//

[unlock] nodig voor jailbreak?

[unlock] nodig voor jailbreak? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo mensen ik wil graag mijn iphone 4 gaan jailbreaken met de nieuwe relase (rc5). Ik heb een telefoon van t-mobile en ik gebruik ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-11, 21:32
yns yns is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard [unlock] nodig voor jailbreak?

Yo mensen ik wil graag mijn iphone 4 gaan jailbreaken met de nieuwe relase (rc5). Ik heb een telefoon van t-mobile en ik gebruik ook een t-mobile sim kaart dus een unlock is tot op heden niet nodig geweest. Nu wil ik graag gaan jailbreaken maar ik weet niet of ik mijn toestel moet unlocken alvorens ik een jailbreak correct kan uitvoeren.

Ik heb voor de zekerheid geprobeerd om te unlocken op de ''officiële'' manier maar het mocht niet baten omdat ik steeds een melding kreeg van ''simkaart niet geinstalleerd'' of iets in die richting. Ik heb geprobeerd om van een ''normale'' sim een micro sim te maken, ik denk dat het daar is misgegaan, als een unlock noodzakelijk is zal ik morgen noodgedwongen een micro-sim van bijvoorbeeld kpn moeten kopen.

Iphone 4
4.21
mf 01.10.01

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-11, 22:13
KazV KazV is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 37
Standaard

Klok horen luiden en klepel tegen je kop gehad No offence.

Je hebt een jailbreak nodig voor een unlock, niet andersom. Je kan dus gewoon jailbreaken
  #3  
Oud 07-02-11, 22:15
yns yns is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KazV Bekijk bericht
Klok horen luiden en klepel tegen je kop gehad No offence.

Je hebt een jailbreak nodig voor een unlock, niet andersom. Je kan dus gewoon jailbreaken

Bedankt!

Ik ga meteen aan de slag, ik laat weten of het is goedgekomen.

Werkt prima!
Kan slotje op.
Dank!

Laatst gewijzigd door yns; 07-02-11 om 22:35.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlock na Jailbreak nodig of niet ? FW: 4.3.1 BB: 05.16.02 prensel Unlock 9 01-04-11 14:01
iPhone 4: Heeft een simlock vrije telefoon unlock nodig na jailbreak? Tazzoon Unlock 3 08-02-11 17:54
iPhone: Jailbreak + unlock Iphone 4 4.0.2 nodig! Nieuweling Jailbreak 16 01-11-10 17:48
iPhone: Hulp nodig! jailbreak en unlock pepyn20 Jailbreak 2 02-07-10 16:06
iPhone 3G: Nu: 3.1.2 Jailbrake + unlock nodig voor iOS4 Kluppergeest Unlock 7 22-06-10 01:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.