//

HELP Problemen unlock jailbreak baseband 01.59.00 versie 4.1

HELP Problemen unlock jailbreak baseband 01.59.00 versie 4.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, Ik heb een Iphone 4 met baseband 01.59.00 en versie 4.1. Toestel heeft een maand goed gewerkt, maar nu heb ik elke keer geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-10, 13:53
reinier87 reinier87 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard HELP Problemen unlock jailbreak baseband 01.59.00 versie 4.1

Help,

Ik heb een Iphone 4 met baseband 01.59.00 en versie 4.1. Toestel heeft een maand goed gewerkt, maar nu heb ik elke keer geen bereik meer, af en toe moet ik een paar keer opnieuw opstarten en dan krijg ik pas weer bereik. Als ik hem dan weer uit zet en weer aan. heb ik weer geen bereik. Ik heb ultrasnow opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik denk zelf dat het een software matig probleem is, maar durf hem niet te herstellen, ben bang dat mijn baseband geupdate word, en kan hem ook niet actieveren want heb geen orginele simkaart.. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Want ik weet het echt niet meer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-10, 23:28
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Je kan FW 4.1 downloaden, met redsn0w hem in DFU zetten en dan herstellen met deze. Als je in de WIKI zoekt zal je hem vinden en alleen met die behoud je 1.59
Daarna weer redsn0w en jailbreaken.

Of download de custom FW, die behoud ook de oude baseband.

Afgelopen donderdag nog gedaan met een spaanse, had ook netwerk problemen, helemaal geen namelijk, na het installeren van Supreme Preferences.

Laatst gewijzigd door Famous4; 06-12-10 om 23:34.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: jailbreak/unlock mogelijk met 4.2.1 baseband 3.10.01 dinos Unlock 9 19-01-11 00:44
iPhone 3G: vraagje baseband voor unlock/jailbreak dedafmonteur Unlock 4 28-06-09 11:27
iPhone 1e gen.: problemen met unlock 2.0.2 iphone versie 1 coifeurke Unlock 14 09-09-08 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.