Citaat:
en dit werkte voor mij !! 3Gs stuck after Redsnow here is solution. 3Gs stuck after Redsnow in aple logo. No problem just resore it with os 4.1 via itunes and jailbreak with redsow os 4.2.1 then your iphone version become 4.1 and baseband 6.15.00 after that.open cydia source add repo666.ultrasnow.com when done install reboot your iphone all done now your iphone is unlocked , do not forget to check on INSTALL CYDIA good luckand INSTALL IPAD BASEBAND in Redsn0w 0.9.6b5 good luck |
Is gelukt! Enorm bedankt voor de hulp!
Zit op 4.1 met unlock! Goeie start 2011. |
Ik heb dit artikel gevonden over hoe je van BB 06.15.00 kan downgraden naar 05.13.xx welke ook unlockbaar is! dit houd in dat je gps enzo weer kan gebruiken, ik weet nog niet of het werk ik ga het morgen pas proberen. Let op: alleen voor iphone 3G bootloader 5.8
HACKSTOR: [How-To] Downgrade iPhone 06.15.00 Baseband to 05.13.xx (iPhone 3G Bootloader 5.8 Only) |
Citaat:
(heeft Apple heel snel vervangen) |
Citaat:
Als je wilt weten welke bootloader je hebt installeer fuzzyband en open het bovenaan zie je je bootloader. |
Weet er iemand hoe het zit met die GPS toestanden? Ik heb de indruk dat ze dat bij dev-team aan het vergeten zijn?
|
Citaat:
|
kan ik mijn iphone als ik hem naar 4.1 upgrade en dan jailbreak, ook gewoon unlocken via ultrasnow ? dat is een beetje onduidelijk, op deze site staat het wel maar op de ultrasnow site zelf weer niet.
|
Citaat:
tutorial: Unlocken van je iPhone 3G/3GS met baseband 05.14.02/05.15/05 - Discussion Pagina 2 - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch |
Citaat:
|
@JornZ ik zeg tog dat als hij op een te unlocken baseband zit hij het niet moet doen :P
|
nou ik zit nu op 4.0.1 maar hij is gewoon heel erg traag, kan ik hem anders niet downgraden naar 3.x en dan jailbreaken en unlocken of is dat al helemaal geen optie
|
Citaat:
|
Citaat:
- Download een 3.x firmware voor de iPhone 3G (iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From) - Zet de iPhone in DFU - Shift + herstel en kies de 3.x firmware - Druk de foutmelding (1015) weg - Download recboot en kick je iphone uit recovery - Jailbreak met een van de tools - Installeer ultrasn0w Wel één nadeel, backups van je telefoon op versie 4.x kun je niet terugzetten als je 3.x installeert. |
maar ben je daar geen mac voor nodig ?
en kan je daarna ook jailbreaken en unlocken ? |
welke baseband ben ik dan nodig ? zodat ik hem kan unlocken
|
Citaat:
Als je nu 4.01 hebt dan is jouw baseband sowieso nog te unlocken door ultrasn0w, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je kan ook overwegen te updaten met een custom firmware naar 4.2.1 (zodat je baseband niet geüpdate wordt), je hebt kans dat bepaalde apps dadelijk niet meer werken als je geen iOS 4 hebt. |
hou ik dan de baseband van de 4.0.1 versie ofzo?
en naar welke kan ik hem het best downgraden? naar de laatste 3.1.3? hoe gaat dat updaten met een custom firmware dan ? ben ik dan ook van de traagheid af? of is dat met die ipad baseband van 6.15 |
1 probleem
ik had deze stappen succesvol gevolgd en alles werkte ook alleen wou ik een harde reset uitvoeren en is dus alles van de telefoon verwijderd. nu probeer ik het opnieuw uit te voeren alleen werk redsn0w dan niet, hij blijft hangen in het procces.... iemand een idee hoe ik hier doorheen kom? |
Citaat:
download op die site de firmware die je wilt dus 4.2.1 en gebruik een van de beschikbare programma's waarmee je custom firmware op je iphone krijgt ik raad je aan dit even op youtube op te zoeken, deze gebruiker van youtube heeft meestal betrouwbare en duidelijke video's: everythingapplepro wel engels als je dit doet wordt je iphone geactiveerd, heb je iOS 4.2.1 (een stuk sneller) en behoud je je baseband (die unlockbaar is) :D jaloers op je baseband ben ik wel :( :P |
Ik heb zojuist een iPhone ontvangen uit de VS (AT&T).
Versie: 4.2.1 Hij is gejailbreakt met redsn0w, vergolgens Cydia erop gezet en Ultrasn0w geïnstalleerd. Na het uitvoeren van de stappen, moest ik opnieuw opstarten en vervolgens blijft mijn iPhone 'Zoeken' naar netwerken. Ik zag op dit forum dat meer mensen dit probleem hebben, maar ik kon niet een concreet antwoord vinden. Kan iemand mij helpen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat wordt er bedoeld met BB 06.15.x?
|
Citaat:
|
Ik heb helaas geen idee.
Ik heb deze iPhone dus uit de VS, er staat/stond versie 4.2.1 op (Instel. Algmn. Versie) Ik heb vervolgens de iphone gejailbreakt met redsn0w en 4.2.1 firmware software. Vervolgend Cydia erop, en Ultrasnow geinstalleerd, maar hij blijft nu zoeken en vindt niets. |
Citaat:
Vervolgens kijk je wat er naast modemfirmware bij jou staat. Dat is je huidige firmware baseband. Is deze 05.14.01, 05.14.02 of 05.14.04 en je wilt de gsm in Belgie gebruiken, dan ga je alle stappen moeten doen zoals in de eerste post in deze topic wordt uitgelegd (vooraleer alles goed dubbel te lezen). |
Het is 05.15.04
Ik ben inmiddels wat verder (eigenlijk niet verder, maar ver achteruit gegaan) Na wat rondkijken kwam ik erachter dat er nog geen unlock was voor mijn versie (05.15.04) Ik heb dus een versie lager gedownload, en hetzelfde proces met redsn0w gedaan. Vervolgens moest ik ergens op finish drukken, waarnaar mijn iphone (in computer geplugt) plots met van die synchronisatie piepjes begon. Om de 5 seconden kwam er een geluidje. Ik heb de iPhone uit de pc gehaald en gereset. Nu komt hij eerst op een Appel, vervolgens een klein rondje wat even ronddraait en daarna bevriest. Ik heb nu even geen idee wat ik nu moet doen, blijkbaar is er iets mis gegaan met het jailbreaken. |
Inmiddels weer alles opnieuw erop gezet.
Het risico met de GPS en de mogelijk verkorte batterij duur is me denk ik te groot. Dan wacht ik nog een tijdje tot er een nieuwe versie uit komt die wel unlockbaar is zonder de negatieve effecten van de huidige. |
Oké, kan nog wel even duiten :p
|
Helaas wel, maar het zien waar ik loop dmv GPS leek me gewoon ideaal aan de iPhone.
Het is dat ik nog niet zo lang lid ben, en nog geen 50 berichten had, anders zou ik hem even te koop zetten..denk dat er zat mensen zijn die het geen probleem vinden om met die van mij te sleutelen. Als er nieuws komt over nieuwere versies (die dus geen nadelen hebben), wordt dit dan hier vermeld? |
EEN NIEUW PROBLEEM !!!!
Ik heb een 3Gs unlocked met de nieuwste bootrom Hij was snel leeg(batterij) en was bang voor het uitzetten (Tethered) Ik heb nu een nieuwe batterij erin gezet en hij gaat na een minuut uit als hij van de kabel afgehaald is. Dus weer gelocked. Iemand een idee hoe dat komt? |
Citaat:
|
Citaat:
Reeds opgelost! |
Citaat:
|
heeft er iemand een idee wanneer de iphone 4 met firmware 4.2.1 geunlockt kan worden ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom een nieuwe batterij voor een langere standby tijd. Het heeft weinig geholpen!! |
Citaat:
|
Citaat:
Als je nl een tweedehands Iphone koopt zou het toch kunnen zijn dat hij aan een nieuwe batterij toe is ? Vandaar dat ik dit geprobeerd heb. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26. |