//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg eergisteren een mail van DeLocker.com dat door de enorme hoeveelheid aanvragen voor SFR (blijkbaar zijn zij de meest irritant te unlocken provider en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 07-04-11, 12:48
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik kreeg eergisteren een mail van DeLocker.com dat door de enorme hoeveelheid aanvragen voor SFR (blijkbaar zijn zij de meest irritant te unlocken provider en wachten er nogal wat mensen op) de afhandeling vertraging oploopt en ze de standaard levertijd van 5-10 werkdagen niet kunnen waarmaken.
Ik zit inmiddels op 13 werkdagen, still pending. Nog geen reden om aan te nemen dat het uiteindelijk niet goed komt - ik was één van de eersten zodra de service weer beschikbaar kwam - maar als je nu nog moet bestellen kan het wel eens heel lang gaan duren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 10-04-11, 11:54
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Gewoon iPad baseband installeren en unlocken met Ultrasn0w. Heb ik nu ook gedaan, ik was het wachten zat!
  #123  
Oud 10-04-11, 16:45
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Nah, wil mijn iphone ook weer bij het hardlopen gebruiken, dus met GPS. Wacht nog wel ff...
  #124  
Oud 10-04-11, 18:19
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Oh maar ik zie dat je een iPhone 4 hebt dus dan gaat dat verhaal van mij al helemaal niet op...
  #125  
Oud 12-04-11, 17:34
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ja ja via mobilephoneunlockers.com een reactie gehad, dat het niet gaat lukken ( geld wordt terug gestort). Hun reactie was zeer merkwaardig, dat het allemaal te traag gaat voor SFR en dat ik het maar eens via deze site moest proberen: http://www.iphoneworldwide.com/

Ik begin mobilephoneunlockers te wantrouwen....want die site lijkt mij een scam...
__________________
Revenge of the nerd..
  #126  
Oud 12-04-11, 18:33
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Die site is inderdaad een scam, Maargoed, mobilephoneunlockers.com geeft gelukkig wel gewoon geld terug.
  #127  
Oud 12-04-11, 19:28
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Helaas is iphoneworldwide.com indd. een scam: New iPhone OS 3.1.3 Jailbreak & Unlock Scams - Softpedia

Ik wacht zelf overigens al twee weken op een SFR unlock van Delocker.nl. Heb tot op heden niks gehoord. Behalve dan dat het iets langer zou gaan duren.
  #128  
Oud 12-04-11, 19:31
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 Bekijk bericht
Helaas is iphoneworldwide.com indd. een scam: New iPhone OS 3.1.3 Jailbreak & Unlock Scams - Softpedia

Ik wacht zelf overigens al twee weken op een SFR unlock van Delocker.nl. Heb tot op heden niks gehoord. Behalve dan dat het iets langer zou gaan duren.
Had een email gedaan naar Delocker en die zeiden dat er inderdaad niets werd doorgevoerd en ze in gesprek waren met een nieuwe leverancier.
  #129  
Oud 13-04-11, 02:14
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Leverancier?
Ze zijn afhankelijk van een inside man bij SFR die bereid is tegen betaling je IMEI op de unlock lijst te zetten. En die zijn er blijkbaar weinig omdat SFR daar nogal streng mee omgaat.
  #130  
Oud 13-04-11, 07:17
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Nja in principe is dat dan een leverancier Maar SFR is echt de meest k#$^#$%#t provider die ik ken! Zelfs voor een telefoon die ruim 5 jaar oud is, is het gewoon niet te regelen. Als je ervoor wil betalen, is het niet te regelen. Een helpdesk van een provider(welke als moederbedrijf Vodafone heeft), waar geen medewerker je in het Engels te woord kan staan. Allemaal onzin eisen stellen om een unlock aan te vragen en dan daarna het nog niet doen. Gewoon ongelooflijk. T-Mobile is nu het goede voorbeeld aan het geven, door de unlock voor oudere toestellen(welke dus al een keer of 5 afbetaald zijn) gratis te unlocken. Hopelijk volgen de andere providers snel!
  #131  
Oud 13-04-11, 10:15
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Gisteravond een mail gehad van delocker:

"We verwachten morgen uitsluitsel te krijgen over of het überhaupt gaat lukken en zo ja, hoelang dit nog zal duren".

Ik ben begin er echt schijtziek van te worden, sowieso al maanden aan het wachten en nu alweer weken op deze unlock gaat het waarschijnlijk weer niet lukken
  #132  
Oud 13-04-11, 10:44
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Er is momenteel iets gaande waardoor een aantal unlock bedrijven nu weer IMEI unlocks kan aanbieden.
Het lijkt er op dat er iemand access heeft gekregen tot de apple database waardoor IMEI unlocks makkelijker kunnen worden gerealiseerd.



  #133  
Oud 13-04-11, 13:15
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ik denk dat veel providers het niet langer kunnen volhouden (zoals Tmobile nederland is gezwicht voor de concurrentie en alles heeft vrij gegeven). Apple zelf is al simlockvrije toestellen aan de man aan het brengen. De providers houden straks geen brood meer over aan de iphones. Ze moeten een keertje zwichten...............Laten we het hopen! Want 140 dollar voor een unlock betalen is nog steeds veel geld.....
  #134  
Oud 13-04-11, 13:23
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Het hele simlock gebeuren bij contracten slaat totaal nergens op.
Kijk, met prepaid toestellen is het logisch; je koopt voor een zeer laag bedrag een telefoon met een beetje beltegoed. De enige manier waarop de provider dan nog iets aan je kan verdienen is het toestel te locken zodat je verplicht bent om bij deze provider belminuten te kopen.
Bij een contract is het echter volslagen onzin; als je uitrekent wat je daarvoor betaalt dan komt dat op hetzelfde neer dan wanneer je een toestel bij Apple koopt en daar een sim-only abonnement bij neemt. Bovendien zijn ze verplicht om na 1 jaar het toestel te unlocken als je daar om vraagt.
  #135  
Oud 13-04-11, 13:55
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard



net weer mail van Delocker.com en zowaar...het werkt!! Het heeft echt bizar lang moeten duren maar uiteindelijk dus succes. Of dat nu nog steeds kan is natuurlijk maar de vraag...ik was er redelijk snel bij en zat dus waarschijnlijk vroeg in de wachtrij.
  #136  
Oud 13-04-11, 14:53
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Heee DanielK, had je SFR? of een andere provider? zou goed nieuws zijn man!~Gefeliciteerd!
@Nisei,140 euro ervoor betalen vind ik niet eens zo erg, ja het is veel geld, als het maar geregeld zou zijn dan!
  #137  
Oud 13-04-11, 15:01
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

@Horstje Ja hij had SFR daarom post hij ook steeds in dit topic
@Danielk Gefeliciteerd ik heb een paar dagen na jou de unlock aangevraagd, maar het lijkt erop dat het al niet meer gaat lukken.
  #138  
Oud 13-04-11, 15:01
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik had SFR (die moeten echt kapot, de meest inflexibele provider ever) maar ben nu eindelijk van het gedonder af. Kostte me wel 117,50 en letterlijk 9 maanden, maar nu kan die telefoon tenminste nog gewoon mee totdat de volgende generatie (de generatie dus na de 4S of hoe die ook gaat heten)
  #139  
Oud 13-04-11, 15:10
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Kerel 9maanden is wel heel extreem, maar toen waren er toch nog de unlocks van dev team enzo?? Ik heb hem in januari besteld. Dus ik zal nog best een poos moeten wachten. Of mss zoals Caspar denkt, mss wel helemaal niet meer ontvangen. Wordt er een beetje verdrietig van!
  #140  
Oud 13-04-11, 15:17
iPhoony iPhoony is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Kerel 9maanden is wel heel extreem, maar toen waren er toch nog de unlocks van dev team enzo?? Ik heb hem in januari besteld. Dus ik zal nog best een poos moeten wachten. Of mss zoals Caspar denkt, mss wel helemaal niet meer ontvangen. Wordt er een beetje verdrietig van!
Wow! Waar heb jij hem in Januari besteld dan? Bij Delocker heeft het nu 3 weken geduurd, dat is wel even wat anders dan 3 maanden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.