iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Baseband 06.15.00 unlocken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/85751-baseband-06-15-00-unlocken.html)

Razors 28-02-11 18:47

Baseband 06.15.00 unlocken
 
Beste mensen

Ik draai nu al een tijdje 05.15.04 op mijn iphone dus heb ik hem tot dusver nog niet kunnen gebruiken. Ook werkt de Wi-Fi niet meer.

Nu wou ik vragen of het een goed idee lijkt om met snowbreeze een custum ipsw te maken met ultrasnow 1.2 toegevoegd, om dan zo met redsnow de baseband naar 06.15.00 te updaten en zo te installeren op mijn iphone.

Ik heb voordien al eens geprobeert ultrasnow op mijn iphone toe te voegen via een custom ipsw maar ik vond er nergens een icoontje van, iemand een uitleg hiervoor? Hij stond telkens in queue en als ik op clear klikte dan had ik iets van dependencies

Alvast bedankt

iWiefring 28-02-11 19:46

Gewoon nog even wachten, de nieuwe unlock zit eraan te komen! :D

EDIT:
Voordat er speculaties ontstaan, ze zijn er in ieder geval al aan bezig. Hoe lang het duurt is nog een groot raadsel.

iNemesis 01-03-11 13:00

Gewoon nieuwe Redsn0w downloaden en vink "install ipad baseband" via cydia even ultrasn0w erop gooien. simpel zat :)! Er kleven wel wat bezwaren aan de ipad baseband, mogelijk werkt je GPS niet zo lekker (soms!), dus bedenk u goed wat u met uw baseband doet :)!

Itsmitch 01-03-11 17:34

Ik zou het je niet aanraden om het te doen, die ipad baseband geeft mij alleen maar problemen. Ik ben van mening dat ik mijn Vodafone netwerk hierdoor ben kwijt geraakt (voorheen werkte het wel !) + je kan voorlopig ook niet down of upgraden van je firmware Mits de baseband verssie hoger ligt dan die van de ipad (06.15.00)

Zoals hier boven werd geadviseerd zou ik zeker nog even wachten ..

Ook schijnen mensen gprs problemen te hebben na de ipadbaseband, en als je unlocked met ultrasn0w ook je batterijen die sneller kunnen leeg raken.

Tenzij je sampref installeerd, majah ik heb er in elk geval spijt van en vond dit een mooie kans om toe te lichten waarom :)

Razors 03-03-11 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Itsmitch (Bericht 647032)
Ik zou het je niet aanraden om het te doen, die ipad baseband geeft mij alleen maar problemen. Ik ben van mening dat ik mijn Vodafone netwerk hierdoor ben kwijt geraakt (voorheen werkte het wel !) + je kan voorlopig ook niet down of upgraden van je firmware Mits de baseband verssie hoger ligt dan die van de ipad (06.15.00)

Zoals hier boven werd geadviseerd zou ik zeker nog even wachten ..

Ook schijnen mensen gprs problemen te hebben na de ipadbaseband, en als je unlocked met ultrasn0w ook je batterijen die sneller kunnen leeg raken.

Tenzij je sampref installeerd, majah ik heb er in elk geval spijt van en vond dit een mooie kans om toe te lichten waarom :)

Hartelijk dank, ik heb dan uiteindelijk besloten om toch nog maar wat af te wachten.

ShortyEx 03-03-11 22:00

Hopelijk komen er ook resultaten voor de eventuele downgrade.. Want die 6.15 is niet aangenaam!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.