//

Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet

Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhone Forum, Ik heb een Duitse iPhone 3GS 16GB en wil deze via de officiële weg unlocken (heb hem perongelijk geupdate naar 4.1 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-10, 16:48
happylinks happylinks is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet

Hallo iPhone Forum,

Ik heb een Duitse iPhone 3GS 16GB en wil deze via de officiële weg unlocken (heb hem perongelijk geupdate naar 4.1 en dus ook de baseband).
Nu heb ik een Duits T-Mobile simkaartje gekocht en deze heeft mijn iPhone geactiveerd (kreeg een popupje) en hiermee kan ik gewoon bellen etc.
Maar als ik nu mijn Nederlandse T-Mobile simkaartje erin doe dan krijg ik weer de melding van iTunes dat de simkaart niet is ondersteund, ik heb meerdere t-mobile simkaartjes thuis en deze doen het allemaal niet; alleen de duitse.
Kan ik hier iets aan doen of moet ik wachten tot de Ultrasnow unlock?
Liever doe ik het via de officiële!

Hopelijk weten jullie iets!

Michiel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-10, 21:04
Toiney Toiney is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 21
Standaard

je zult moeten wachten op een unlock, t-mobile.de unlocked pas als het toestel 2 jaar oud is, een bedrag betalen voor de unlock doen ze niet aan, zoals bij t-mobile.nl.

heb zelf ook een duitse 3G 8GB, denk dat mijn iphone 4 er eerder is dan de unlock.
  #3  
Oud 15-11-10, 21:49
happylinks happylinks is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Balen zeg! Het vreemdst vind ik het dat Apple de iPhones dus locked op land en provider i.p.v. alleen provider. Zo zou het toch logischerwijs gewoon moeten zijn dat T-mobile in duitsland en nederland hetzelfde zijn?

Maarja, hopelijk niet meer zo lang wachten op de unlock!

Bedankt voor je reactie!

EDIT
Trouwens Toiney, kan jij je baseband niet gewoon downgraden met Fuzzyband?
Dit werkte volgensmij juist voor de 3G, correct me i'm wrong!


Laatst gewijzigd door King1987; 15-11-10 om 21:58. Reden: edit knop gebruiken aub.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock Duitse sim baseband 03.10.01 ertje20 Unlock 17 05-06-11 02:00
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 16:38
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? wouter2190 iPhone algemeen 3 11-07-10 19:52
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 21:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.