iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Kan ik zo mijn iphone 4 unlocken? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/80216-mijn-iphone-4-unlocken.html)

Mittavic 16-12-10 21:36

Kan ik zo mijn iphone 4 unlocken?
 
Hallo,

ik kwam deze site Iphone simlockvrij maken - IPhone simvrij tegen maar wil weten of dit wel te vertrouwen is en of ik mijn iphone 4 zo kan unlocken om met een andere provider aan de slag te gaan. Graag reacties

Mvg,

Mitch

silverjax 16-12-10 22:17

Scam, niet te vertrouwen.

Mittavic 16-12-10 22:19

Kan je me eventueel vertellen hoe ik mijn iphone 4 dan kan unlocken?:O

zijn er bijv. winkels die het doen ?

Dirkmeister 16-12-10 23:00

Can I Unlock My iPhone?

Chrisl 16-12-10 23:35

Welke simlock heb je?

Kijk anders ff op cdmedia.nl en/of imeiunlock.nl.

Of als je T-Mobile hebt en de iPhone komt bij hun vandaan kunnen zij het ook voor je doen.

Mittavic 17-12-10 10:56

ik heb een t-mobile lock idd. Dus kan als ik het goed begrijp naar de t-mobile shop voor de unlock ?

Gr

willy666 17-12-10 12:21

Momenteel wacht ik op mijn unlock, heb gisteravond geld overgemaakt [ 85 euro ] bij '' delocker ''

Home | DeLocker

Het is een definitieve unlock en bij tmobile zijn de kosten 120 euro
Dus ik wacht af,[ er staat 2/3 dagen ] maar aangezien de vele positieve reacties heb ik goede hoop
Cdmedia doe geen unlocks meer voor de iphone

willy

willy666 17-12-10 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willy666 (Bericht 615885)
Momenteel wacht ik op mijn unlock, heb gisteravond geld overgemaakt [ 85 euro ] bij '' delocker ''

Home | DeLocker

Het is een definitieve unlock en bij tmobile zijn de kosten 120 euro
Dus ik wacht af,[ er staat 2/3 dagen ] maar aangezien de vele positieve reacties heb ik goede hoop
Cdmedia doe geen unlocks meer voor de iphone

willy

vandaag mailtje binnen gekregen en de telefoon was binnen 5 min simlockvrij...toppie
dit alles binnen 24 uur, supersnel toch!!

Beste willy

Hiermee bevestigen wij dat uw unlock met ordernummer 3544 vandaag door ons is afgerond.

1. Zet uw iPhone volledig uit.
2. Plaats de simkaart van de provider die u wilt gaan gebruiken in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple-logo verschijnt, start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ´ontgrendelen´ en toets vervolgens de pincode in van de simkaart die nu in het toestel zit.
5. Verbind nu de iPhone voor ongeveer 15 minuten met uw computer, met iTunes opgestart. U dient verbonden te zijn met het internet.
6. U kunt uw iPhone tijdens dit half uur niet gebruiken; laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en daarna direct weer aan uw computer, met iTunes nog steeds opgestart.
8. iTunes geeft aan dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd dient te worden. Kies voor ´Ja´. (Dit gebeurd niet alt ijd, soms gaat iTunes gelijk naar Stap 9).
9. iTunes geeft aan: ´Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij´. Indien het toestel een pincode heeft, kunt u deze nu invoeren.
10. Zo niet, dan dient u het toestel nogmaals los en weer aan uw computer te koppelen

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de bestelling, mail dan direct naar delocker.nl@gmail.com, dan zullen wij er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Wij bedanken u vriendelijk voor uw bestelling en wensen u veel plezier met uw simlock vrije iPhone.

konichiwa1 27-12-10 14:30

misschien is het al gemeld, maar doe het toch nog even.

Als je een T-mobile lock hebt, kun je een internationale prepaid kaart kopen bij T-mobile. Deze kost 9,95 Waardeer deze dan op tot er 60,- tegoed op staat.
Dit tegoed wordt nu door T-mobile verdubbeld. Dus dan heb je een tegoed van 120,-

Laat dit nou exact heb bedrag zijn wat het kost om de unlock te verwijderen.
Nu kun je de klantenservice bellen om de unlock te laten verwijderen.

Geen gedoe met onbetrouwbare aanbieders, maar gewoon officieel via T-mobile.
Nooit meer gedoe met upgraden via i-tunes!!!

Dit kost je dus maar 69,95 en dit alles is binnen 2 uur klaar!!!

Just to let you know...

beunert 27-12-10 15:22

kan ik dit ook gebruiken als ik een duitse iphone 4 heb met t-mobile simlock


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.