//

No Sim

No Sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, gisteren kwam ik met de vraag dat mijn oude iphone 3gs uit belgie op eens gesimlockt was na updaten naar 4.1 en dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-10, 23:23
SBTM SBTM is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard No Sim

Hallo, gisteren kwam ik met de vraag dat mijn oude iphone 3gs uit belgie op eens gesimlockt was na updaten naar 4.1 en dat ik na jailbreakpogingen de iphone niet meer opgestart kreeg.

Dit heb ik nu opgelost echter ik ben weer terug bij af, ik heb een 3gs 32gb met 4.1 software eropstaan waar ik een KPN simkaart in wil doen.

Wat zijn mijn opties nu.

Wachten tot 4.2 met jailbreak of is er een mogelijkheid om 4.1 te unlocken (hoef niet perse te jailbreaken) en ik ben ook bereid om te betalen voor een unlock, echter die officiele unlock van tmobile kan alleen van orginele tmobile iphones en gezien mijn iphone uit belgie komt weet ik niet hoe dat zit.

Mvg

SBTM

/edit: ohja mocht een unlock vooralsnog onmogelijk zijn, is er een manier om te iphone te activeren dat die op zn minst als ipod gebruikt kan worden ?

Laatst gewijzigd door SBTM; 14-11-10 om 23:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-10, 00:10
SBTM SBTM is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

topic kan dicht, heel vreemd maar op eens pakte die mijn kpn simkaart gewoon met de 4 software...
  #3  
Oud 15-11-10, 00:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gevraagde slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl iPhone3G-er Unlock 7 16-06-09 21:58
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM fritspits Unlock [archief] 19 14-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.