//

toestel activeren?

toestel activeren? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een 2g toestel uit de usa. heeft het altijd gedaan heb iets verkeerd gedownload en moest een restore doen. ik blijf vast zitten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-10, 16:31
bosoe bosoe is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard toestel activeren?

ik heb een 2g toestel uit de usa. heeft het altijd gedaan heb iets verkeerd gedownload en moest een restore doen. ik blijf vast zitten activatie scherm. toestel vraagt om geldige sim kaart. heb al een Iphone universal activation card gekocht. dit werkt ook niet heb via redsn0w heet een en ander geprobeerd maar blijf in de activatie scherm hangen. ik hebiliberty+ geprobeerd maar hij kan mijn iphone niet vinden en kan dus niet op (do it) drukken). wie heeft er een oplossing ????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-10, 22:15
El-Kenny El-Kenny is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bosoe Bekijk bericht
ik heb een 2g toestel uit de usa. heeft het altijd gedaan heb iets verkeerd gedownload en moest een restore doen. ik blijf vast zitten activatie scherm. toestel vraagt om geldige sim kaart. heb al een Iphone universal activation card gekocht. dit werkt ook niet heb via redsn0w heet een en ander geprobeerd maar blijf in de activatie scherm hangen. ik hebiliberty+ geprobeerd maar hij kan mijn iphone niet vinden en kan dus niet op (do it) drukken). wie heeft er een oplossing ????
Jailbreak, Activate and Unlock Original iPhone 2G 3.1.3 Firmware Using redsn0w [Windows/Mac] | iLikeMyiPhone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: O2 UK toestel unlocken 3G en 3GS franel54 Unlock 1 26-11-10 23:54
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 22:17
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? deaapdaar iPhone algemeen 3 23-04-10 18:06
Iphone 3G walgelijk toestel simplystefan Archief 3 12-04-09 09:28
Nieuw toestel Rene3g Koopinformatie Nederland 12 20-01-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.