//

iPhone 4 unlockcode vodafone

iPhone 4 unlockcode vodafone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) He guys, Ik zie dat je bij vodafone een unlockcode kan aanvragen maar geld dit ook voor iPhones? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-11, 11:41
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard iPhone 4 unlockcode vodafone

He guys,

Ik zie dat je bij vodafone een unlockcode kan aanvragen maar geld dit ook voor iPhones? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zelf heb een duitse Vodafone iPhone maar daarmee zal dit ook wel mee kunnen denk ik?

Laat eens horen wat jullie hiervan denken of ervaring mee hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-11, 11:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shiftyfreak Bekijk bericht
He guys,

Ik zie dat je bij vodafone een unlockcode kan aanvragen maar geld dit ook voor iPhones? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zelf heb een duitse Vodafone iPhone maar daarmee zal dit ook wel mee kunnen denk ik?

Laat eens horen wat jullie hiervan denken of ervaring mee hebben.
Nee, dat is van toepassing op een iPhone om de simpele reden dat een iPhone niet met unlock codes werkt. Dat is iets voor Nokia's en tuti quanti.
  #3  
Oud 14-02-11, 12:03
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

jammer weer, iemand anders dan een ervaring met unlocken via de imei code met de provider vodafone? ( misschien ook nog eens toevallig de duitse vodafone provider? )
  #4  
Oud 14-02-11, 12:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ga eens kijken in het sub-forum "Unlock". Daar hoort jouw bericht trouwens ook thuis.
  #5  
Oud 14-02-11, 12:14
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ga eens kijken in het sub-forum "Unlock". Daar hoort jouw bericht trouwens ook thuis.
Genoeg in rond gekeken en ligt eraan hoe je der naar kijkt, ik ben nu opzoek naar iemands ervaring erover.
  #6  
Oud 14-02-11, 12:30
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

vodafone levert geen unlock coded voor iphone gezien ze pas officieel de iphone 4 in assortiment hebben en deze al standaard simlock vrij is.
  #7  
Oud 14-02-11, 12:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X Bekijk bericht
vodafone levert geen unlock coded voor iphone gezien ze pas officieel de iphone 4 in assortiment hebben en deze al standaard simlock vrij is.
Ook bij Vodafone Duitsland ? Kan je een bron geven waar je dat gevonden hebt ?
  #8  
Oud 14-02-11, 12:34
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Vodafone Duitsland zal het niet het geval zijn aangezien ik er 1 met een simlock heb met Vodafone Duitsland erop.
  #9  
Oud 14-02-11, 12:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shiftyfreak Bekijk bericht
Vodafone Duitsland zal het niet het geval zijn aangezien ik er 1 met een simlock heb met Vodafone Duitsland erop.
Ik heb een iPhone 4 van Vodafone Duitsland met een Vodafone DE abo en die is definitief gelocked.

Maar ik wacht nog even op de bron van Xenn0X en dan vertaal ik zijn bericht in het Duits en stap onmiddellijk naar mijn Duitse Vodafone Shop. In Duitsland zijn ze nogal ontvankelijk voor Hollandse wijsheden
  #10  
Oud 14-02-11, 12:49
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 4 van Vodafone Duitsland met een Vodafone DE abo en die is definitief gelocked.

Maar ik wacht nog even op de bron van Xenn0X en dan vertaal ik zijn bericht in het Duits en stap onmiddellijk naar mijn Duitse Vodafone Shop. In Duitsland zijn ze nogal ontvankelijk voor Hollandse wijsheden

Als jij mij dan jou "ervaring" ( ja in de goede topic ) kan melden aan mij dan misschien dat ik ook deze stappen kan vernemen zodat ik ook na dat wachten ook eindelijk kan genieten van me dure iPod 4 die opeens evolueerde naar een iPhone 4
  #11  
Oud 14-02-11, 12:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn ervaring is kort en simpel: ik gebruik die iPhone met een Duits Vodafone abo, dus ik heb geen last van die SIM-lock. Aangezien ik een abo heb kan ik de iPhone na 24 maanden gratis laten unlocken. Ik moet dus nog even geduld hebben.

Een softwarematige unlock is er niet voor de nieuwste modem firmware die deze iPhone aan boord heeft.

Tot zover mijn ervaring
  #12  
Oud 14-02-11, 12:58
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Ik ga maar eens zo'n chat bericht aan met een vodafone medewerker en kijken wat eruit rolt.

*EDIT* nou die gasten doen erg moeilijk, enige wat ik te horen krijg is dat ze de 24 maanden netlock niet kunnen doorbreken en dat ik moet wachten. Daarnaast krijg ik het gevoel dat dit eerder een persoon is die je verwijst naar een bepaalde pagina op de website als echt verstand hebt van deze zaken en me verder zou kunnen helpen.

Laatst gewijzigd door shiftyfreak; 14-02-11 om 14:22.
  #13  
Oud 15-02-11, 09:29
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

omdat XennoX te druk is hier dit maar even van de website afgehaald van vodafone:
Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen?
en
Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen?
  #14  
Oud 15-02-11, 11:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shiftyfreak Bekijk bericht
omdat XennoX te druk is hier dit maar even van de website afgehaald van vodafone:
Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen?
en
Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen?
Heel interessant om te weten dat de Hollandse Vodafone iPhones geen simlock hebben, maar daar hebben wij dus met onze Duitse Vodafone iPhones niets aan.
  #15  
Oud 15-02-11, 11:15
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Nope, denk ook dat we weinig eraan kunnen doen.
Had gisteren in die chat bericht nog misschien een optie wat misschien mogelijk was om mijn Vodafone NL abbonement naar die prepaid sim van Vodafone DE te kunnen overzetten maar kan pas vrijdag even langs de vodafone winkel hiervoor dus daar moeten we even op wachten voordat ik daar antwoord op kan geven..
  #16  
Oud 15-02-11, 17:18
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Nu kom ik weer misschien iets interessants tegen op de officiele Apple website.
Als je daar op services gaat zoeken en je uiteindelijk op deze pagina komt: Mobiele telefoonaanbieders voor iPhone vinden

Dan onder het tabje Europa en dan bij Duitsland kijkt en dan in mijn geval Vodafone dan kan je zien dat deze provider "Aanbieder biedt
geautoriseerde ontgrendeling aan" wat zou betekenen dat ze een unlock service aanbieden am I right?

Neem aan dat ik met deze informatie toch stappen mag nemen of niet?
  #17  
Oud 15-02-11, 17:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Yep, Vodafone Duitsland unlocked ook als je 24 maanden abonnee bent geweest.
  #18  
Oud 15-02-11, 17:44
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Nu hoor ik weer wat grappigs, ik ben weer voor de grap een chat begonnen.

Gisteren krijg ik alleen maar te horen dat het onmogelijk was me iPhone 4 te unlocken en 24maanden moet wachten. Nu krijg ik te horen dat er voor 100,- je iPhone kan laten unlocken door Vodafone DE.. Je zou toch zeggen dat ze daar allemaal het zelfde worden opgeleid en zelfde antwoorden zou krijgen.

*EDIT*
Nu gaat die persoon opeens ontkennen dat het niet mogelijk is.. Dat zou eens mooi worden!
* blijkt dus personeel te zijn die mensen helpen met de navigatie over de website en niets van vodafone zelf te weten. Lekkere hulpservice dat weer.

Laatst gewijzigd door shiftyfreak; 15-02-11 om 17:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal Luckysunnie Overige providers Nederland 31 16-08-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.