//

Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic

Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Elien94 Ik kom er echt niet meer uit... Mijn iphone blijft op het logo hangen en toen heb ik hem geprobeerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 01-12-10, 23:15
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elien94 Bekijk bericht
Ik kom er echt niet meer uit...
Mijn iphone blijft op het logo hangen en toen heb ik hem geprobeerd te herstellen maar dan kom ik op fout 1015. Dan heb ik alt plus gedaan en op herstellen geklikt en 4.2.1 ipsw gekozen en toen ben ik gekomen tot het ananaslogo en dan als hij daarmee klaar is krijg ik weer het scherm met het logo en vraagt itunes of ik hem wil herstellen.
wat moet ik doen?
ik zou uit mijn tutorial ( http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...tml#post608494 )
de link kiezen van de firmwares ( http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ )

daar kiezen voor 4.2.1 en dan shift+herstellen in itunes en die pakken, vervolgens nogmaals de stappen uit de tutorial proberen, ooit zal het lukken!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 01-12-10, 23:38
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Nu net heb ik weer 4.2.1 gekozen bij het herstellen maar ik krijg weer foutmelding 1015 dit is al de derde keer dat ik het heb geprobeerd.
  #463  
Oud 01-12-10, 23:46
fxdwg123 fxdwg123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elien94 Bekijk bericht
Nu net heb ik weer 4.2.1 gekozen bij het herstellen maar ik krijg weer foutmelding 1015 dit is al de derde keer dat ik het heb geprobeerd.
Heb jij in het verleden iets veranderd aan het Hosts bestand van iTunes? Dat is meestal een reden voor 1015 omdat de Apple servers niet meer gevonden kunnen worden.
Je zal dan dus de hosts file weer moeten herstellen. Maar heb ik ook niet gedaan, het werkte bij mij door na die 1015 error gewoon Redsn0w te draaien met verwijzing naar de firmware die ik net had geinstallerd (en aanvinken iPad baseband).
  #464  
Oud 01-12-10, 23:49
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik weet niet wat het hosts bestand van itunes is, dus ik denk dat ik daar niets aan veranderd heb. ik heb ook na de fout redsn0w laten draaien en dan heb ik verwezen naar die firmware, maar ik blijf hangen in waiting for reboot. (ipad baseband had ik aangevinkt)
  #465  
Oud 02-12-10, 00:53
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard

Na de unlock moest ik mijn iphone rebooten. Alleen ik heb een 3GS met nieuwe bootrom. Dus ik hang nu vast wat moet ik nu doen?

Alleen redsnow starten en alleen die optie van thetered aanvinken en dan op volgende?
  #466  
Oud 02-12-10, 00:57
pandas pandas is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

iReb proberenhad net hetzelfde probleem, heb iReb uitgevoerd wanneer redsnow bleef hangen.
Eerst iReb downloade en iPhone in DFU mode zetten
daarna via iTunes geprobeerd costum ipsw te installeren (via shift toets)
dan kreeg ik de 1015 fout
iReb gebruiken om de 1015 fout op te lossen
Sprong men iphone weer tot leven enkel op het noodnummer unlock screen (op achtergrond iTunes logo)
Daarna Redsnow gebruikt enkel ipsw installeren geen baseband staat er normaal nog op van de eerste keer dat je geprobeerd hebt
Wanneer hij bleef hangen bij Redsnow heb ik terug iReb gebruikt en sprong hij weer aan. Met iOS 4.2 erop geinstalleerd.

Daarna naar ultrasnow en je hebt een geunlockede iPhone

Good luck
  #467  
Oud 02-12-10, 01:00
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elien94 Bekijk bericht
Ik weet niet wat het hosts bestand van itunes is, dus ik denk dat ik daar niets aan veranderd heb. ik heb ook na de fout redsn0w laten draaien en dan heb ik verwezen naar die firmware, maar ik blijf hangen in waiting for reboot. (ipad baseband had ik aangevinkt)
na een paar keer proberen blijf ik niet meer hangen in waiting for reboot, maar maakt hij dat met die ananas af (er staat flashing baseband don't interrupt) en als hij daarmee klaar is krijg ik het appeltje, gaat hij uit, en dan weer appeltje en dan staat er dat ik moet verbinden met itunes. doe ik dat en dan staat er dat ik hem moet herstellen en als ik herstel kom ik op die fout 1015.
nog iemand tips?
  #468  
Oud 02-12-10, 03:06
bossnigger bossnigger is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: amsterdam
Berichten: 1
Standaard

Hey luitjes!

Ik heb 't geprobeerd bij 3 iPhone 3Gs'. Bij de ene (AT&T wit 16Gb) is alles gelukt en kan er nu mee bellen. Echter, als ik 'm opnieuw opstart blijft 'ie hangen op 't witte apple logo. De enige manier tot nu toe is 'm op te starten met redsnow en dan de optie "just boot tethred right now" te kiezen. Is er een andere manier!?

Bij de 2de iPhone (T-Mobile 32 Gb) ging 't goed, maar na de eerste cydia crash kan ik niks meer met Cydia doen. Hij is zeg maar leeg... Ik heb 'm al geprobeerd opnieuw te doen, maar na 2x nog steeds niks... Als ik de unlock wil invullen bij sources dan crashed 'ie bij 't installeren en verder bij search vind 'ie NIKS. Geen updates bij changes enz enz. en bij Sections vind ik ook helemaal NIKS.

wie weet hier iets van af verder? Danke!
  #469  
Oud 02-12-10, 09:42
--koen-- --koen-- is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 43
Standaard

Wat een drama met die batterij zeg. Zo heb je natuurlijk nog niks aan je iPhone. Gisteravond volledig opgeladen. Wordt je wakker, staat die nog op 55%. Even mail checken en dit forum, 40%.

Dit is dus een bekend probleem bij de unlockers onder ons? Zijn er mensen met een oplossing bezig? Of komt die er waarschijnlijk niet? Want dan doe ik me iPhone de deur uit..
  #470  
Oud 02-12-10, 10:06
rzi2 rzi2 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Goedemorgen,

Ik heb een 3G - 4.1 - 05.14.02 - Jailbreak - Niet unlocked- Oude botroom.

Citaat:
'Het probleem zit alleen bij diegenen die in het verleden geupgrade hebben naar 4.1 (of 4.2) en toen een nieuwe baseband (05.14.02 of 05.15.04) hebben gekregen. Die baseband is niet te unlocken (in ieder geval nu niet), dus wil je wel kunnen bellen dan kan dat alleen door die nieuwe iPad baseband te gebruiken.'


Is het mogelijk om met de oude botroom op de iphone 3G met behulp van de nieuwe iPad baseband te unlocken?

Maakt het verschil welke botroom je hebt en/ of 3G of 3GS??

Want als ik op de unlock van 05.14.02 moet wachten, duurt het mij te lang.

Bedankt!

Gr.
  #471  
Oud 02-12-10, 10:15
Elize Elize is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik zie toch erg vaak dezelfde vraag voorbij komen. Het appeltje in beeld, het stekkertje met iTunes logo. Nogmaals, bij velen heeft iReb geholpen. Probeer dit eens met z'n allen.
  #472  
Oud 02-12-10, 11:13
rzi2 rzi2 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Ja klopt, maar het lukt mij niet om 4.1 te unlocken. 4.2 heb ik niet geprobeerd. Ik ben benieuwd naar de ervaringen met het unlocken van 4.2 op een 3G 8GB oude botroom (of speelt de bootloader ook een rol?)

Ik ben een leek betreft unlocken etc. Mijn iphone fungeert nu als ipod, maar wil dit zsm oplossen!!


thnx,
  #473  
Oud 02-12-10, 11:18
Jochanan Jochanan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Nog een kleine vraag voordat ik de iphone van vriendin ga upgraden naar de ipad baseband:
Ze heeft 05.14.02 IOS 4.1 Iphone 3GS.
Als ik hem nu upgrade naar de ipad baseband en er komt straks een nieuwe baseband uit voor de 3GS. kan ik dan wel weer upgraden daar naar toe? Dus je kan alleen niet downgraden naar een oude versie maar wel naar nieuwe als die straks uitkomt?

De Iphone kan in April via T-mobile geunlockt worden. Dus vandaar dat ik het even zeker wil weten dat dit wel mogelijk is.
  #474  
Oud 02-12-10, 11:18
ijpie ijpie is offline
• iOS 7.0 beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Herten
Berichten: 10
Standaard

Goedemorgen,

Ik heb een iphone 3gs 16 gb.
Nu heb ik hem in Duitsland gekocht met jailbreak en unlock.
Ik heb er een paar dagen mee kunnen bellen, nadat ik hem had aan de computer heb aangesloten, is hij geupload naar 4.1. Helaas, kan nu alleen noodoproepen doen.
Ik krijg hem verder niet aan de gang.
Wie kan me kort en duidelijk uitleggen hoe ik nu verder moet?
Ik heb alles bij gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van zo...
Wie kan me helpen?

Gr Gyon
  #475  
Oud 02-12-10, 11:34
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochanan Bekijk bericht
Nog een kleine vraag voordat ik de iphone van vriendin ga upgraden naar de ipad baseband:
Ze heeft 05.14.02 IOS 4.1 Iphone 3GS.
Als ik hem nu upgrade naar de ipad baseband en er komt straks een nieuwe baseband uit voor de 3GS. kan ik dan wel weer upgraden daar naar toe? Dus je kan alleen niet downgraden naar een oude versie maar wel naar nieuwe als die straks uitkomt?

De Iphone kan in April via T-mobile geunlockt worden. Dus vandaar dat ik het even zeker wil weten dat dit wel mogelijk is.
Wacht tot april, tenzij je er nu niet mee kan bellen en er mee moet bellen. Je kan namelijk de baseband nooit meer downgraden totdat deze voorbij de versie van de iPad komt omdat het versienummer van de iPad hoger is (seri 6.xxx) dan de basebands in de serie van de iPhone (serie 5.xxx). Niemand weet dus zeker of je ooit nog een baseband upgrade kan doen nadat je de iPad baseband hebt geïnstalleerd op je iPhone.
  #476  
Oud 02-12-10, 11:34
Elize Elize is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijpie Bekijk bericht
Goedemorgen,

Ik heb een iphone 3gs 16 gb.
Nu heb ik hem in Duitsland gekocht met jailbreak en unlock.
Ik heb er een paar dagen mee kunnen bellen, nadat ik hem had aan de computer heb aangesloten, is hij geupload naar 4.1. Helaas, kan nu alleen noodoproepen doen.
Ik krijg hem verder niet aan de gang.
Wie kan me kort en duidelijk uitleggen hoe ik nu verder moet?
Ik heb alles bij gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van zo...
Wie kan me helpen?

Gr Gyon
Beste gyon

Dit moet je doen met redsn0w. Dit staat in de tutorial beschreven.
  #477  
Oud 02-12-10, 11:47
ijpie ijpie is offline
• iOS 7.0 beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Herten
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elize Bekijk bericht
Beste gyon

Dit moet je doen met redsn0w. Dit staat in de tutorial beschreven.
Wat bedoel je met tutorial? waar kan ik dat vinden... Ben echt een leek volgens mij...
  #478  
Oud 02-12-10, 12:48
bossnigger bossnigger is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: amsterdam
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bossnigger Bekijk bericht
Hey luitjes!

Bij de 2de iPhone (T-Mobile 32 Gb) ging 't goed, maar na de eerste cydia crash kan ik niks meer met Cydia doen. Hij is zeg maar leeg... Ik heb 'm al geprobeerd opnieuw te doen, maar na 2x nog steeds niks... Als ik de unlock wil invullen bij sources dan crashed 'ie bij 't installeren en verder bij search vind 'ie NIKS. Geen updates bij changes enz enz. en bij Sections vind ik ook helemaal NIKS.

wie weet hier iets van af verder? Danke!
Na 5x opnieuw met redsnow 't hele verhaal opnieuw te hebben is 't uiteindelijk toch gelukt
  #479  
Oud 02-12-10, 12:49
Elize Elize is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ijpie Bekijk bericht
Wat bedoel je met tutorial? waar kan ik dat vinden... Ben echt een leek volgens mij...
Dat is een uitleg of stappenplan van wat je moet doen en waar je op moet letten. In het begin, boven aan het forum "unlock" kun je dat vinden.
  #480  
Oud 02-12-10, 12:50
haan101 haan101 is offline
• iOS 3.1.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elize Bekijk bericht
Dat is een uitleg of stappenplan van wat je moet doen en waar je op moet letten. In het begin, boven aan het forum "unlock" kun je dat vinden.
Mijn advies tegen leken:
Laat een ander met kennis dit doen !!!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic iScorpio Unlock 3045 21-02-12 20:07
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 16:52
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic The Unbelievable Unlock 6 25-07-10 20:00
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic Nego Unlock 97 08-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.