocked tmobile)

Die fwd message heb k dan weer geen last van (zonder fix) voicemail, mijn nummer (zelf in te stellen) tethering en mms werken ook gewoon goed.

Alleen facetime...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg geulwijk Odido (T-Mobile) 7 10-08-10 15:27
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.