//

update unlockte iphone?

update unlockte iphone? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem, mijn unlockte iphone (door een bedrijf) heeft firmw. 3.0 ik wil graag nw firmware omdat ik de meeste apps niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-11, 22:38
frednoot frednoot is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Emmen
Berichten: 7
Standaard update unlockte iphone?

ik heb een probleem, mijn unlockte iphone (door een bedrijf) heeft firmw. 3.0 ik wil graag nw firmware omdat ik de meeste apps niet meer kan updaten. toen het bedrijf de tel. terugstuurde hebben ze me gewaarschuwd dat ik hem niet mocht updaten, anders zou de unlock vervallen. ik heb de tel vol staan met zakelijke informatie die ik niet kan missen. dus het mag niet fout gaan. wie kan mij helpen ik kan hier niets over vinden in het forum. of ik lees het niet goed.
groeten fred
ps ik heb ook een jailbreak met cydia erop.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-11, 17:45
boobs boobs is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Hoi Fred,
Ik zit met dezelfde vraag. ik heb ook een 3G met firmware 3.0.1 en wil naar 3.1.
Info genoeg over updaten nar 4.0 maar niet om naar 3.1. te gaan zonder je unlock/jailbraik en gegevens te verliezen.
Hopenlijk is er iemand die ons op weg kan helpen.

Gr
Eric
  #3  
Oud 03-02-11, 21:46
frednoot frednoot is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Emmen
Berichten: 7
Standaard help??

Is er nu niemand die ons kan helpen, er staat wel dat we moeten kijken naar de keuzehulp jailbreak of unlock, maar daar schieten we niet erg veel mee op!!
  #4  
Oud 04-02-11, 10:52
boobs boobs is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Hoi Fred, het is mij gelukt!

1. eerst gewoon je iphone synchroniseren met i-tunes (hij maakt dan een backup van je gegevens.
2. dan alles volgens deze site doen: Download iPhone OS 3.1.2 Custom Firmware (IPSW Files) for iPhone 3GS, 3G, 2G | iPhoneHeat

3. daarna gewoon weer op herstellen drukken.
Hij zal dan je nieuwe software laten staan en je eigen gegevens op je telefoon terug zetten.
Ik heb het met mijn 3G gedaan en die van mijn vrouw en allebei geen probleem.

gr
Eric
  #5  
Oud 05-02-11, 18:19
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Je kan best jezelf een custum firmware maken zodat je de baseband die je nu hebt niet verliest. Omdat moest je rechtstreeks updaten naar de laatste nieuwe firmware zit je met een baseband die nog niet te unlocken is.

Ik weet niet of het voor iedereen zo is maar als ik telkens wou herstellen vanaf een custom firmware had ik iReb nodig.

Veel succes
  #6  
Oud 07-02-11, 16:24
frednoot frednoot is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Emmen
Berichten: 7
Standaard moeilijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Razors Bekijk bericht
Je kan best jezelf een custum firmware maken zodat je de baseband die je nu hebt niet verliest. Omdat moest je rechtstreeks updaten naar de laatste nieuwe firmware zit je met een baseband die nog niet te unlocken is.

Ik weet niet of het voor iedereen zo is maar als ik telkens wou herstellen vanaf een custom firmware had ik iReb nodig.

Veel succes
lijkt me een moeilijk verhaal en van razors snap ik helemaal niets. ik ben denk ik toch niet zover als ik dacht met computers en iphone.
kan het ook makkelijker

EDIT: wordt je iphone dan eerst weer gelocked en moet je hem daarna weer unlocken met ultrasnow?

Laatst gewijzigd door XIII; 07-02-11 om 16:26. Reden: Berichten samengevoegd
  #7  
Oud 07-02-11, 18:52
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Kijk je zit momenteel met een oudere versie, met nog een unlockbare baseband.
Die baseband wil je zo houden dus moet je met Snowbreeze een custom firmware maken.
Daardoor word je baseband niet geupdate en dat is juist wat we willen bereiken.

Snowbreeze wijst zich vanzelf uit, alles spreekt voor zich
  #8  
Oud 07-02-11, 20:51
boobs boobs is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Is niet echt moeilijk.

1: synchroniseer je Iphone met Itunes (er word nu een backup gemaakt van je gegevens)
2: download de custom firmware van de site ik ik eerder aangaf (ik heb 3.1.2 Activated genomen) dit is een gejailbroken firmware voor iphones die niet bij t-mobile gekocht zijn! Hier zit na installatie cydia al op inclusief ultrasnow.
(het paketje is in 3 delen gesplit dus, downloaden en weer aan elkaar plakken)
3.doe de iphone in herstel mode en wijs je nieuwe pakketje aan (lettrlijk die site volgen!)
4. als hij klaar is staat er b.v. 3.1.2 op met cydia, laat ultrasnow lopen en hij is weer unlocked.
5. nogmaals herstellen via itunes maar ditmaal niet zelf de firmware aanwijzen (hij pakt nu je gegevens waar je bij stap 1 een backup van hebt gemaakt.
Klaar! nieuwe firmware met je oude gegevens

Nogmaals alles staat in de goede volgorde met uitleg op de link.
succes
Eric
Reageren

Labels
update, update 3.0



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlockte iphone veranderen van sim wouter011 Unlock 1 06-10-10 12:49
iPhone: Spirit niet voor officiele ge-unlockte iphone? wessie17070 Jailbreak 1 05-05-10 14:53
iPhone: Legaal unlockte Iphone 3G 3.0 jailbraken renzie Jailbreak 22 26-06-09 03:23
Franse officieel unlockte iphone Michael Archief 10 26-12-07 21:56
Unlockte en jailbroken iPhone herstellen??? Thirteen Unlock [archief] 1 25-12-07 00:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.