//

4.2.1 Unlock/Activeren. Hoe?

4.2.1 Unlock/Activeren. Hoe? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een iPhone 4 overgekocht van iemand met de versie 4.2.1 erop maar ik moet hem activeren. Nou heb ik google/iphoneclub afgezocht hoe dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-11, 21:04
Toilet Toilet is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard 4.2.1 Unlock/Activeren. Hoe?

Ik had een iPhone 4 overgekocht van iemand met de versie 4.2.1 erop maar ik moet hem activeren. Nou heb ik google/iphoneclub afgezocht hoe dit nou moet en ik kom heel veel termen tegen die ik niet begrijp.

Ik moet deze activeren via iTunes maar ik kan dat niet want ik heb de originele sim niet. Wat nou?

P.S. deze telefoon is al simlockvrij geweest.

Laatst gewijzigd door Toilet; 27-02-11 om 21:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-11, 22:57
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toilet Bekijk bericht
Ik had een iPhone 4 overgekocht van iemand met de versie 4.2.1 erop maar ik moet hem activeren. Nou heb ik google/iphoneclub afgezocht hoe dit nou moet en ik kom heel veel termen tegen die ik niet begrijp.

Ik moet deze activeren via iTunes maar ik kan dat niet want ik heb de originele sim niet. Wat nou?

P.S. deze telefoon is al simlockvrij geweest.
Heb je deze vraag niet aan de verkoper gesteld? Ik neem aan dat je zorgt dat je een werkend toestel koopt als je hem overneemt.
Je hebt blijkbaar de software matige unlock gehad, want alleen die kun je ongedaan maken, een hardware matige (echte unlock) niet.

Je kunt activeren met de simkaart van welke provider hij gesimlocked is. Daarna kun je hem jailbreaken en proberen opnieuw (softwarematig) simlockvrij te maken. Ik dacht trouwens dat er echter nog geen sim unlock voor 4.2.1 is. Zolang je daar op moet wachten heb je een veredelde iPod....

Laatst gewijzigd door ballegooier; 28-02-11 om 08:18.
  #3  
Oud 27-02-11, 23:56
Toilet Toilet is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Hoe kom ik erachter van welke provider hij komt? Hij is van de vrachtwagen gevallen vermoed ik :/
  #4  
Oud 28-02-11, 00:13
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Ik zou je een website kunnen adviseren waar je dat kunt laten checken. Maar dan gaan er mensen die denken dat dit forum heel wat voorstelt huilie huilie doen en zeggen dat ik spam.
  #5  
Oud 28-02-11, 00:14
Toilet Toilet is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Alle hulp is meegenomen
  #6  
Oud 28-02-11, 08:04
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toilet Bekijk bericht
Hoe kom ik erachter van welke provider hij komt? Hij is van de vrachtwagen gevallen vermoed ik :/
ALs je dat denkt waarom koop je zoiets ? mocht het echt zo wezen, kan apple het imei nummer blokkeren van je toestel dat deze van een vrachtwagen is gevallen,en word je iphone een volwaardige ipod
  #7  
Oud 28-02-11, 08:19
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Ik zou je een website kunnen adviseren waar je dat kunt laten checken. Maar dan gaan er mensen die denken dat dit forum heel wat voorstelt huilie huilie doen en zeggen dat ik spam.
Jij kunt hem toch DM'en ipv daarover huilie huilie doen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toilet Bekijk bericht
Hoe kom ik erachter van welke provider hij komt? Hij is van de vrachtwagen gevallen vermoed ik :/
juist.... Iets met goedkoop duurkoop, etc. en je hebt een gestolen exemplaar. Staat je niet netjes...

Laatst gewijzigd door ballegooier; 28-02-11 om 08:22.
  #8  
Oud 28-02-11, 09:55
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

[QUOTE=ballegooier;646537]Jij kunt hem toch DM'en ipv daarover huilie huilie doen?

haha goed punt! @TS: Als je een website zoekt waar je dat kunt laten checken moet je even op mijn naam klikken en naar mijn vorige posts kijken.
  #9  
Oud 28-02-11, 17:42
Toilet Toilet is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Gelukt. Deze tel is was van T-mobile en heb hem geactiveerd en gejailbreaked en was al simlockvrij. Niks meer aan doen. Dit was mijn eerste en laatste apple! ): (
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Activeren en unlock 3GS - 4.2.1 / BB 05.15.04 / BL6.4 seansan Unlock 2 05-03-11 21:30
iPhone 4: Iphone 4 unlock/activeren o2 Pdeb1993 Unlock 2 25-08-10 22:08
iPhone 1e gen.: Unlock en Activeren El-Kenny Unlock 6 10-08-10 12:43
iPhone 3GS: Push activeren voor unlock?! dekac Unlock 0 16-02-10 22:15
Hoe m-banxafe activeren op iphone? etienne iPhone algemeen 4 19-11-08 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.