iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: 4.2.1 Unlock/Activeren. Hoe? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/85705-4-2-1-unlock-activeren.html)

Toilet 27-02-11 21:04

4.2.1 Unlock/Activeren. Hoe?
 
Ik had een iPhone 4 overgekocht van iemand met de versie 4.2.1 erop maar ik moet hem activeren. Nou heb ik google/iphoneclub afgezocht hoe dit nou moet en ik kom heel veel termen tegen die ik niet begrijp.

Ik moet deze activeren via iTunes maar ik kan dat niet want ik heb de originele sim niet. Wat nou?

P.S. deze telefoon is al simlockvrij geweest.

ballegooier 27-02-11 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Toilet (Bericht 646463)
Ik had een iPhone 4 overgekocht van iemand met de versie 4.2.1 erop maar ik moet hem activeren. Nou heb ik google/iphoneclub afgezocht hoe dit nou moet en ik kom heel veel termen tegen die ik niet begrijp.

Ik moet deze activeren via iTunes maar ik kan dat niet want ik heb de originele sim niet. Wat nou?

P.S. deze telefoon is al simlockvrij geweest.

Heb je deze vraag niet aan de verkoper gesteld? Ik neem aan dat je zorgt dat je een werkend toestel koopt als je hem overneemt.
Je hebt blijkbaar de software matige unlock gehad, want alleen die kun je ongedaan maken, een hardware matige (echte unlock) niet.

Je kunt activeren met de simkaart van welke provider hij gesimlocked is. Daarna kun je hem jailbreaken en proberen opnieuw (softwarematig) simlockvrij te maken. Ik dacht trouwens dat er echter nog geen sim unlock voor 4.2.1 is. Zolang je daar op moet wachten heb je een veredelde iPod....

Toilet 27-02-11 23:56

Hoe kom ik erachter van welke provider hij komt? Hij is van de vrachtwagen gevallen vermoed ik :/

Sektorios 28-02-11 00:13

Ik zou je een website kunnen adviseren waar je dat kunt laten checken. Maar dan gaan er mensen die denken dat dit forum heel wat voorstelt huilie huilie doen en zeggen dat ik spam.

Toilet 28-02-11 00:14

Alle hulp is meegenomen

Dantis 28-02-11 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Toilet (Bericht 646510)
Hoe kom ik erachter van welke provider hij komt? Hij is van de vrachtwagen gevallen vermoed ik :/

ALs je dat denkt waarom koop je zoiets ? mocht het echt zo wezen, kan apple het imei nummer blokkeren van je toestel dat deze van een vrachtwagen is gevallen,en word je iphone een volwaardige ipod :d

ballegooier 28-02-11 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios (Bericht 646514)
Ik zou je een website kunnen adviseren waar je dat kunt laten checken. Maar dan gaan er mensen die denken dat dit forum heel wat voorstelt huilie huilie doen en zeggen dat ik spam.

Jij kunt hem toch DM'en ipv daarover huilie huilie doen? :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Toilet (Bericht 646510)
Hoe kom ik erachter van welke provider hij komt? Hij is van de vrachtwagen gevallen vermoed ik :/

juist.... Iets met goedkoop duurkoop, etc. en je hebt een gestolen exemplaar. Staat je niet netjes...

Sektorios 28-02-11 09:55

[QUOTE=ballegooier;646537]Jij kunt hem toch DM'en ipv daarover huilie huilie doen? :d

haha goed punt! @TS: Als je een website zoekt waar je dat kunt laten checken moet je even op mijn naam klikken en naar mijn vorige posts kijken.

Toilet 28-02-11 17:42

Gelukt. Deze tel is was van T-mobile en heb hem geactiveerd en gejailbreaked en was al simlockvrij. Niks meer aan doen. Dit was mijn eerste en laatste apple! ): (


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.