//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt mobile phone unlockers wel echt? let me know dan doe ik het ook gelijk!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14-01-11, 17:28
GalO GalO is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: The Netherlands
Berichten: 14
Standaard

werkt mobile phone unlockers wel echt?
let me know dan doe ik het ook gelijk!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 14-01-11, 18:46
turreekk turreekk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 15
Standaard

nou kheb meerdere berichten hier gezien van mensen die beweren dat het werkt. maar ik laat t wel weten of t is gelukt of niet
  #63  
Oud 17-01-11, 11:32
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik heb het ook maar geprobeerd...ik kan je uit ervaring vertellen dat het godsonmogelijk is van SFR zelf iets gedaan te krijgen dus buiten de ultrasn0w-methode is via zo'n tussenpersoon de enige mogelijkheid je iPhone simlockvrij te krijgen. Hoe ze die unlocks precies erdoor krijgen bij SFR is onbekend, waarschijnlijk is het niet helemaal legaal vandaar dat het soms een tijdje wel kan en vervolgens weer een tijd niet.
  #64  
Oud 17-01-11, 11:45
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Ja inderdaad, via SFR zelf is onmogelijk, ze antwoorden zelf niet op correspondentie, ze bellen is ook vrijwel onmogelijk.. SFR zuigt een pak, volgens mij is het ook niet correct wat ze doen, als je kijkt dat andere providers wel redelijk correct omgaan met de regels van dat simlock gedoe.. Enfin, everyone hates the French right ^^?
  #65  
Oud 17-01-11, 11:52
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Het issue is dat het officieel niet mogelijk is een SFR iPhone te kopen zonder daar klant te worden oftewel: een abonnement of prepaid-kaart op naam af te nemen. Koop je je iPhone 2ehands of omzeilt de winkel de regels, dan heb je een probleem omdat SFR zich op het standpunt stelt dat ze alleen klanten helpen. Als je dan ook nog eens in het Frans met die gasten moet communiceren wordt het helemaal een eindeloos verhaal. Ik heb via contacten die ik in Frankrijk heb van alles geprobeerd maar uiteindelijk blijft SFR naar Apple wijzen en Apple weer naar SFR.
  #66  
Oud 17-01-11, 12:01
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Gewoon ff naar:
Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | APPLE iPhone unlocking by IMEI code

Naar beneden scrollen. De rest wijst zich vanzelf.

duurt tussen de 5 - 7 dagen. Kost wel $ 140.- maar dan ben je eindelijk verlost van al die ergenissen.
  #67  
Oud 17-01-11, 12:03
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ja, die heb ik ook maar geprobeerd; ik juich alleen niet te vroeg want ik heb eerder zo'n poging gewaagd en dat kwam er na twee weken wachten toch op neer dat het niet meer mogelijk was.
  #68  
Oud 18-01-11, 09:10
Wramak Wramak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Ik heb het er ook maar op gewaagd.. gister bij mobilephoneunlockers unlock aangevraagd... 140 dollar is net iets meer als 100 euro, dat heb ik er dan nog wel voor over omdan eindelijk es een normaal goed werkende iphone 4 te krijgen.... als die niet lukt dan gaat ie de verkoop in.
  #69  
Oud 20-01-11, 20:51
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Mijn ervaringen met www.mobilephoneunlockers.com;

http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...r-simlock.html
  #70  
Oud 21-01-11, 10:29
turreekk turreekk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 15
Standaard

Het is nu een week geleden dat ik de SFR unlock heb aangevraagd dus gister maar een mailtje gestuurd hoe t zit. Kreeg gelijk een mail terug dat er vertragingen zijn met de SFR unlocks. Ik kreeg ook de vraag of ik nog wil wachten of mn geld terug wil. Met DeLocker was t ook al een probleem met SFR. Kword hier niet echt goed van!

Laatst gewijzigd door turreekk; 21-01-11 om 11:24.
  #71  
Oud 21-01-11, 10:33
Wramak Wramak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Best slecht eigenlijk... SFR schijnt idd echt 3keer PIEP te zijn met unlocks maar adverteer dan niet op je site dat het weer mogelijk is :X of zet er in ieder geval een disclaimer bij.
  #72  
Oud 21-01-11, 11:43
turreekk turreekk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 15
Standaard

hmm ze weten ook niet hoe lang het gaat duren. ik heb aangegeven dat ik bereid ben nog een weekje te wachten
  #73  
Oud 22-01-11, 20:39
Wramak Wramak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

KAK!!!! kreeg nu ook t mailtje van mobilephoneunlockers...


"the service has been halted by the network do you wish to cancel and have a refund or wait till service resumes"


crap
  #74  
Oud 22-01-11, 21:15
Wramak Wramak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Vind t eigenlijk wel slecht... staat op de site SFR unlock services are RESUMED... Haal dat dan weg stelletje .. PIEP!!!!!!
  #75  
Oud 22-01-11, 21:18
yuan_lee86 yuan_lee86 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 16
Standaard

dat resume heeft de vorige keer 2 maanden geduurd, dus vanaf het ogenblik dat ze het niet meer aanbieden totdat ze het terug aanbieden
  #76  
Oud 23-01-11, 10:22
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Hier hetzelfde. Wel balen, is de 2e keer dat ik een unlock aanvraag en na een tijdje wachten te horen krijg dat het niet meer kan. Heb maar een refund gevraagd, de hemel weet hoe lang het gaat duren voordat er weer unlocked kan worden. M'n volgende iPhone wordt er in ieder geval eentje die officieel simlockvrij is, ik heb geen zin meer in dit geklooi.
  #77  
Oud 23-01-11, 22:26
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Balen zeg heb een week geleden ook een unlock aangevraagt, kunnen we weer wachten
  #78  
Oud 24-01-11, 11:02
turreekk turreekk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 15
Standaard

jeetje, ik heb inmiddels mijn geld terug.. ***** SFR

Laatst gewijzigd door turreekk; 24-01-11 om 12:02.
  #79  
Oud 24-01-11, 14:10
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Wat een bullsh*t dat dit weer zo lang duurt. Als je dit allemaal van te voren weet, dan begin je toch nooit aan een iphone4. Ik hoor gebruikers van andere smartphones hier nu nooit eens over. Helemaal klaar met het merk Apple! 4 maanden geleden een iphone 4 gekocht voor een hoop centen. En ik kan er nu nog steeds niks mee. Weer wachten....bizar!

Ik ga dat k*t ding verkopen en apple en al die andere klojo's kunnen voorbij allemaal ongezien het heen en weer krijgen.

Nooit meer apple voor mij!!!
  #80  
Oud 24-01-11, 14:33
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ventura123 Bekijk bericht
Wat een bullsh*t dat dit weer zo lang duurt. Als je dit allemaal van te voren weet, dan begin je toch nooit aan een iphone4. Ik hoor gebruikers van andere smartphones hier nu nooit eens over. Helemaal klaar met het merk Apple! 4 maanden geleden een iphone 4 gekocht voor een hoop centen. En ik kan er nu nog steeds niks mee. Weer wachten....bizar!

Ik ga dat k*t ding verkopen en apple en al die andere klojo's kunnen voorbij allemaal ongezien het heen en weer krijgen.

Nooit meer apple voor mij!!!
Lol gevalletje klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt. Wat heeft Apple nou te maken met dat jij een iPhone koopt met een simlock?

En trouwens, toen ik 2 jaar geleden een BlackBerry Storm kocht bij Vodafone zat er ook een simlock op. Sterker nog, toen ik vroeger een Nokia met prepaid kaart kocht zat er zelfs een simlock op!

Dus ik snap dat je gefrustreerd bent maar om nou wild om je heen te gaan schieten in de hoop dat je de schuldige raakt, slaat natuurlijk nergens op. Als je iemand de schuld wilt geven, dan zou ik even een spiegel pakken. Jij hebt er namelijk zelf voor gekozen een telefoon uit het buitenland te kopen van een provider die z'n telefoons verkoopt met simlock. Als je er nu een via bv Vodafone koopt, zit er helemaal geen simlock op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.