//

Gejailbreaked en geunlockt ? ? ?

Gejailbreaked en geunlockt ? ? ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Zojuist ben ik urenlang bezig geweest met het jailbreaken en unlocken. Ik heb een: Iphone 3G 16GB Os 4.1 Gejailbreaked Baseband 06.15.00 Wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-10, 16:21
jpmphone jpmphone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard Gejailbreaked en geunlockt ? ? ?

Hallo allemaal!

Zojuist ben ik urenlang bezig geweest met het jailbreaken en unlocken.
Ik heb een:
Iphone 3G
16GB
Os 4.1 Gejailbreaked
Baseband 06.15.00
Wi-Fi werkt goed

Alles gaat goed.... als ik in cydia de repo666.utlrasn0w.com toevoeg,dat gaat ook helemaal goed.
Maar netwerk ? nee hoor ik heb een vodafone,lebara en een t-mobile kaart geprobeerd.

Volgens mij heb ik alles gedaan wat ik ervan weet.... ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen waarom mijn Iphone geen netwerk vind.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

PS: de Iphone heeft heel even duits bereik gehad, maar toen ik probeerde te bellen was het bereik weer meteen weg ! "geen service"

Laatst gewijzigd door jpmphone; 14-12-10 om 17:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 14:18
danny1984 danny1984 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 21
Standaard

Ik heb het zelfde probleem heb de nieuwste firmware,en als ik via cydia untransow instaleer vind hij helemaal geen netwerk meer ook t mobile niet meer.

dus kon hem weer naar fabriekinstellingen zetten
Reageren

Labels
baseband, jailbreak, netwerk, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 3gs geunlockt door T-Mobile maar telkens melding simlock actief momorun40 Unlock 4 23-10-10 11:30
iPhone 3GS: 3GS met 3.1.3 geunlockt met blacksn0w start niet meer op rafo Unlock 4 21-05-10 23:30
vastgelopen na update (achteraf geunlockt) Jabog Archief 3 25-10-09 23:55
iPhone 3G: succesvol geUnlockt, na 1 week geen bereik meer donny88 Unlock 16 13-01-09 22:59
Recovery was nodig maar iPhone was al geunlockt, wat nu? Juggernaut Unlock [archief] 4 29-10-07 12:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.