Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen ik heb hier een iphone 2g, probleem is hij ziet alleen me vodafone kaartje, heb gewoon bereik etc, maar zodra er een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim
hallo mensen
ik heb hier een iphone 2g, probleem is hij ziet alleen me vodafone kaartje, heb gewoon bereik etc, maar zodra er een andere ingaat tmobile, staat er no sim geupdate naar 3.1.3 en unlockt met redsnow wie weet raad!? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand die me kan helpen!?
|
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-simkaart.html
had hier gereageerd, misschien de oplossing? |
|
|||
|
|||
nee kan hem zelf unlocken,
het is meer dat hij alleen me vodafone kaartje ziet |
|
|||
|
|||
Oké, nee dan weet ik het ook niet. Ik had dit namelijk net anders (alleen T-Mobile kaartje) maar dat is wel zo opgelost.
|
|
|||
|
|||
weet iemand het helppp!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone | blingbling | Vodafone | 1 | 13-08-10 15:48 |
met nieuwe sim wel 3G | onny0808 | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-12-09 23:20 |
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl | iPhone3G-er | Unlock | 7 | 16-06-09 21:58 |
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G | VincentKooijman | Vodafone | 1 | 01-04-09 15:08 |
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone | MCNO | Archief | 2 | 19-07-08 13:31 |
|
|