//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen met dit: Iphone 4 4.2 4 maanden geledden gekocht en is mij gezegd dati door Orange frans gelockt is. Kon na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-12-10, 13:04
22babak 22babak is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Kan iemand mij helpen met dit:
Iphone 4 4.2 4 maanden geledden gekocht en is mij gezegd dati door Orange frans gelockt is. Kon na paar maanden niet meer wachten, via delocker proberen laten unlocken, maar kreeg de melding dati niet orange france is en waarschijnlijk frs france (wat ik dus niet zeker weet). Ik wil mijne ook laten unlocken, maar weet niet wat te doen. iemand een idee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-12-10, 13:27
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

Jaaaaaah!
Yes they can ! Unlock je iphone

Ben zo f*cking blij
Super
  #43  
Oud 22-12-10, 18:23
22babak 22babak is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Smile unlock iphone 4.2

dank je voor je reactie,

ik dacht dat ik met zekerheid moest zeggen welke profider mijn telefoon was.
maar als het zo is ga ik het morgen geld overmaken.
  #44  
Oud 22-12-10, 18:58
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 22babak Bekijk bericht
dank je voor je reactie,

ik dacht dat ik met zekerheid moest zeggen welke profider mijn telefoon was.
maar als het zo is ga ik het morgen geld overmaken.
Super snelle service!
Doe t maar snel voordat ze weer stoppen met SFR Unlock
  #45  
Oud 23-12-10, 13:06
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Misschien een stomme vraag hoor, maar voor deze zekerheid.....als je je unlock wilt aanvragen wordt er gevraagd om Country/network en model.
Vul je dan bij country gewoon 'Holland' in, en bij netwerk (KPN) in mijn geval / en bij model iphone 4.
  #46  
Oud 28-12-10, 14:59
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Ik ging via Home | DeLocker voor een vriend van mij een unlock aanvragen en zag dat ze nu ook SFR Frankrijk kunnen unlocken. Doe er je voordeel mee. Als je het mij vraagt nog steeds de enige betrouwbare unlocker in NL!
  #47  
Oud 01-01-11, 17:18
yuan_lee86 yuan_lee86 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

net de unlock gekregen van mobilephoneunlockers.com en de iPhone 4 is nu alive and kicking
het heeft wel 10 dagen geduurd (ze zeiden dat het omwille van de kerstperiode is)...
  #48  
Oud 03-01-11, 09:02
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Nou heb ook maar een unlock aangvraagd bij DeLocker, zal mij benieuwen hoe snel het verloopt allemaal. Als ik meer weet, dan horen jullie het ook.

En iedereen nog de beste wensen! Grtz Brauntje
  #49  
Oud 03-01-11, 19:48
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Ik heb er ook 1 bij DeLocker aangevraagd. Is 3 dagen geleden, maar heb nog niets gehoord. Zal allicht door Oud en Nieuw komen, maar toch. Liever zo snel mogelijk!
  #50  
Oud 04-01-11, 08:46
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Nou ik heb al wel wat weer gehoord in ieder geval, dat ze mijn betaling hebben ontvangen, maar ik had dan ook een vraag naar hun gestuurd omdat ik mijn ordernummer niet bij in de betaling heb gezet. Gelukkig wel mijn IMEI nummer erbij gezet. Maar daarom heb ik denk ik al antwoord, en daarbij, de betalingen zijn met oud en nieuw allemaal pas vanaf 3-01-11 in gegaan he, ook al heb je het oudjaarsdag overgemaakt.
En als het dan van Rabo naar de postbank gaat of weet ik veel wat kan er volgens mij een dag tussen zitten... Ik heb Rabo iig en dat stond er gelijk gister bij hun op..
  #51  
Oud 04-01-11, 10:25
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL Bekijk bericht
Ik heb er ook 1 bij DeLocker aangevraagd. Is 3 dagen geleden, maar heb nog niets gehoord. Zal allicht door Oud en Nieuw komen, maar toch. Liever zo snel mogelijk!
Je denkt toch serieus niet dat ze in het weekend werken? Laat staan in het weekend van O/N...
  #52  
Oud 05-01-11, 18:29
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Je denkt toch serieus niet dat ze in het weekend werken? Laat staan in het weekend van O/N...
Nee ik had het over werkdagen natuurlijk. Daarbij is oudjaarsdag een officiële werkdag. Maargoed, heb een mail gehad dat het waarschijnlijk 1 dag langer zou duren, dus dat het gisteren zou gebeuren, maar heb nog steeds niets. Zet dan een langere leveringstijd op je site, dunkt mij dan.

Edit: Had op woensdag wel een mail ontvangen dat mijn geld binnen was trouwens.
  #53  
Oud 06-01-11, 08:56
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL Bekijk bericht
Nee ik had het over werkdagen natuurlijk. Daarbij is oudjaarsdag een officiële werkdag. Maargoed, heb een mail gehad dat het waarschijnlijk 1 dag langer zou duren, dus dat het gisteren zou gebeuren, maar heb nog steeds niets. Zet dan een langere leveringstijd op je site, dunkt mij dan.

Edit: Had op woensdag wel een mail ontvangen dat mijn geld binnen was trouwens.
Noh hier ben ik het absoluut niet mee eens, in deze rare dagen duurt het ook veel langer voordat het geld op de rekening staat en ik geef hun 100% gelijk dat ze nog niets doen voordat er geld op hun rekening staat. Er zijn genoeg mensen die hem wel bestellen en geen geld overmaken.

Er werd ook aangegeven bij de bank dat wanneer het oudjaarsdag overgemaakt zou worden dat de aanvraag pas 3 januari in behandeling werd genomen. Dus je moet het eigenlijk zo zien dat je maandag 3 januari betaald hebt, en als het geld direct die dag over is vanaf die dag gaan tellen. Al wil er met sommige banken ook wel een dag tussen zitten...

Groetn
  #54  
Oud 06-01-11, 09:18
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Zoals ik al zei: Ik heb woensdag al een mail (van deLocker) ontvangen (vorige week woendag dus) dat mijn geld op hun rekening stond, knuppel . Tel maar op je vingertjes na dan, donderdag is één, vrijdag is twéé en maandag is drie! Jippie.
  #55  
Oud 06-01-11, 10:31
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL Bekijk bericht
Zoals ik al zei: Ik heb woensdag al een mail (van deLocker) ontvangen (vorige week woendag dus) dat mijn geld op hun rekening stond, knuppel . Tel maar op je vingertjes na dan, donderdag is één, vrijdag is twéé en maandag is drie! Jippie.
Jah kijk, dat zei je dr niet bij, VORIGE WEEK woensdag. Ik dacht woensdag alszijnde gisteren... Omdat je op 3 januari zei dat je 3 dagen geleden een unlock had aangevraagd... Dan kom ik toch echt op oudjaarsdag uit.

Maargoed, ik denk dat ze bij apple, of waar ze die unlock ook maar uitvoeren ook vakantie hebben gehad en dat ze op 50% werksnelheid staan.

Ik vraag me alleen af, ik heb nou een iPhone 4 met 4.1 drop en met de 01.59.00 baseband met een Ultrasn0w unlock. Ik weet dat ik voordat de unlock komt ik Ultrasn0w eraf moet mieteren. Maar omdat mijn basebandversie 1 achter loopt op de firmware, zou dat nog uitmaken?
Ik kan wel compleet updaten naar 4.2.1, maar als de unlock al in werking is gezet vraagt hij gelijk bij het aansluiten met iTunes of ik de update wil doen voor simlockvrij maken neem ik aan.

En om hem nou al te updaten zonder dat ik zeker weet dat de unlock doorgaat vind ik ook wel vrij risicovol.... Dillema.. Wat zou ik moeten doen??? Iemand met tips?

M.v.g. Bram
  #56  
Oud 06-01-11, 14:38
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Vanochtend email ontvangen van De Locker. Zie onder. weer lekker kl*te dan!

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hallo,

Zoals u heeft gemerkt hebben wij uw unlock niet binnen de toegezegde doorlooptijd kunnen leveren. Wij ondervinden op dit moment problemen met onze Franse leverancier. Deze problemen zorgen ervoor dat het onzeker is binnen welke termijn deze de unlocks doorvoert.

We zijn op dit moment in discussie met onze leverancier en zetten hen onder druk om de unlocks door te voeren. Indien wij hier niet uitkomen, bestaat er in het ergste geval een kans dat wij uw order moeten annuleren en uw betaling terug moeten storten. Dit is namelijk niet de kwaliteit en doorlooptijd die wij onze klanten willen bieden.

Wij houden u hier uiteraard van op de hoogte. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!


Met vriendelijke groet,

DeLocker[/SIZE][/FONT]
  #57  
Oud 06-01-11, 17:06
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Kijk dan is het toch maar goed dat ik mijn iPhone nog niet standaard had gemaakt met de laatste baseband. Dan was het ff behoorlijk kl$%en geweest....

Bedankt voor het posten van de informatie in ieder geval, ik heb nog geen email gehad van DeLocker, hoop dat ze hem nog kunnen unlocken in ieder geval, het mag van mij best wel wat langer duren.
  #58  
Oud 13-01-11, 19:35
turreekk turreekk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 15
Standaard

Yep DeLocker kan SFR niet meer unlocken, krijg mn geld terug. Heb gelijk een unlock bij mobilephoneunlockers aangevraagd!
  #59  
Oud 13-01-11, 20:43
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Ga ik ook doen. Werkt dat alleen via PayPal?
  #60  
Oud 13-01-11, 23:50
turreekk turreekk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 15
Standaard

ja ik heb met paypal betaald.. je kan ook je credit card of je bankrekening gebruiken als je die aan je account hebt gelinkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 17:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.