//

Unlocken met T-Mobile

Unlocken met T-Mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3GS (ios 4.0.1), jailbroken en unlocked met ultrasnow. Nu wil ik hem updaten naar 4.2.1, maar daar is nog geen unlock voor. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-11, 19:30
Festino Festino is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard Unlocken met T-Mobile

Ik heb een 3GS (ios 4.0.1), jailbroken en unlocked met ultrasnow. Nu wil ik hem updaten naar 4.2.1, maar daar is nog geen unlock voor. Echter, volgens mij is het een T-Mobile model (MC141DN) en kan ie dus geunlocked worden via de legale manier.

Hiervoor heb ik alle stappen doorlopen (zoals in dit bericht iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode) - iPhone - iPhoneclub.nl). Daarvoor heb ik eerst ultrasnow verwijderd. Ik kreeg terwijl hij aan iTunes hing, wel het iTunes logo op mijn iPhone, alleen heb hem al na 15 minuten verwijderd ipv de 30 minuten zoals dat in de beschrijving staat. Vervolgens werkt een Vodafone sim gewoon goed en kan ik daarmee bellen. Alleen heb ik geen bericht gekregen via iTunes niet te zien dat de unlock gelukt is. Ik ben er dus niet 100% zeker van dat dit gewerkt heeft. Als ik hem nu ga upgraden naar 4.2.1 weet ik niet of ik hem nog aan de praat krijg (wil hem niet alleen als een iPod gebruiken ). Wat kan ik hieraan doen?

Of hoe kan ik checken dat het een NL T-Mobile versie is? In dat geval kan ik hem toch ook op 4.2.1 op een legale manier unlocken en jailbreaken met de nieuwste greenpoison?

Laatst gewijzigd door Festino; 11-02-11 om 19:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-11, 23:23
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Een logisch verschijnsel... Ten eerste: je iPhone zal NIET unlocken als hij gejailbreaked is, althans zeker niet via iTunes. Heb dit eerst ook geprobeerd maar tevergeefs... Je moet gewoon even upgraden naar 4.2.1 en dan is ie binnen een minuut wel al simlockvrij meestal. Gewoon eerst herstellen met je originele sim (waarschijnlijk tmobile dus). Maak even een reserviekopie als hij klaar is met herstellen. Koppel vervolgens je iPhone los en stop er een andere simkaart in (van een ANDERE TELECOMAANBIEDER uiteraard). En dan vraagt hij of je nieuwe instellingen voor je netwerk wilt installeren (of iets dergelijks, weet het niet meer precies!). En dan krijg je als het goed is:

Gefeliciteerd, uw iPhone is simlockvrij.

Succes, en als je er niet uitkomt, laat maar weten!
  #3  
Oud 11-02-11, 23:38
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Dan kan je hem upgraden naar 4.2.1 maar dan moet je wel de baseband van de iPad erop zetten (06.15.00) via redsn0w... Dan via Cydia ultrasn0w erop en hij werkt...
  #4  
Oud 13-02-11, 12:57
Peridotie Peridotie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik weet hoe je de Iphone kan unlocken zonder problemen
  #5  
Oud 13-02-11, 16:22
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Festino Bekijk bericht
Ik heb een 3GS (ios 4.0.1), jailbroken en unlocked met ultrasnow. Nu wil ik hem updaten naar 4.2.1, maar daar is nog geen unlock voor. Echter, volgens mij is het een T-Mobile model (MC141DN) en kan ie dus geunlocked worden via de legale manier.

Hiervoor heb ik alle stappen doorlopen (zoals in dit bericht iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode) - iPhone - iPhoneclub.nl). Daarvoor heb ik eerst ultrasnow verwijderd. Ik kreeg terwijl hij aan iTunes hing, wel het iTunes logo op mijn iPhone, alleen heb hem al na 15 minuten verwijderd ipv de 30 minuten zoals dat in de beschrijving staat. Vervolgens werkt een Vodafone sim gewoon goed en kan ik daarmee bellen. Alleen heb ik geen bericht gekregen via iTunes niet te zien dat de unlock gelukt is. Ik ben er dus niet 100% zeker van dat dit gewerkt heeft. Als ik hem nu ga upgraden naar 4.2.1 weet ik niet of ik hem nog aan de praat krijg (wil hem niet alleen als een iPod gebruiken ). Wat kan ik hieraan doen?

Of hoe kan ik checken dat het een NL T-Mobile versie is? In dat geval kan ik hem toch ook op 4.2.1 op een legale manier unlocken en jailbreaken met de nieuwste greenpoison?
Ik kreeg ook geen melding dat hij unlockt was ,maar werkt wel gewoon met Vodafone nu

Iphone 3G fw 2.21 zonderjailbreak
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: T- mobile unlocken met versie 4.1? appelsap3gs Unlock 6 23-10-10 14:31
iPhone 4: T-Mobile OS 4.0.2 Unlocken... markytel Unlock 9 24-08-10 22:44
iPhone 3GS: T-mobile unlocken Mad Hankey Unlock 2 12-06-10 18:39
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. froos Archief 1 20-03-10 23:09
T-mobile vanaf 13-8 unlocken? don_her Archief 22 29-03-09 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.