iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: van kwaad tot erger (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/77578-kwaad-erger.html)

SBTM 13-11-10 20:30

van kwaad tot erger
 
Hallo, ik heb mijn oude 3gs 32gb uit belgië aan mijn broertje gegeven
, hij gebruikte deze met een KPN simkaart, nu heeft hij onlangs zijn iphone geupgrade en nu was die weer gesimlockt,

nu hebben we van alles geprobeerd, ik heb hem uiteindelijk gedowngrade naar 3.1.3, maar daar kwamen we de telefoon niet in door de simlock dus heb ik hem met limera1n proberen te jailbreaken maar nu start de telefoon helemaal niet meer op

. Itunes zegt dat die moet herstellen maar als ik wil herstellen krijg ik een error (2002?) en de telefoon komt niet verder dan het zilveren appeltje...

Help wat moet ik doen ?

aadioo 13-11-10 23:06

je had hem toch niet geupdate naar 4.1

zo nee dan jailbreaken met redsnow daarna ff kijken naar baseband (modem firmware) mag geen 5.14.02 zijn is ie lager bv 5.13.0
dan unlocken met ultrasnow


dus eerst redsnow downloaden en lezen hoe het moet vind je hier ergens op de site .

hopen dat je er uit komt als het is gelukt hoor ik het graag

grt aadioo

ShortyEx 14-11-10 10:21

Hoe komt een Belgische iPhone aan een simlock O.o? Ik dacht dat dat verboden was bij ons...

Guest-20180925190238 14-11-10 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx (Bericht 600147)
Hoe komt een Belgische iPhone aan een simlock O.o? Ik dacht dat dat verboden was bij ons...

Dat is ook zo. Maar je kan in België natuurlijk ook Franse, Duitse, Engelse, enz... iPhones kopen en die hebben dan soms wel een simlock.

Als de TS het modelnummer geeft dan weten we of het echt een "Belgische iPhone" is.

satwolf 14-11-10 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx (Bericht 600147)
Hoe komt een Belgische iPhone aan een simlock O.o? Ik dacht dat dat verboden was bij ons...

Hij schreef "uit België" , dit wilt niet automatisch zeggen dat het een Belgische toestel is.:d

ShortyEx 14-11-10 11:02

Euhm.. Hoe verwoord je dan dat het een Belgische iPhone is O.o'?

Is het ook onmogelijk om hem te herstellen naar 4.1 met customfirmware? Dan heb je ook meteen een jailbreak.

satwolf 14-11-10 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx (Bericht 600170)
Euhm.. Hoe verwoord je dan dat het een Belgische iPhone is O.o'?

Is het ook onmogelijk om hem te herstellen naar 4.1 met customfirmware? Dan heb je ook meteen een jailbreak.

Is mogelijk, maar als er al origineel fw4.1 op heeft gezeten kan hij niet unlocken momenteel.

Belgische toestellen hebben geen simlock, maar er zijn van die *** handelaren die toestellen in het buitenland halen en verkopen zonder te melden dat er een simlock opzit.:mad:
En voor de topicstarter is dit een toestel uit België ;)

ShortyEx 14-11-10 11:33

Goed, maar dan moet hij wachten op een unlock voor 4.1 net zoals ik en vele anderen.

Wat ik ook heb gedaan is een e-mail gestuurd naar Apple om te weten waar mijn iPhone werkelijk vandaan komt. En dan een brief gestuurd naar die provider (zonder succes vrees ik want ik krijg geen reactie). Op dit e-mailadres: contactus.benl@euro.apple.com

Je kan natuurlijk ook 1 van de vele (hier aangeraden) websites gebruiken waar je betalend een officiele unlock kan aanvragen.

SBTM 14-11-10 12:09

Bedankt voor de reacties, maar de iPhone gaat zoals er staat op dit moment helemaal niet meer aan, (blijft hangen op zilveren apple logo) dit zou ik graag eerst even fixen maar hoe :?

King1987 14-11-10 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SBTM (Bericht 600206)
Bedankt voor de reacties, maar de iPhone gaat zoals er staat op dit moment helemaal niet meer aan, (blijft hangen op zilveren apple logo) dit zou ik graag eerst even fixen maar hoe :?

De zoekfunctie :D
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ameltopic.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.