//

Unlock of niet

Unlock of niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik geen vraag voor hoe/wat/wie/waar te unlocken, gewoon of ik het zou doen of niet. Ik heb alle voor en nadelen gelezen maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-10, 19:21
Raihne Raihne is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard Unlock of niet

Hey allemaal,

Ik geen vraag voor hoe/wat/wie/waar te unlocken, gewoon of ik het zou doen of niet. Ik heb alle voor en nadelen gelezen maar zou graag even weten van de mensen die het al reeds gedaan hebben of het een goed idee is of niet.

Huidige situatie:
Iphone 3GS IOS4.1 BB 5.14.02
Deze is momenteel nog simlocked, er zit wel een kaartje in zodat ik er volledig in kan, alle apps kan raadplegen, gps, kan ook op Wi-Fi overal.

En ik bel en sms voorlopig op een 2de toestel, wat me niet zoooo erg stoort.

De vraag is, komt er nog een unlock voor een van volgende basebands, of is het zinloos hierop te wachten en is BB 06.15.00 de enig oplossing om het volledig terug werkend te krijgen. Of wacht ik bv 2maand en lukt het dan wel?

PS:
- hoeveel van jullie zijn er waarvan de gps nog wel werkt + hoe erg zijn de batterij problemen?

Laatst gewijzigd door Raihne; 29-12-10 om 20:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Unlock lukt niet username Unlock 1 08-09-09 18:36
unlock niet mogelijk door niet in dfu te geraken Gilles Archief 2 15-07-09 22:22
Unlock snap ik niet mimarron Archief 1 09-01-09 20:21
unlock of niet majaislief Archief 2 04-09-08 23:23
UNLOCK 4.6 lukt niet stefsegers Unlock [archief] 13 09-02-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.