iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3GS: Unlocken als 'ie nieuw is? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/81777-unlocken-ie-nieuw.html)

Debbiee 07-01-11 12:54

Unlocken als 'ie nieuw is?
 
Beste allemaal,

Ik ga zondag mijn iphone 3gs 32g ophalen in het wit, geheel nieuw, de man had hem van de verzekering gekregen.
Nu is mijn vraag;
Hij zegt dat er een t-mobile simlock opstaat, en dat die gemakkelijk te verwijderen is. Als er nog niks met de iphone is gedaan, staat er dan nog de oude versie op en kan ik hem gewoon er af halen? Ik ben bang dat ik hem straks heb (met de nieuwe versie) en dat ik hem dus niet kan gebruiken.

gr

wouter1981 07-01-11 14:29

Die man kan het toestel simlockvrij laten maken bij T-Mobile. Indien het abonnement waarbij het toestel verkregen is al minimaal een jaar loopt is het ook nog eens gratis.

Debbiee 07-01-11 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 624508)
Die man kan het toestel simlockvrij laten maken bij T-Mobile. Indien het abonnement waarbij het toestel verkregen is al minimaal een jaar loopt is het ook nog eens gratis.

Kan ik dat zelf niet doen bij t-mobile? Of moet je daar abboneehouder voor zijn

laseke 07-01-11 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Debbiee (Bericht 624516)
Kan ik dat zelf niet doen bij t-mobile? Of moet je daar abboneehouder voor zijn

Ik zat in de zelfde situatie.
Mij werd verteld dat ik geen abonementhouder ben, waardoor ik het niet kon unlocken bij T-Mobile.

Ik heb em bij DELOCKER laten (IMEI) unlocken, was nog goekoper ook.
Kosten 75euro.

lbroek1 07-01-11 15:04

Zelf goed te unlocken door UltraSn0w.
Is prima te doen na een jailbreak.
Hier op het forum meer dan genoeg over te vinden ;)
Enkelt even de zoekactie gebruiken :D

laseke 07-01-11 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 (Bericht 624535)
Zelf goed te unlocken door UltraSn0w.
Is prima te doen na een jailbreak.
Hier op het forum meer dan genoeg over te vinden ;)
Enkelt even de zoekactie gebruiken :D

Niet met IOS 4.2.1, is nog geen unlock voor.
En altijd lastig met het updaten van je IOS

iWiefring 07-01-11 15:11

Wie zegt ze dat ze 4.2.1 heeft? Ze zegt toch dat ze dit zelf ook niet weet? Dus dat het mogelijk is dat er misschien 4.x (m.u.v.; 4.2.1) opstaat, en dan is het toch wel te unlocken, of niet?

laseke 07-01-11 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 624547)
Wie zegt ze dat ze 4.2.1 heeft? Ze zegt toch dat ze dit zelf ook niet weet? Dus dat het mogelijk is dat er misschien 4.x (m.u.v.; 4.2.1) opstaat, en dan is het toch wel te unlocken, of niet?

Idd, dat is ook zo.
Bij elke IOS fw heb je wel een mogelijkheid om te unlocken,
behalve bij de nieuwste 4.2.1 (op dit moment).
( De reden dat ik een officiele unlock heb genomen) ;-)

iWiefring 07-01-11 15:25

Je moet dan wel betalen voor een officiële unlock, maar is wel veel handiger, hoef je ook niet enorm lang te wachten op een unlock die pas later beschikbaar is, en kun je eerder updaten (naar mijn weten).

DertKesh 08-01-11 18:53

Is de unlock al uit voor de nieuwste firmware? Ik wil dan updaten/herstellen naar de nieuwste (custom)firmware en vervolgens jailbreaken met ultrasn0w.

Ik heb een iPhone met standaard O2 simlock, dus als ik update/herstel verandert de baseband en ik ben unlock afhankelijk


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.