//

Pek en veren..

Pek en veren.. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) .. worden misschien mijn deel na het stellen van een complete lekenvraag die misschien al honderd keer gesteld is maar na zoeken en zoeken op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-11, 22:26
eyehrev eyehrev is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 7
Standaard

.. worden misschien mijn deel na het stellen van een complete lekenvraag die misschien al honderd keer gesteld is maar na zoeken en zoeken op het internet en dit forum ben ik er nog altijd niet uit..

Dus ik ga ze toch stellen..

Ik heb geen ervaring met jailbroken en simlockvrije iPhones. Nu heb ik er echter zo eentje op de kop kunnen tikken voor mijn zus.
Als ik die connecteer met iTunes, dan is de jailbreak weg, veronderstel ik, maar dat vind ik niet erg. Maar hoe zit het met de simlock? Is die dan ook weg?
Ik heb geen idee waar de iPhone vandaan komt. Ik heb 'm via eBay en wat eerst een prachtige aankoop leek, is dat nu niet meer echt omdat ik het scherm al moeten laten vervangen heb. De verkoper wil ik niet meer contacteren, daar heb ik mijn deel miserie al mee gehad.

To the point: wat gebeurt er als ik een jailbroken en simlockvrije iPhone aansluit op iTunes? Wat doe ik als de simlock er weer op zit?

Een link naar een thread hier die ik misschien over het hoofd gezien heb, daar zou ik al ongelooflijk gelukkig mee zijn. En extra info van jullie, mensen met een kennis waar ik jaloers van ben, is meer dan welkom.

Fijn weekend iedereen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eyehrev Bekijk bericht
mijn zus.!
Oh ja, vergeten: zij werkt met Windows. Misschien goed om te weten?

Dank!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-03-11 om 22:31. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!