Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Een jaar geleden heb ik een Iphone 3G gekocht van een collega. Heb een vodafoneabonnement afgesloten en de Iphone met jailbreak en unlock aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig?
Een jaar geleden heb ik een Iphone 3G gekocht van een collega.
Heb een vodafoneabonnement afgesloten en de Iphone met jailbreak en unlock aan de praat gekregen bij Vodafone. Ben nu eigenlijk toe aan update. Moet ik dan ook weer unlock doen ondanks het feit dat Vodafone nu ook Iphones verkoopt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, want je iPhone zal waarschijnlijk een T-Mobile simlock hebben. Als dat zo is kun je aan je collega vragen of hij met T-Labiel kan bellen om een gratis unlock te krijgen. Miocht het een andere provider zijn dan T-Mobile kun je terecht bij meerdere inetrnet shops voor een officiele unlock.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Heeft een simlock vrije telefoon unlock nodig na jailbreak? | Tazzoon | Unlock | 3 | 08-02-11 17:54 |
iPhone: Hulp nodig, heb een franse iphone hersteld!! | Pauw001 | Jailbreak | 8 | 26-05-10 11:20 |
iPhone: Heb 3.1 voor een 3Gs nodig, gejailbreaked | erol | Jailbreak | 5 | 09-10-09 22:59 |
heb nog een abbonement | roy-ddw | Chat en geruchten | 6 | 20-08-08 11:24 |
Ik Heb Info Nodig Over Het Kopen Van Een 3g In De Vs | thomacho | Archief | 2 | 27-06-08 21:22 |
|
|