iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Iphone 4 ios 4.1 02.10.04 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/86259-iphone-4-ios-4-1-02-10-04-a.html)

Sulo 08-03-11 14:26

Iphone 4 ios 4.1 02.10.04
 
Ben in China en wil graag China Mobile gebruiken.

Heb een iphone 4 - ios 4.1 - modem firmware 02.10.04

Zover ik weet moet ik mijn iphone eerst jailbreaken voor ik hem kan unlocken.

Kan iemand me vertellen of het mogelijk is mijn iphone te jailbreaken en te unlocken. En hoe?

Heb gezocht op het forum, maar kwam geen oplossing tegen.

Graag hulp AUB.. Vast bedankt..

iNemesis 08-03-11 14:44

Waarop is je iphone gelocked? Als het een nederlandse toestel (van tmobile) is dan is hij gewoon simlockvrij hoor :), hoef je niets voor te doen. Is hij gelocked op andere provider , dan moet je hem eerst jailbreaken en dan unlocken.
Jailbreaken is mogelijk.
Unlocken NIET op dit moment (misschien volgende week, gezien de geruchten)

Sulo 08-03-11 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 649085)
Waarop is je iphone gelocked? Als het een nederlandse toestel (van tmobile) is dan is hij gewoon simlockvrij hoor :), hoef je niets voor te doen. Is hij gelocked op andere provider , dan moet je hem eerst jailbreaken en dan unlocken.
Jailbreaken is mogelijk.
Unlocken NIET op dit moment (misschien volgende week, gezien de geruchten)

Het is een Nederlandse toestel van T-mobile. Ik ben naar een China Mobile zaak gegaan. Ze hebben mijn kaart geknipt met een daarvoor bestemd apparaat. Zodra ik hem erin deed kreeg ik de melding Fout met simkaart en links boven staat er ongeldige simkaart.

iNemesis 08-03-11 17:29

Tmobile iphones zijn allemaal simlockvrij hoor. Dan moet je het volgende doen. Pak je simkaart (geen tmobile kaart), doe hem in de iphone. Sluit je iphone op itunes en wacht heel even totdat itunes verbinding maakt met de apple server. Daarna verschijnt vanzelf de melding dat uw iphone is unlocked. Voor dit proces heb je dus wel een computer nodig met internet verbinding. Mocht het niet lukken een simpel telefoontje of mailtje naar Tmobile en wordt geregeld dat hij unlocked wordt.

Sulo 08-03-11 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 649136)
Tmobile iphones zijn allemaal simlockvrij hoor. Dan moet je het volgende doen. Pak je simkaart (geen tmobile kaart), doe hem in de iphone. Sluit je iphone op itunes en wacht heel even totdat itunes verbinding maakt met de apple server. Daarna verschijnt vanzelf de melding dat uw iphone is unlocked. Voor dit proces heb je dus wel een computer nodig met internet verbinding. Mocht het niet lukken een simpel telefoontje of mailtje naar Tmobile en wordt geregeld dat hij unlocked wordt.

HEEEEELLLLL ERG BEDANKT.....!!!!! :))

Heb precies gedaan zoals je me vertelt hebt en het WERKT... :)))

Maar ik kreeg een zwart scherm met wat Chinese tekst. Moest accepteren of weigeren, maar aan de linkerkant van de scherm zag ik een pijltje naar links. Ik klikte erop en het scherm verdween.. Enige idee wat het is?

Nogmaals bedankt... :))

iNemesis 08-03-11 18:20

Dat weet ik niet :)! je bent in china...blijkbaar heb je hem op chinees ingesteld :)! Dat heeft in ieder geval niets met dat proces te maken :)! Kijk eens aan .......ik unlock ze aan de lopende band ....:D ik geef ff mijn rekening nummer...Grapje ! veel plezier ermee..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.