//

Japanse iPhone 4 gewoon te unlocken?

Japanse iPhone 4 gewoon te unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit erover na te denken om hier, vanuit China, een Japanse iPhone 4 aan te schaffen. Nou hoor ik verhalen over dat de Japanse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-11, 09:10
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard Japanse iPhone 4 gewoon te unlocken?

Ik zit erover na te denken om hier, vanuit China, een Japanse iPhone 4 aan te schaffen. Nou hoor ik verhalen over dat de Japanse iPhone 4 niet overal gewoon te gebruiken is. Nou geloof ik dat niet gelijk, aangezien alle verkochte iPhones allemaal gewoon hetzelfde zijn, met uitzondering locked/unlocked, maar ik vroeg me af dat als ik er eentje zou bestellen zou ik hem dan gewoon kunnen unlocken en kunnen gebruiken hier?

Ik heb geen zin om de hele tijd op die hufters van Unicom te gaan zitten wachten tot ze de iPhone weer op voorraad hebben, omdat al die scalpers hiero in China alles voor je neus wegkapen... Dus zit ik te denken aan deze optie.
__________________
Mark de Jong.com - MacBook Pro 15" - iPhone 32Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-11, 09:05
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

Ik heb dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de iPhone uit Japan gekocht. Nou vraag ik me af of ik mijn foon nu ook met een sim kaart van China Unicom (officiële aanbieder) kan unlocken ondanks dat mijn foon uit Japan komt.
  #3  
Oud 27-01-11, 12:34
mklkhanou mklkhanou is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 22
Standaard

Hangt van de FW en BB af dussssss afwachten!
  #4  
Oud 27-01-11, 16:23
mrmark's schermafbeelding
mrmark mrmark is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam, Nederland
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mklkhanou Bekijk bericht
Hangt van de FW en BB af dussssss afwachten!
FW is 4.2.1 en BB is de laatste nieuwe uit de winkel komen rollen. Dus alles is gewoon zoals het de nieuwste update van Apple betreft.

Dit heb ik namelijk op TUAW gelezen: "China Mobile has taken some dubious measures to keep customers from jumping on the unicorn Unicom, including providing online instructions (Chinese) for how to activate an iPhone on China Mobile's network, as well as providing SIM card cutting services at many of the company's outlets." (link)
Reageren

Labels
china, iphone 4, japan, unicom, unlocken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.