//

Activate - uit canada

Activate - uit canada discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu al een tijd bezig met het activeren van mijn iphone 3g! Na een update, waar blijkbaar een aantal consequenties aan vast zaten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-11-10, 23:38
milooooooow milooooooow is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Activate - uit canada

Ik ben nu al een tijd bezig met het activeren van mijn iphone 3g! Na een update, waar blijkbaar een aantal consequenties aan vast zaten. Moest ik hem opnieuw activeren.
Ik heb alles geprobeerd, softwarematig/het kopen van een universal activation simcard DealExtreme: $3.99 Universal Activation Sim Card for iPhone 2G/3G/3GS/4 en tot slot na iemand toegebracht die zei dat hij hem kon activeren.

Wat hij zegt is het volgende: Doordat die uit Canada komt kunnen wij hem hier nog niet activeren. Deze software zal pas over een maand uitkomen, klopt dit?

Wanneer dit klopt, wat blijft er dan over voor mij? Een rogers(provider in ca) simcard kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs sim kaart uit Canada rolandje0 iPhone algemeen 0 05-08-10 16:07
3.1.3 jailbreak + activate? rubenpeters Jailbreak 1 22-06-10 14:48
iPhone: 3GS uit canada jailbreaken? disastertje Jailbreak 7 31-05-10 23:25
Iphone uit canada rolandje0 Archief 3 16-05-10 12:08
Iphone uit Canada, slim?? marianne Koopinformatie Rest van de wereld 7 22-06-08 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.