//

4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch

4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren geprobeerd mijn Custom Firmware, gemaakt met sn0wbreeze op mijn iphone 3G 4.0.1 te krijgen. Een keer was het gelukt, waarna de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-10, 17:52
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch

Ik heb gisteren geprobeerd mijn Custom Firmware, gemaakt met sn0wbreeze op mijn iphone 3G 4.0.1 te krijgen. Een keer was het gelukt, waarna de iPhone niet meer wilde opstarten. Toen heb ik met redsn0w geprobeerd terug te gaan naar 4.0.1, wat voor even gelukt was.

Daarna weer naar 4.1 geprobeerd te upgraden maar kreeg steeds foutmeldingen. Ik heb net gezien dat mijn iPhone dus op FW 4.1 staat. Ik kan alleen niet synchen, de phone afsluiten, op het internet gaan of voor de rest iets doen.

Hoe kan ik dit nu fixen? Ik heb de SHSH blobs van 4.0.1 en 4.1 wel bewaard via cydia.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Geen muziek erop of eraf via Itunes Mogumr iTunes 0 27-11-10 12:42
iPhone 3G: geen internet en geen unlock wesleymeijde Unlock 0 04-03-10 16:52
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 23:18
Muziek: Geen geluid/geen internet sander1986 Muziek, foto & video 1 03-06-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.