//

Wat houdt "simlock vrij" in?

Wat houdt "simlock vrij" in? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben van plan een iphone 4 te kopen via de Apple store uit oftewel Australië, oftewel Duitsland, oftewel UK. Op internet staat dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-10, 16:24
Paraprozac Paraprozac is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard Wat houdt "simlock vrij" in?

Hallo!

Ik ben van plan een iphone 4 te kopen via de Apple store uit oftewel Australië, oftewel Duitsland, oftewel UK.
Op internet staat dat deze toestellen simlock vrij zijn, maar wat houdt dit in?
Houdt dit in dat ik ze kan gebruiken met om het even welk toestel in dat bepaalde land, of kan ik het toestel gebruiken over heel de wereld?

Graag zou ik dit weten voordat ik de iphone aanschaf. Anders koop ik hem gewoon hier in België, weliswaar duurder, maar goed...!

Joris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-10, 16:52
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Beste Joris,

Simlock vrij betekend dat je er een kaartje in kan doen van iedere provider.
Telfort/t-mobile/Vodafoon enz.
  #3  
Oud 29-12-10, 17:03
klarenbl klarenbl is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 46
Standaard

Er zijn wel twee soorten simlocks, zoals mij verteld door medewerkers van Vodafone. Er is ook nog een prepaid-simlock naast een provider-simlock. Een prepaid-simlock zorgt ervoor dat je alleen een prepaidkaartje erin kan steken en geen simkaatje met een abonnement. De vodafone losse toestellen hebben een prepaid-simlock, zeiden ze bij de klantenservice van Vodafone. Dus kan ik er niet mijn simkaartje met een vodafone abonnement erin doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" Mafketel iPhone algemeen 6 07-07-10 15:30
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 21:51
Het grote "deze FM frequentie is nog vrij" topic Martijn Snels iPhone accessoires en onderdelen 2 23-03-08 20:38
"simlock actief" bij aan/uitschakelen EDGE jaz075 Archief 4 10-01-08 22:06
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56.