//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Kerel 9maanden is wel heel extreem, maar toen waren er toch nog de unlocks van dev team enzo?? Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 13-04-11, 15:20
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Kerel 9maanden is wel heel extreem, maar toen waren er toch nog de unlocks van dev team enzo?? Ik heb hem in januari besteld. Dus ik zal nog best een poos moeten wachten. Of mss zoals Caspar denkt, mss wel helemaal niet meer ontvangen. Wordt er een beetje verdrietig van!
Ja, ik heb hem al die tijd gewoon jailbroken/unlocked gehad via ultrasn0w..maar dat bleek toch niet altijd betrouwbaar, zeker op 4.2.1 viel soms de unlock uit waarna ik moest rebooten en soms ultrasn0w geheel opnieuw installeren. Het is toch irritant als je er op een gegeven moment achter komt dat je telefoon al 2 uur geen bereik meer heeft.

Ik heb het eerst via een kennis in Frankrijk officieel via SFR geprobeerd (zowel klantenservice als fysieke winkel) maar kwam nooit verder omdat ze het daar ook allemaal niet begrepen. Formeel is het eigenlijk niet mogelijk om een SFR-locked iPhone te hebben zonder de bijbehorende simkaart/abonnement tenzij de winkel de regels heeft overtreden - zoals bij mij - of je hem tweedehands hebt gekocht. In beide gevallen kom je niet in aanmerking voor een officiele unlock via SFR omdat je daar geen klant bent en dan geldt de Franse 6-maanden-unlock-regel niet.
Vervolgens heb ik het in juli via Imeiunlock.nl geprobeerd (reseller van allgsmunlock) maar dat ging niet, vervolgens in januari een keer via mobilephoneunlockers (werd na 2 weken geannuleerd omdat de service niet meer beschikbaar was) en nu dus bij de 3e poging er wel door gekregen bij Delocker.

Één les, volgende keer koop ik alleen nog maar simlockvrij
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 13-04-11, 15:50
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Toen ik hem bestelde was mobilephoneunlockers de enige die hem op dat moment nog aanboodt. Helaas kreeg ik al snel een email dat de service tijdelijk traag was. En of ik mijn geld terug wilde. Alle andere opties stonden toen ook stil tav SFR, dus heb gevraagd of mobilephoneunlockers mijn bestelling vast wilde houden tot er weer mogelijkheden waren. Heb zo'n vermoeden dat het allemaal wel, of allemaal niet is. En daarom ga ik ervan uit dat eerdaags ik ook bericht krijg dat mijn iphone unlocked is, mocht dit niet zo zijn, vraag ik mijn geld terug en probeer ik het via delocker.!
  #143  
Oud 13-04-11, 16:01
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Krijg net via delocker een mail dat mijn unlock uiterlijk aan het einde van de week gereed is, dus eindelijk goed nieuws. Kan iemand mij uitleggen hoe dit nu verder in zijn werk gaat? Ik moet straks gewoon mijn iPhone aan itunes hangen een halfuur geloof ik en dan is hij toch gewoon unlocked. En maakt het verder nog uit wanneer dit gedaan wordt: Stel unlock is zaterdag gereed en ik hang hem zondagavond aan Itunes. Ben dit weekend namelijk naar londen namelijk Dank alvast voor info.

ps. En moet ik gelijk updaten naar de nieuwe IOS

Laatst gewijzigd door Caspar10; 13-04-11 om 16:13.
  #144  
Oud 13-04-11, 17:52
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Krijg net via delocker een mail dat mijn unlock uiterlijk aan het einde van de week gereed is
@Caspar10: Wanneer heb jij de aanvraag ingediend bij Delocker.nl? Ik wacht zelf v.a. de 27-3 maar heb tot op heden niks gehoord. Ik hoop nog steeds dat de unlock gewoon doorgang kan vinden.
  #145  
Oud 13-04-11, 18:08
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@casper. Je kan dan gewoon een simkaart ingooien aan itunes hangen en klaar. Af en toe moet je even usb kabeltje eruit halen en weer erin zodat hij opnieuw de database van apple can controleren. Meer hoef je niet te doen............wat een bofkont ! ik moet ook maar eens via delocker proberen..
__________________
Revenge of the nerd..
  #146  
Oud 13-04-11, 18:28
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

De SFR unlock van mijn collega is ook gelukt via delocker! Whoohoo! 3 weken wachten maar dan heb je ook wat!
  #147  
Oud 13-04-11, 18:33
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 Bekijk bericht
@Caspar10: Wanneer heb jij de aanvraag ingediend bij Delocker.nl? Ik wacht zelf v.a. de 27-3 maar heb tot op heden niks gehoord. Ik hoop nog steeds dat de unlock gewoon doorgang kan vinden.
Ik ook 27-3, hopelijk heb jij dan ook aan het eind van de week je unlock. Ik hoop dat als ik straks als ik uit londen terug ben goed nieuws heb
  #148  
Oud 13-04-11, 18:57
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Ik ook 27-3, hopelijk heb jij dan ook aan het eind van de week je unlock. Ik hoop dat als ik straks als ik uit londen terug ben goed nieuws heb
Krijg zojuist een mail dat ook mijn op 27-3 aangevraagde unlock einde van de week zou moeten arriveren.
  #149  
Oud 13-04-11, 19:53
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Ik heb mobilephone unlockers.com ook een email gedaan. Als ze nog steeds zitten te ploeteren vraag ik mijn geld terug en ga ik naar delocker.com. Hoop dat het niet te laat is, heb in Januari mijn unlock bij mobilephoneunlockers.com aangevraagd.
  #150  
Oud 13-04-11, 20:36
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Weer een mailtje gehad van mobilephoneunlockers.com. Deze jongens hebben dezelfde manier als delocker.com nu. Is wel iets duurder geworden, 175 Dollar om precies te zijn.

Het mooie is, ik vroeg aan hun, omdat ik zo lang heb gewacht en paypal zo traag is, om nu alvast de service te verlenen en mij op mijn blauwe ogen te geloven dat ik ook daadwerkelijk betaal. Had niet verwacht dat ze dat deden, maar ze hebben het gelijk al voor me aangevraagd. Gelijk de overige dollars overgemaakt en de bevestiging erbij geplakt, zodat hun ook zekerheid hebben. Nu komt ie eindelijk, binnen 2 dagen!

Hun hadden het trouwens ook over een manier om elke provider te unlocken! Dus waarschijnlijk binnen apple zelf denk ik. Vandaar dat delocker nu ook AT&T aanbied.

Laatst gewijzigd door VChrisNL; 13-04-11 om 20:38.
  #151  
Oud 13-04-11, 22:32
turreekk turreekk is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 15
Standaard

2 dagen terug de internationale unlock van mobilephoneunlockers aangevraagd. Zojuist een mailtje gekregen en ja hoor, mn iphone 4 is officieel simlockvrij!
  #152  
Oud 13-04-11, 22:45
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Helden daar! Wel goedkoper als delocker.
  #153  
Oud 14-04-11, 08:33
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Er gaan geruchten dat telefoons door Apple kunnen worden 'gerelocked' na een volgens hun onrechtmatige unlock. Heeft iemand hier al iets meer over gehoord? Op sommige websites wordt aangeraden je authentication token op te slaan (zie hier).
  #154  
Oud 14-04-11, 09:48
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL Bekijk bericht
Helden daar! Wel goedkoper als delocker.
Sure? Ik vind het daar maar vaag.
Op Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | APPLE iPhone unlocking by IMEI code staat voor SFR 140 dollar, klik je door via pay now dan kom je op Mobile Phone Unlockers (dus met een - erbij) en daar staat die optie niet, je kunt alleen nog de international unlock kiezen voor 195 dollar. Probeer je die vervolgens in je mandje te leggen dan werkt dat niet...site komt erg rommelig over.
Is nog altijd wel iets goedkoper dan delocker.com, daar kost een SFR unlock inmiddels 137,50 (was 115) maar goed, ga toch ook maar de iPhone van m'n vrouw daar proberen te unlocken. Eens kijken of het nog steeds lukt.

Laatst gewijzigd door Danielk; 14-04-11 om 09:58.
  #155  
Oud 14-04-11, 13:25
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Er is laatste dagen iets aan de hand in de unlock scene.........Laten we hopen dat het ten goede komt aan de mensen die vast zitten aan een lock!
Die mobilephoneunlockers is raar.....ik heb het aangevraagd zeggen ze nee kan niet! probeer via een scam site :S! .....
  #156  
Oud 14-04-11, 15:48
CedricR CedricR is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Melle
Berichten: 8
Standaard

Ik heb unlock aangevraag voor SFR France unlock bij Delocker.nl en het werkt perfect, wel 2 weekjes geduld, maar ik heb hem!
  #157  
Oud 14-04-11, 15:51
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

@tetck6 hier word inderdaad over gesproken, over twitter enz, maar ik weet niet of het handig is om die methode te doen. Wellicht even delocker mailen om te vragen of de unlock ook daadwerkelijk permanent is.
  #158  
Oud 14-04-11, 17:51
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Dat kunnen ze nu nooit meer met zekerheid zeggen.
Als de whitelist hack straks door Apple wordt opgerold en ze gaan unlocks terugdraaien dan weet je nooit hoe ze dat gaan doen. Hoorde trouwens wel van Sam Bingner dat hij een backup van zo'n unlock heeft getest en dat werkt!
  #159  
Oud 14-04-11, 21:20
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nisei Bekijk bericht
Hoorde trouwens wel van Sam Bingner dat hij een backup van zo'n unlock heeft getest en dat werkt!
@Nisei Heb je een linkje naar dat artikel? Ben wel benieuwd hoe ik die backup kan maken (just to be sure).
  #160  
Oud 14-04-11, 21:34
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Sorry, geem artikel, dat zei hij via Twitter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.