//

Waar kun je die kopen?

Waar kun je die kopen? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik wil heel graag een Iphone hebben, maar ik moet hem geheel zelf betalen. Ik heb al een abbo op een Samsung Star die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-11, 12:46
milosafarm milosafarm is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard Waar kun je die kopen?

Dag,

Ik wil heel graag een Iphone hebben, maar ik moet hem geheel zelf betalen. Ik heb al een abbo op een Samsung Star die pas afloopt in 2012. Ik wil niet zo lang wachten en ik vind een abbo hebben redelijk vervelend. Omdat als je een keer teveel sms't dat je erover heen kan gaan en een schuld opbouwt.

Dus ik zou heel graag een Iphone 3Gs 16 GB willen hebben met een prepaid kaartje. Dus mijn vraag is: Waar kan je ze kopen? En hoe duur zijn ze?

Ik heb al ergens gelezen dat ze rond de €300,- kosten, maar ik weet niet of dat echt zo is.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Lisa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-11, 12:51
mklkhanou mklkhanou is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 22
Standaard

iPhone met een prepaid kaartje?
Een iPhone zonder internet is net als bier zonder alcohol, ik raad je dit niet aan.

Een 3GS nieuw voor 300 gaat je ook niet lukken, dit is vaak de prijs voor de -in goede staat- 2e handse 3GS iPhones.
  #3  
Oud 12-02-11, 13:35
milosafarm milosafarm is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Okay, bedankt voor je hulp. Ik ga toch eens kijken of ik met mijn misschien aankomende vakantiebaantje wat geld oplever. En of ik klusjes in huis kan doen om aan de extra geld te komen om een nieuwe Iphone te kunnen kopen.

Ik heb al van iemand op hyves een aanbieding gekregen die zijn Iphone wilt verkopen. Dus misschien is dit mijn lacky day
  #4  
Oud 13-02-11, 19:57
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Bedoel je lucky day?

Maar er zijn genoeg providers, bijv. Vodafone dan kan je "internet aan" sms'en en dan heb je voor een maand internet (met datalimiet), en als je voor € 25,- of hoger opwaardeer dan krijg je soms ook een maand gratis internet. Dit is volgens mij wel bij meer providers zo. Maar je moet dan wel iedere maand dat sms'je versturen.
  #5  
Oud 14-02-11, 18:32
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mklkhanou Bekijk bericht
iPhone met een prepaid kaartje?
Een iPhone zonder internet is net als bier zonder alcohol, ik raad je dit niet aan.

Een 3GS nieuw voor 300 gaat je ook niet lukken, dit is vaak de prijs voor de -in goede staat- 2e handse 3GS iPhones.

Wat een onzin. Een iPhone zonder internet kun je nog ontzettend veel mee.

Ik heb zelf 3 jaar lang 2 iPhones gehad zonder internet abo, genoeg games en apps die geen internet nodig hebben om je mee te vermaken. Mail hoef je niet om de minuut te checken, en voor het weer kijk ik wel naar buiten. Navigatie kun je met de TomTom app doen die alle maps al heeft ingebouwd.
  #6  
Oud 14-02-11, 18:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt Bekijk bericht
Wat een onzin. Een iPhone zonder internet kun je nog ontzettend veel mee.
Een iPhone zonder internet is geen iPhone maar een Phone
  #7  
Oud 14-02-11, 18:36
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een iPhone zonder internet is geen iPhone maar een Phone
en een ipod dan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
batterijstatus in % waar kun je dat instellen? DLOD Archief 1 03-08-10 20:26
(3G) Waar kun je instelllen hoe vaak je Gmail wordt gecheckt?? Nupa iPhone algemeen 2 07-08-08 22:15
Finder.app waar kan ik die vinden? OwBeeGee iPhone Apps 7 01-04-08 17:13
Waar staat die taalinstelling nu weer ??? jochenandries iPhone algemeen 6 17-01-08 03:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.