//

Ping en what'sapp berichten ontvangen zonder simlock te ontgrendelen

Ping en what'sapp berichten ontvangen zonder simlock te ontgrendelen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de week heb ik de laatste software op mijn telefoon (3GS) gezet. Als ik nu 'sochtends mijn telefoon aanzet krijg ik mijn ping en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-01-11, 20:03
lottume lottume is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Ping en what'sapp berichten ontvangen zonder simlock te ontgrendelen

Van de week heb ik de laatste software op mijn telefoon (3GS) gezet. Als ik nu 'sochtends mijn telefoon aanzet krijg ik mijn ping en what'sapp-berichten binnen voordat ik mijn telefoon met mijn simlock ontgrendeld heb. Dit had ik met de vorige software niet. Is hier iets aan te doen? Ik wil nl niet dat er berichten binnenkomen voordat m'n telefoon ontgrendeld is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications iCulture iPhone Apps 405 07-04-11 17:28
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) iphonedre iPhone Apps 6 07-01-11 21:48
Berichten tegelijk ontvangen in outlook en iphone Ronald Beije iPhone algemeen 3 15-11-10 09:41
Mms berichten ontvangen played iPhone algemeen 4 25-08-10 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.