//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb in augustus dit jaar een iPhone 4 gekocht in een SFR winkel in Frankrijk. Hij werd mij verkocht als een simlockvrij toestel, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-10, 15:35
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Cool unlock SFR France

Hallo,

ik heb in augustus dit jaar een iPhone 4 gekocht in een SFR winkel in Frankrijk. Hij werd mij verkocht als een simlockvrij toestel, ik kon niet met pin betalen en de man die mij hielp gaf mij er eerst geen bon bij.
Ik heb er na vragen wel een bon bij gekregen, met matchend IMEI nummer en met een telefoonnummer van het abbonement wat erbij zou horen (die man heeft dus gewoon abbonementen afgesloten van SFR, verkoopt de abbo's los en de telefoons los van elkaar) op de bon vermeld. Ik heb dus geen SIM met het bijbehorend telefoonnummer.

Nohjah beetje vaag allemaal maar wou het toestel destijds zo graag dus heb ik het maar gedaan. Nou was het toestel, zoals wel een beetje verwacht, niet simlockvrij. Dus ik zit nou met een softwarematige unlock.
Nou wil ik wel graag het toestel officieel simlockvrij hebben. Dit is na een half jaar gratis in Frankrijk.

Zou ik na dit halve jaar gewoon kunnen bellen, het mobiele nummer kunnen zeggen en unlocken ze hem dan, of moet je echt daadwerkelijk allerlei informatie doorgeven van eigenaar e.d.? Ik weet niet of er iemand ervaring mee heeft, zoja, brand los

Alvast bedankt, Brauntje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-10, 18:04
MarlonW MarlonW is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brauntje Bekijk bericht
Hallo,

ik heb in augustus dit jaar een iPhone 4 gekocht in een SFR winkel in Frankrijk. Hij werd mij verkocht als een simlockvrij toestel, ik kon niet met pin betalen en de man die mij hielp gaf mij er eerst geen bon bij.
Ik heb er na vragen wel een bon bij gekregen, met matchend IMEI nummer en met een telefoonnummer van het abbonement wat erbij zou horen (die man heeft dus gewoon abbonementen afgesloten van SFR, verkoopt de abbo's los en de telefoons los van elkaar) op de bon vermeld. Ik heb dus geen SIM met het bijbehorend telefoonnummer.

Nohjah beetje vaag allemaal maar wou het toestel destijds zo graag dus heb ik het maar gedaan. Nou was het toestel, zoals wel een beetje verwacht, niet simlockvrij. Dus ik zit nou met een softwarematige unlock.
Nou wil ik wel graag het toestel officieel simlockvrij hebben. Dit is na een half jaar gratis in Frankrijk.

Zou ik na dit halve jaar gewoon kunnen bellen, het mobiele nummer kunnen zeggen en unlocken ze hem dan, of moet je echt daadwerkelijk allerlei informatie doorgeven van eigenaar e.d.? Ik weet niet of er iemand ervaring mee heeft, zoja, brand los

Alvast bedankt, Brauntje
Ik ben ook benieuwd hoe dit werkt! Ik heb een telefoon overgekocht vorig jaar september, die eveneens van het Franse SFR is. Ook ik vraag me af hoe ik een officiele simlockvrij Iphone kan hebben. Alvast bedankt!
  #3  
Oud 16-11-10, 18:44
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

SFR France is een hel om te bereiken -_-'

Ik heb ze ondertussen 2 weken geleden een brief gestuurd, geen reactie tot nu toe. En van e-mailadressen of telefoonnummers vindt je waarschijnlijk ook niet veel terug...
  #4  
Oud 24-11-10, 18:46
GalO GalO is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: The Netherlands
Berichten: 14
Standaard

al nieuws hierover? zit hier ook al op te wachten... 640 euro al paar maanden nieuw in de doos liggen is niet fijn...
  #5  
Oud 24-11-10, 20:14
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Mijn brief was alvast een mislukking.. Ze zijn (ondanks wat Apple zei) niet bereidt om te helpen dus..
  #6  
Oud 25-11-10, 13:55
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Een mislukking, heb je geen antwoord gehad of heb je negatief antwoord gehad?
Ik moet nog ff wachten tot het officiele half jaar voorbij is en dan wil ik eigenlijk ff iemand laten bellen die frans spreekt.

Ff uitzoeken wie het kan, ik heb namelijk de bon en het originele telefoonnummer behorende bij het abbo wel gewoon. Misschien met bluf enzo dat het gaat lukken.

Of ik moet even een sms sturen naar het originele nummer en de situatie uitleggen en vragen of deze ff voor mij wil bellen natuurlijk. Ideeen?

Bedankt voor de antwoorden iig.
  #7  
Oud 25-11-10, 14:09
issabous issabous is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb dus ook zo'n iPhone liggen echter kan ik m nog niet gebruiken omdat er zelfs geen softwarematige unlock voor is.
heb net contact gehad met SFR en zij unlocken m alleen ( voor 100 euro ) als je alle gegevens van het abbonnement hebt die heb ik dus niet. de medewerker stelde voor dat ik naar apple zou bellen en dat zij dat wel zouden kunnen doen voor me...
iemand hier ervaring mee dat Apple ook kan unlocken??
  #8  
Oud 25-11-10, 20:59
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Ik kreeg gewoon geen reactie.. Niets.. Ondanks dat Apple me eigelijk zei dat ik geholpen ging worden.. Vreemd boeltje die SFR...
  #9  
Oud 26-11-10, 00:12
raviluxan raviluxan is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

IK heb een iphone 3 van t-mobile. Maar ik wil het niet laten unlocken omdat mijn garantie dan niet meer geldig is. Ik heb nu een universele simlockverwijderaar. Dit is een chip wat je samen met de gewone simkaart in je iphone doet. hierdoor is je iphone simlockvrij.
Dus zonder dat ik mijn garantie verlies en zonder dat ik het heb laten unlocken kan ik nu toch een andere provider gebruiken
  #10  
Oud 26-11-10, 00:38
Teksta Teksta is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 56
Standaard

De enige oplossing lijkt mij om via Cdmedia - Uw online budget store een unlock aan te kopen. € 90 euro voor de iPhone 4.
  #11  
Oud 26-11-10, 15:57
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

@Teksta: niet van toepassing hier want SFR unlocken doen ze niet bij CDMedia volgens mij...
  #12  
Oud 26-11-10, 16:48
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door issabous Bekijk bericht
Ik heb dus ook zo'n iPhone liggen echter kan ik m nog niet gebruiken omdat er zelfs geen softwarematige unlock voor is.
heb net contact gehad met SFR en zij unlocken m alleen ( voor 100 euro ) als je alle gegevens van het abbonnement hebt die heb ik dus niet. de medewerker stelde voor dat ik naar apple zou bellen en dat zij dat wel zouden kunnen doen voor me...
iemand hier ervaring mee dat Apple ook kan unlocken??

En met welk nummer/ emailadres heb je contact gehad dan met SFR. Kon dit in het Engels of moest het in het Frans? Ik zou er namelijk best 100 euro voor over hebben... Groeten

PS CDMedia is idd neit van toepassing omdat zij SFR niet doen. Dr is dr 1tje die SFR schijnt te doen. Weet zo de naam niet meer exact, maar SFR schijnt heel erg moeilijk te zijn.
  #13  
Oud 29-11-10, 15:13
Ramiro1990 Ramiro1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Heb het zelfde probleem hier, een iphone 4 16gb met sfr lock erop. Alleen heb ik helemaal geen informatie erover. 100 euro heb ik er ook best voor over. Maar kan dat alleen via SFR zelf of ook via Apple hier in Nederland?

mvg,
  #14  
Oud 29-11-10, 16:07
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

Is er iemand al wijzer?? Ik stuurde een mail in het Engels... Maar zo als ik al dacht....antwoord in het Frans dus das egt balen!!

Ga ut gewoon proberen via andere sites! Iemand opties??
  #15  
Oud 29-11-10, 16:59
Brauntje Brauntje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

en naar welk emailadres heb jij de mail gestuurd dan? Ik kan namelijk niets vinden en heb maar wat geprobeerd, support@sfr.fr enzo. Kreeg geen foutbericht terug maar ook geen antwoord.

Kan je hem niet ff vertalen met Translate van google ofzo? Klopt grammaticaal wel niets van, maar is wel te begrijpen toch?
  #16  
Oud 29-11-10, 17:14
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

Tja.. Gewoon ut zelfde als jij zegt maar ik heb de mail aan
Un vriend doorgezonde hij gaat t vertale... Zal dr op neer komen dat ik pech heb
  #17  
Oud 29-11-10, 19:51
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik heb ook een simlock van SFR France, and that sucks! Ik heb ook alle mogelijk optie geprobeerd. Ik heb een een vriend gecontacteerd in Frankrijk, in de hoop dat hij iets voor mij en de lotgenoten wat meer informatie kan verschaffen.
  #18  
Oud 02-12-10, 17:20
Ramiro1990 Ramiro1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Al enig nieuws over de imei unlock van sfr ??
  #19  
Oud 05-12-10, 16:51
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

FRA SFR Unlock Codes

iemand een beetje bekend??
ziet er goed uit
  #20  
Oud 05-12-10, 18:58
Ramiro1990 Ramiro1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Ja heeft er iemand ervaring mee? Weet niet of t wel te vertrouwen is, is heel erg onder de prijs in tegen stelling tot de andere iphone imei unlocks.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 17:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.