iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: kan iPhone 3g niet activeren! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/78172-iphone-3g-niet-activeren.html)

El-Kenny 22-11-10 17:47

kan iPhone 3g niet activeren!
 
Beste, wie kan me hierbij helpen?
Ik heb een iPhone 3g, ik heb een clean instal gedaan met 4.1 FW
en ik steek mer universele simkaart erin en sluit m dan aan op iTunes
maar geeft dan aan dat de simkaart niet ondersteund word...

Wat kan ik eraan doen om dan toch in het menu te geraken?

grtz

WDS001 22-11-10 18:55

Je iPhone herstellen met een 4.1 custom firmware mét activatie.

El-Kenny 23-11-10 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 603302)
Je iPhone herstellen met een 4.1 custom firmware mét activatie.


4.2 is uitgekomen, ik wil die activeren op men iphone

minifreakje 23-11-10 21:37

hey. ik heb ook hetzelfde probleem met me 3G. nu heb ik ook een firmware gedownload namelijk 3.1.3. maar als ik via shift+herstellen knop op itunes de firmware er handmatig op wil zetten dan kan ik geen .ispw bestand vinden. hoe vind ik die?

paulusdb 23-11-10 21:49

als je de software heb dan na veilig mode in itunes de linker shift ingedrukt houden en dan klikken op herstellen

How to Downgrade Your iPhone 3G[S] from iOS 4 to iOS 3.1.3

Dit werkt, alleen moet je wel de oude software hebben

WDS001 23-11-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El-Kenny (Bericht 604143)
4.2 is uitgekomen, ik wil die activeren op men iphone

Daarvoor is nog geen custom firmware met jailbreak/unlock/hacktivatie voor beschikbaar. Je zal dus nog even geduld moeten uitoefenen.

minifreakje 23-11-10 21:51

jah okee dat deed ik dus. en toen kwam het schermpje met dat ik moest zoeken naar een .ispw bestand. ik had die firmware dus al gedownload maar in de map waarin ik de firmware had staan stond geen .ispw bestand. dus hoe dit komt weet ik dan niet,

dankje paulusdb. zal even me best doen om het werkend te krijgen. danku voor u hulp:)

WDS001 23-11-10 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door minifreakje (Bericht 604353)
jah okee dat deed ik dus. en toen kwam het schermpje met dat ik moest zoeken naar een .ispw bestand. ik had die firmware dus al gedownload maar in de map waarin ik de firmware had staan stond geen .ispw bestand. dus hoe dit komt weet ik dan niet,

Wellicht heb je een .ipsw.zip gedownload. Je moet dus eerst het .zip gedeelte verwijderen door 'Onbekende bestandextenties weergeven' in te schakelen via 'Extra -> Mapopties' in Windows Verkenner.

minifreakje 23-11-10 22:02

hey WDS001. ben nu even bezig maar kan de map mapopties wel vinden in zoeken. als ik daar op klik dan heb ik 'extensies voor bekende bestandstypen verbergen' uit staan. als ik het dan via itunes probeer te vinden dan lukt dat niet. als ik het het aanzet dan vind itunes het ook niet. heb ik misschien de verkeerde want er stond in het rijtje niet specifiek ''Onbekende bestandextenties weergeven'.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.