//

Slechte batterij na Unlock

Slechte batterij na Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag , Ik heb een tijdje geleden al een bericht geplaatst dat ik me Iphone 3GS per ongeluk had upgedate naar 4.2.1 en zo de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-11, 11:05
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard Slechte batterij na Unlock

Dag ,

Ik heb een tijdje geleden al een bericht geplaatst dat ik me Iphone 3GS per ongeluk had upgedate naar 4.2.1 en zo de simlock weg was en ik hem niet meer kon gebruiken. (Had dat scherm met een ITunes logo en het kabeltje)
Heb zelf van alles uitgeprobeerd niks gelukt, heb hem naar een bedrijf op gestuurd en die konden er zelfs niks mee.

Nu heb ik hem naar een ander bedrijf gestuurd en deze meneer mailt mij nou dat hij hem heeft kunnen unlocken en dat hij weer belt. Fantastisch nieuws volgens mij. Heeft iemand idee of de telefoon nu weer helemaal kan gaan doen? Hij verteld er ook bij dat hij hem nog een dagje wil controleren, want volgens hem was het een gegeven dat de batterij snel leeg kan raken na een unlock. Iemand hier ook ervaringen mee? Elke idee/gedachte is meer dan welkom!

Hielke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-11, 17:01
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Nou hij heeft de batterij getest en na ongeveer 4/5 uur was er 3% van de 100% af. Dus met de batterij zat het allemaal goed. Kreeg alleen het volgende nog te horen:

- Je mag het toestel niet updaten, niet herstellen en geen reservekopie terugplaatsen.
- Je moet het toestel bij de eerste sychronisatie met iTunes aanmelden als
"nieuwe iPhone" om te voorkomen dat er een reservekopie wordt teruggeplaatst.
- Als dat gebeurt, is je toestel meteen onbruikbaar en zul je m opnieuw moeten laten jailbreaken/unlocken.

Er staat trouwens niet de nieuwste softwareversie op, dit omdat als ik die installeer, je het toestel niet kunt uitzetten. En dat kan nu wel!
Alvast veel plezier toegewenst met het herstelde toestel.


Heb verder weinig verstand van deze zaken. Dus als iemand dit nog voor mij kan verhelderen zou mooi zijn

Hielke
  #3  
Oud 05-02-11, 18:26
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Ja toen ik de nieuwe firmware versie 4.2.1 had geïnstalleerd op mijn iphone was mijn batterij ook binnen het uur leeg. Dus heb ik gewoon een vorige versie (3.1.3) afgehaald en zo mijn FW versie gedowngrade. Dus geen last meer van batterij problemen. Enkel last van de laatste nieuwe baseband waar momenteel niets aan te doen is (tenzijn iPad baseband)

Door welk bedrijf heb je dat laten doen? En hoeveel heeft dit jou gekost als ik zo nieuwsgierig mag zijn
  #4  
Oud 05-02-11, 18:40
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Ik heb hem laten fixen bij Luc Pacuay, iPhoneUnlock.nu Updaten Unlock Unlocken Restore Jailbreak Limburg iPhone.
Goede service verder, Koste me 53 euro. Incl. verzendkosten.

Heb iig nu weer een paar dagen de mobiel, vanaf donderdag. En donderdag envrijdag niks geen problemen gehad , batterij werkte uitstekend. Nu is het zaterdag en was me mobiel na ongeveer 2,5 uur al 26% minder zonder dat hij ook maar iets gebruikt was. Dus erg vreemd. mmm
  #5  
Oud 05-02-11, 19:22
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Raar, staat je helderheid helemaal max?
  #6  
Oud 05-02-11, 21:23
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

nee totaal niks aan staan. Weet het 99% zeker. Dus vind het heel erg vreemd. Kreeg te horen dat je de dataverbinding moet verbreken, wat zou dat inhouden?
  #7  
Oud 05-02-11, 21:26
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Geen idee maar je hebt fw 4.2.1 hé?

Het komt vaker voor dat 3g(s) iphones last hebben van batterij problemen met 4.2 (.1)
Ikzelf had het ook daarom heb ik mijn fw gedowngrade naar 3.1.3 en sinds dan nooit geen last meer gehad.
  #8  
Oud 05-02-11, 21:35
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Ja ik heb een 2e hands iphone 3gs 16gb gekocht. Deze was gejailbreakt. Toen heb ik hem geupdate ( perongeluk ) naar 4.2.1. Toen deed de telefoon niet meer en heb ik hem dus laten maken. Nu staat er weer 4.1 op. Durf eigenlijk niks meer met up of downgraden aangezien dat de vorige keer slecht bevallen is

Ik kan ook door iemand me batterij laten vervangen , kost me niet veel, dit zou het probleem wss ook wel oplossen ofniet?
  #9  
Oud 05-02-11, 21:52
Razors Razors is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 71
Standaard

Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het de fw versie is dat je batterij "leegzuipt".
  #10  
Oud 09-02-11, 06:42
vampire222 vampire222 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Dit ligt aan Hacktivation.

Lees:
Activate iPhone Officially without Stock SIM With SAM | TheTechJournal.com
  #11  
Oud 09-02-11, 10:01
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vampire222 Bekijk bericht
Of installeer push doctor... helpt ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Last van warmte en batterij na unlock/jailbreak? ShortyEx Unlock 1 30-11-10 13:57
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg Data Jailbreak 7 25-06-09 23:26
Batterij status bij slide to unlock mbuskens Archief 0 14-10-08 16:30
Slechte kwaliteit svenssonn Ringtones en Wallpapers 0 30-07-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.