Unlock Iphone 4 firmware 02.10.04 ?????? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop het zo ik bedoel hij zei al in oktober van ja word released in begin november.... zeg dat dan gewoon niet... maarja nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik hoop het zo ik bedoel hij zei al in oktober van ja word released in begin november.... zeg dat dan gewoon niet... maarja nu maar afwachten tot 16 januari... weer hoop!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 Unlock 2.10.04 & 3.10.01 After Verizon iPhone Launch
En hier is terug wat hoopgevend nieuws, misschien, misschien, misschien???????? Laat ons hopen |
|
|||
|
|||
Unlock
geert000 mijn Iphone 4 4.2.1 met Base 03.10.01 is afgelopen week unlock gemaakt Raar toch. Als ik tinyumbrella opstart en kijk bij de Installed Baseband Version staat er 03.10.01-ICE_2_8 Durf echter deze niet te Jailbreaken ben bang dat hij weer op Lock springt. Weet iemand wat te doen ?? Hoelang Moet ik TSS Server van tinyumbrella laten draaien voor dat hij alles opslaat ???
Gr JackAss |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat de meer gevorderde jailbreakers hier een antwoord kunnen op geven want zo een crack ben ik daar nu ook weer niet in.
Ik durf mijn eigen iphone jailbrekaen en unlocken maar verder durf ik niet, dan riskeer ik alleen mijn eigen iphone. Er zla wel iemand antwoorden |
|
|||
|
|||
hi iedereen,
ik wordt er zo stilleks aan gek van... Kan je of kan je nu NIET iphone 4g unlocken? Kennis van mij zit momenteel in states en hij kan eentje meebrengen voor mij. Moet ik het nu doen? is er iets waar ik moet opletten of doorgeven aan diene mens? alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ach ja dan wachten we toch nog even
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kunnen we niet gewoon allemaal BlackBerry's aanschaffen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch om een beetje gek van te worden hoor, kijk eens wat er staat boven het zwarte blok.
We've Moved Our Facebook Fan Page ! |
|
|||
|
|||
komt de unlock nu misschien op 16 jan?
ik hoop het zo ik heb hem nu al 3 maanden als zeer luxe ipod touch gebruikt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Musclenerd (Twitter):
"Official iPhone unlock statement: no unlock will be released until after 4.2.5 or official 4.3 (whichever is last) is out." Dat wordt nog even wachten tot maart dus! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo'n gezeik om je 'eigen' toestel van bijna €700 te kunnen gebruiken... |
|
|||
|
|||
Hop, tijd om maar is m'n locked i4 te gaan verkopen... nog een anderhalve maand(?) wachten zit er helaas niet meer voor me in. Bah.
|
|
|||
|
|||
Ik had een werkende i4 op de unlockbare baseband..
wilde m echter upgraden, met behoud van de baseband. Is mislukt door een slecht geschreven handleiding op een site. Baal er best wel van. Waar kan je een unlock via je provider kopen voor een Amerikaanse iPhone 4? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G ( 3.1.3 Firmware / Modemfirmware 05.12.01 ) | Maniak | Unlock | 3 | 28-05-10 20:54 |
iPhone 2G geen unlock na updaten firmware 3.0 | colin_kuijntjes | Archief | 2 | 17-06-09 23:46 |
iPhone 3G: Iphone 16g Jailbreak/unlock/Firmware probleem | pimmers | Unlock | 9 | 23-08-08 16:32 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
|
|