Activeren zonder Sim/iTunes discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een foutje, staat firmware 4.3.5. erop en nu moet hij geactiveerd worden in Itunes, want de sim is gelocked. Toestel is half jaar geleden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Door een foutje, staat firmware 4.3.5. erop en nu moet hij geactiveerd worden in Itunes, want de sim is gelocked.
Toestel is half jaar geleden in de VS gekocht, iemand advies?? Zag hier boven iets van hacktiveren, kan iemand hier iets over vermelden. Laatst gewijzigd door XIII; 03-08-11 om 11:23. Reden: Gevey is strafbaar en mag niet op dit forum |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey PVTJE ik heb het zelfde probleem. Hoe heb jij het opgelost?
firmware 4.3.5 iphone 4 en een simlock. telefoon moet geactiveerd worden. HELPP |
|
|||
|
|||
Ik heb hem kunnen activeren met AT&T kaartje die ik van iemand kon lenen je kan ze ook op eBay kopen succes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als je met redsn0w cydia hebt geinstalt op 4.3.4 dan blijft ie idd hangen op de apple logo.. start redsn0w dan opnieuw op en doe je JUST BOOT TETHERED RIGHT NOW dan dfu mode starten en klaar |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 Activeren zonder SIM | Kymela | Jailbreak | 0 | 23-12-10 17:34 |
iPhone: iPhone 2G 3.1.3 activeren zonder orignele sim | pakoboy | Jailbreak | 1 | 03-10-10 00:43 |
iPhone: activeren zonder originele sim, blackra1n werkt niet... | dien84 | Jailbreak | 0 | 18-04-10 00:04 |
Activeren zonder iTunes? | Bluedragon | iTunes | 6 | 12-10-09 03:39 |
iPhone activeren zonder originele sim | LEXY | Archief | 1 | 16-01-09 22:29 |
|
|