jailbreak/unlock mogelijk met 4.2.1 baseband 3.10.01 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij uit de brand helpen.... Ik heb een Iphone 4 van iemand gekocht en hij zie dat hij hem voor mij ook wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak/unlock mogelijk met 4.2.1 baseband 3.10.01
Wie kan mij uit de brand helpen....
Ik heb een Iphone 4 van iemand gekocht en hij zie dat hij hem voor mij ook wel kon unlocken (engels toestel O2) maar het bleek toch een prutser te zijn en heeft de nieuwste versie erin moeten stoppen om hem weer levend te maken....maar nu is die onbruikbaar geworden voor mij...... Weet iemand of er al een unlock is voor de 4.2.1 met baseband 3.10.01? Is het mogelijk om de sw versie te downgraden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mail anders ff hiernaar: delocker.nl@gmail.com
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal ik zit met een vraag:
een vriend van mij gaat een iphone mee nemen uit amerika voor mij, en daar zit een simlock op van AT&T en je kan hem jailbreaken&unlocken, maar daarvoor heb je de firmware nodig 4.1 maar als ik hem nu nog niet heb welke firmware staat er dan op ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Antwoord op je vraag Waarschijnlijk 4.2.1 |
|
|||
|
|||
voorlopig kun je hem nog niet unlocken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ok mensen, Ik kan via bovenstaande link mijn Iphone unlocken alleen moet ik 100% zeker weten dat het een O2 gelocked toestel is. Heeft iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen? Is het mogelijk om via het serienummer erachter te komen? Heeft iemand toevallig een O2 simkaartje die nog in de lucht is zodat ik hem daarmee kan testen? de unlock kost 110E maar dan is hij daarna gewoon te updaten!!! |
|
|||
|
|||
Mijn vader heeft een iphone 4 versie 4.1 gekocht in amerika. maar hij heeft hem nu gejailbreakt maar nu nog het unlocken?! Weet iemand wanneer je het ongeveer kan unlocken?
Mvg, John. |
|
|||
|
|||
Hallo heb net mijn Iphone 4 gehaald had eerst een 3gs gejailbreakt.
nu is mijn vraag op ik de nieuwe iphone 4 ook kan jailbreaken. Versie 4.2.1 (8C148) Modemfirmware 03.10.01 kan mij iemand hiermee helpen, ben al 1 uur aan het zoeken naar info. M v gr. Peter |
|
|||
|
|||
Nog steeds nie tmogelijk..zie ook:
Ultimate jailbreak and unlock wizard |
|
|||
|
|||
Oke bedankt dan nog maar even wachten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Upgrade iOS 4.1 baseband 05.13.04 TinyUmbrella, unlock mogelijk? | smakkie | Unlock | 2 | 25-09-10 13:21 |
iPhone: Jailbreak en/of unlock mogelijk op iPhone 3G met firmware 3.1.3 en baseband 5.13.04 | wooshie | Jailbreak | 5 | 04-08-10 14:17 |
Unlock 3GS 3.13 baseband 5.12 is nu mogelijk !? | faire4u | Archief | 1 | 02-04-10 08:08 |
jailbreak mogelijk met baseband 05.11.07 ? | shohin | Archief | 5 | 23-10-09 21:02 |
unlock firmw.2.2.1 baseband 02.30.03 mogelijk? | kevin1971 | Archief | 1 | 24-02-09 15:34 |
|
|