//

iPhone 3gs 4.2.1 bb 06.15 -> activatie zonder SIM?

iPhone 3gs 4.2.1 bb 06.15 -> activatie zonder SIM? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem met m'n iPhone, misschien dat hier iemand kan helpen. Ik heb overlaatst een tweedehands iPhone 3gs met oude bootrom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-10, 22:27
mr commuter mr commuter is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: België
Berichten: 8
Standaard iPhone 3gs 4.2.1 bb 06.15 -> activatie zonder SIM?

Hallo,

Ik zit met een probleem met m'n iPhone, misschien dat hier iemand kan helpen. Ik heb overlaatst een tweedehands iPhone 3gs met oude bootrom en een tmobile simlock gekocht.

Er stond eerst 4.0 op en daarmee was hij unlocked. Hierna heb ik er 4.1 proberen op te zetten, met custom firmware, jailbreak met redsnow. Het restoren via itunes ging goed. Alleen kwam ik niet voorbij het 'Emergency Call'-menu.
De iphone moet geactiveerd worden via itunes via de t-mobile simkaart (Die ik helaas niet heb).. Dus daarom geraak ik niet verder naar het springboard.

Nu vroeg ik me dus af of ik kon activeren via itunes zonder deze t-mobile simkaart, als ik een jailbreak van 4.2.1 zou doen via de ipad baseband, 06.15?

Hopelijk begrijpt er iemand mijn probleem, en zou me zodus ook kunnen helpen met een antwoord!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-10, 01:40
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

custom hacktivated 4.1 erop zetten zou de klus moeten klaren.
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.
  #3  
Oud 02-01-11, 14:00
mr commuter mr commuter is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: België
Berichten: 8
Standaard

Ok, bedankt! Hier is het inderdaad mee gelukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
iPhone: iPhone 3gs new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim BytesNL Jailbreak 0 29-07-10 23:47
iPhone: Activatie iphone 3GS crosserken3000 Jailbreak 10 10-05-10 15:38
iPhone 3G: Activatie zonder sim Huub88 Unlock [archief] 5 26-04-09 16:39
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM fritspits Unlock [archief] 19 14-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.