//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nisei Sorry, geem artikel, dat zei hij via Twitter. Heb het gevonden. Denk dat je deze tweet bedoelt: http://twitter.com/#!/sbingner/statu...567744]Twitter Verder staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 14-04-11, 23:33
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nisei Bekijk bericht
Sorry, geem artikel, dat zei hij via Twitter.
Heb het gevonden. Denk dat je deze tweet bedoelt: http://twitter.com/#!/sbingner/statu...567744]Twitter

Verder staat hier ook meer info over het backupen middels SAMhttp://www.techsliver.com/backup-iph...factory-unlock

Als ik m'n SFR unlock binnen heb ga ik het verder testen.

Laatst gewijzigd door tetck6; 15-04-11 om 12:12.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 15-04-11, 00:02
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Whoehoe, unlock binnen, nu 4.3.2 erop zetten en alles herstellen!
  #163  
Oud 15-04-11, 10:03
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Is allemaal gelukt. Was zo blij en opgelucht toen ik links bovenin mijn provider weer eens zag.

Denk zelf trouwens niet dat ze die unlocks nog gaan revoken, maar toch voor de zekerheid binnenkort maar ff jailbreaken en SAM erop zetten. Moest helaas updaten naar 4.3.2. dus nog geen mogelijkheid voor.
  #164  
Oud 17-04-11, 14:47
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Nog steeds niks hier terwijl uiterlijk eind van de week is beloofd, word er nu echt moedeloos van.
  #165  
Oud 17-04-11, 15:47
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Was bij mij binnen 1 dag doorgevoerd bij Mobilephoneunlockers.com. Vreemd dat het bij jou anders gaat.
  #166  
Oud 18-04-11, 10:11
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Nee heb aangevraagd bij Delocker, anderen hier hebben daar al wel een unlock gerealiseerd. Ik zou hem uiterlijk aan het einde van de week hebben beloofden ze mij vorige week woensdag. Heb ze gisteren maar weer een mailtje gestuurd en dat wachten we nou maar weer af.
  #167  
Oud 18-04-11, 14:52
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Nee heb aangevraagd bij Delocker, anderen hier hebben daar al wel een unlock gerealiseerd. Ik zou hem uiterlijk aan het einde van de week hebben beloofden ze mij vorige week woensdag. Heb ze gisteren maar weer een mailtje gestuurd en dat wachten we nou maar weer af.
Bij mij exact dezelfde situatie. Belooft voor einde van de week maar ik wacht nog steeds.

Laatst gewijzigd door tetck6; 18-04-11 om 15:39.
  #168  
Oud 18-04-11, 14:59
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 Bekijk bericht
Bij mij exact dezelfde situatie. Beloofd voor einde van de week maar ik wacht nog steeds.
Ze hebben mij inmiddels het volgende gemailt:
Het klopt inderdaad dat uw unlock einde van vorige week gereed zou zijn. Dit is ons toegezegd door onze leverancier.


We hebben zojuist navraag gedaan waarom uw unlock nog steeds niet gereed is. Zodra wij hier een reactie op krijgen, brengen wij u hiervan op de hoogte.


Excuses voor het ongemak!

(het begint een standaard verhaal te worden) We wachten het maar weer af.
  #169  
Oud 18-04-11, 17:53
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Ze hebben mij inmiddels het volgende gemailt:
Het klopt inderdaad dat uw unlock einde van vorige week gereed zou zijn. Dit is ons toegezegd door onze leverancier.


We hebben zojuist navraag gedaan waarom uw unlock nog steeds niet gereed is. Zodra wij hier een reactie op krijgen, brengen wij u hiervan op de hoogte.


Excuses voor het ongemak!

(het begint een standaard verhaal te worden) We wachten het maar weer af.

Ik lees net in een ander Topic minder positieve berichten. Ik hoop toch echt dat mijn aanvraag inmiddels behandeld is.
Is er toevallig iemand die vandaag nog een bevestiging van een unlock door bijvoorbeeld mobilephoneunlockers.com of door delocker.nl heeft ontvangen?
  #170  
Oud 18-04-11, 22:31
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Nee heb aangevraagd bij Delocker, anderen hier hebben daar al wel een unlock gerealiseerd. Ik zou hem uiterlijk aan het einde van de week hebben beloofden ze mij vorige week woensdag. Heb ze gisteren maar weer een mailtje gestuurd en dat wachten we nou maar weer af.
Ok dat snapte ik, maar bedoelde het ook als afspiegeling .
  #171  
Oud 19-04-11, 15:00
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Dat is balen. SFR unlock ligt er weer uit bij zowel Superpaddy - Introduction en DeLocker.com | For all your Mobile Phone IMEI unlocks!
  #172  
Oud 19-04-11, 15:02
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ja ja de unlocks liggen overal op hun gat ! AAAAAAAAAAAAH GRR PFF
__________________
Revenge of the nerd..
  #173  
Oud 19-04-11, 15:07
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 Bekijk bericht
Dat is balen. SFR unlock ligt er weer uit bij zowel Superpaddy - Introduction en DeLocker.com | For all your Mobile Phone IMEI unlocks!
Ja hoor dat voelde je alweer aankomen. Ik zou dus vorige week mijn unlock krijgen, maar nee dat wordt weer wachten. Een hele wijze les heb ik hier geleerd, nooit meer een locked phone.
  #174  
Oud 19-04-11, 17:09
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Ja hoor dat voelde je alweer aankomen. Ik zou dus vorige week mijn unlock krijgen, maar nee dat wordt weer wachten. Een hele wijze les heb ik hier geleerd, nooit meer een locked phone.
Daar sluit ik me volledig bij aan. Ik las overigens ergens dat men verwacht dat de factory unlock (dus ook SFR) eind deze week online is.
  #175  
Oud 21-04-11, 13:08
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Factory unlock? Dat lijkt mij heel stug, maar zou wel mooi zijn. Bij Delocker gaat het wss nog wel een tijdje duren

Hallo,

Op dit moment zijn de SFR France orders inderdaad vertraagd. Zodra wij meer weten brengen wij u hiervan op de hoogte.




Met vriendelijke groet,


DeLocker

De vorige keer duurde het ook weer vele weken voordat het weer aangeboden wordt. Maargoed we wachten wel weer, kunnen ook niks anders he.
  #176  
Oud 21-04-11, 18:05
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Factory unlock? Dat lijkt mij heel stug, maar zou wel mooi zijn. Bij Delocker gaat het wss nog wel een tijdje duren
Je hebt gelijk. Was helaas alleen een gerucht. Zit niks anders op dan wachten.
  #177  
Oud 21-04-11, 20:12
Jake67's schermafbeelding
Jake67 Jake67 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Probeer hier eens:
http://cgi.benl.ebay.be/IPhone-4-3G-Unlock-SFR-FRANCE-ALL-VERSIONS-Incl-4-3-/270736078414?pt=UK_Phones_Software_RL&hash=item3f0920b64e
  #178  
Oud 25-04-11, 13:05
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ze proberen het via een andere leverancier eind deze week krijg ik uitsluitsel. Afwachten maar weer *zucht*
  #179  
Oud 29-04-11, 12:16
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Krijg net een mailtje dat mijn unlock is doorgevoerd. Vanavond na mijn werk gelijk ff aan itunes hangen en hopen dat het gelukt is. Zou het dan eindelijk?
  #180  
Oud 30-04-11, 07:07
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen.. delocker unlock aangevraagd. Ik kreeg dit bericht:

1. Zet uw iPhone volledig uit.
2. Plaats de simkaart van de provider die u wilt gaan gebruiken in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple-logo verschijnt, start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ´ontgrendelen´ en toets vervolgens de pincode in van de simkaart die nu in het toestel zit. (Alleen van toepassing als uw toestel al geactiveerd is. Zo niet, kunt u deze stap overslaan.)
5. Verbind nu de iPhone voor ongeveer 15 minuten met uw computer, met iTunes opgestart. U dient verbonden te zijn met het internet.
6. U kunt uw iPhone gedurende deze periode niet gebruiken.
7. Na 15 minuten koppelt u het toestel los en daarna direct weer aan uw computer, met iTunes nog steeds opgestart.
8. iTunes geeft aan dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd dient te worden. Kies voor ´Ja´. (Dit gebeurd niet altijd, soms gaat iTunes gelijk naar Stap 9).
9. iTunes geeft aan: ´Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij´. Indien het toestel een pincode heeft, kunt u deze nu invoeren.
10. Is uw toestel nog steeds gelocked, dan dient u het toestel nogmaals los en weer aan uw computer te koppelen en de stappen te volgen vanaf stap 5.

Dit heb ik gedaan alleen als ik mijn Iphone loskoppel en weer aansluit dan zegt hij nog steeds "de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund.

Na een mailtje sturen kreeg ik deze reactie:

Als uw unlock niet meteen werkt is het belangrijk de volgende stappen uit te voeren:

- Een eventuele softwarematige unlock deinstalleren
- Een eventuele jailbreak dienstalleren
- Uw iTunes updaten naar de laatste versie
- Uw iPhone herstellen
- De laatste versie van iOS installeren op uw iPhone

Ik heb alles gedaan, naar 4.3.2 geupdate. Vervolgens SAM gebruikt (en daarin met de methode bij country: France and carrier: S.F.R. toegepast, vervolgens De-Activate iPhone) om via itunes te activeren. Maar ik krijg deze melding:

iTunes kan niet nagaan of er een update voor de aanbiederinstellingen op uw iPhone beschikbaar is. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1651).

Help
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.