//

probleem simlock

probleem simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bezit een engels toestel al 2 jaar deze was geunlocked en stont software 3.?. op ik twijfel nu denk 3.1.... Nu ik had herstel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-10, 01:39
Geoffreyh Geoffreyh is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard probleem simlock

Ik bezit een engels toestel al 2 jaar deze was geunlocked en stont software 3.?. op ik twijfel nu denk 3.1....

Nu ik had herstel gedaan met mijn backupfile in itunes en plots krijg ik op mijn iphone een emergency scherm en simlock!!!

Ik ben ten einde raad vind nergens hoe ik hem terug moet unlocken niet tegen staande ik het al eerder heb kunnen doen maar wil maar niet lukken in die menu te gerake!


Is hier nog iemand wakker die me kan helpen, mijn gsm binnan 5 uur al weer dringend nodig!!

Ik had al met pawnage geprobeerd alles leek te werken costumfile enz, hij starte ook al op met ananas en plots emergency scherm!! AUB WIE HEEFT RAAD IS ENORM DRINGEND


Momenteel zit ik in dfu modus om eventueel herstel te doen naar nieuwste software maaaaar valt deze dan te kraken is deze simlock vrij te maken?

Aub wie kan helpen is dringend :'(

Alvast bedankt en hopelijk snel hulp!

EDIT 1:

Niemand raad of tips? Ben echt ten einde raad nu

EDIT 2:

bij pawnage als ik nu een firmware bundle moet kiezen of laten kieze zegt hij altijd at hij geen juiste vind en als ik juiste download dan zegt hij dit nogsteeds


Niks werkt nog echt niemand hier een tip

EDIT 3:

totaal niemand die weet wat te doen dan?

Heb nu ook eens in dfu mode gezet en geprobeerd iPhone1,2_3.1_7C144_Custom_Restore.ipsw waarvan mijn herstel altijd al werkte te doen krijg ik nu ook al een foutmelding 1600 te zien

Laatst gewijzigd door XIII; 09-11-10 om 07:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-10, 09:14
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Heb je costum firmware geinstalleerd enzo ook je baseband bewaard? Of heb je gewoon je SHSH bewaard en herstelt naar de nieuwste software met iTunes?

In het eerste geval zou je moeten kunnen unlocken.

In het tweede moet je kijken wat je baseband is. Ik weet niet zeker of er voor de 3G een downgrade van de baseband mogelijk is?

Boodschap is --> Kijk je huidige baseband na, en kijk of deze te unlocken valt.
  #3  
Oud 09-11-10, 16:37
Geoffreyh Geoffreyh is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
Heb je costum firmware geinstalleerd enzo ook je baseband bewaard? Of heb je gewoon je SHSH bewaard en herstelt naar de nieuwste software met iTunes?

In het eerste geval zou je moeten kunnen unlocken.

In het tweede moet je kijken wat je baseband is. Ik weet niet zeker of er voor de 3G een downgrade van de baseband mogelijk is?

Boodschap is --> Kijk je huidige baseband na, en kijk of deze te unlocken valt.
grote probleem is dat ik de baseband niet kan nakijken doordat ik enkel maar emergency oproep kan doen nu :s
  #4  
Oud 09-11-10, 16:42
leroydew leroydew is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar leroydew
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geoffreyh Bekijk bericht
grote probleem is dat ik de baseband niet kan nakijken doordat ik enkel maar emergency oproep kan doen nu :s
Uit de DFU mode halen en naar je instellingen gaan. Je moet hem gewoon kunnen lezen!
  #5  
Oud 09-11-10, 16:59
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Zal die eerst zijn toestel moeten activeren.
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
  #6  
Oud 09-11-10, 17:00
basjuh93 basjuh93 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 65
Standaard

Tip: haal hem uit de DFU mode en download iF0rcast hier mee krijg je alle info die jij zoekt, FW, Baseband ect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Simlock probleem, help! nanne1995 Unlock 6 25-05-11 10:29
Iphone 4 uk activatie probleem! Simlock? Arne.s7 iPhone algemeen 10 09-12-10 11:55
iphone simlock raar probleem dvg94 Archief 8 06-05-10 20:37
Probleem Met Simlock na Jailbreak Crossi Archief 1 03-11-09 12:20
België: simlock probleem mobile vikings Bartje Overige providers België 1 21-07-09 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.