//

unlock voor orange france

unlock voor orange france discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iphone 4 van iemand hier in nederland gekocht, hij blijkt nu uit frankrijk te komen en een simlock te hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-11, 13:45
jorian jorian is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 7
Exclamation unlock voor orange france

Beste mensen,

Ik heb een iphone 4 van iemand hier in nederland gekocht, hij blijkt nu uit frankrijk te komen en een simlock te hebben van orange france. ik heb bij delocker.nl geprobeerd om de iphone te unlocken maar dit bleek delocker niet te kunnen doen. weet iemand wat ik moet doen om hem wel te unlocken en of ik dat mischien in frankrijk bij een orange winkel kan doen? ik wordt er moedeloos van!!

HELP ME!!

Alvast bedankt

Jorian!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-11, 15:21
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Als je 100% zeker bent van het feit dat het Orange France is dan kan je eventueel via Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | Setting Your Mobile Free een permanente imei-unlock aanvragen. Op hun site dat ze hem wel leveren voor $110 ( zo'n 85 euro )
Ik heb daar mijn Movistar locked iPhone laten doen en na 5 dagen was ie unlocked. Weet dat niet iedereen hier positief is over deze site maar ik had geen klagen, superservice ( mails snel beantwoord bijv ) en binnen een week vrij van simlock!
  #3  
Oud 25-03-11, 22:24
Booo Booo is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik heb de mijne van orange france laten unlocken , was 79 euro (110 usd) en binnen de 24 uur unlocked , zeer goede service bij Mobile Phone Unlockers !!!!!!
Bij een ander iphone was het niet mogelijk en de volgende dag m'n geld terug gekregen !!!! Echt een aanrader !!!!!
  #4  
Oud 26-03-11, 10:42
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Lijkt me sterk dat als Delocker het niet kan, dat mobile phone unlockers het wel kan. Delocker is toch wel de meest betrouwbare partij. Maar wie weet, je kunt het altijd proberen.
  #5  
Oud 26-03-11, 11:34
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Lijkt me sterk dat als Delocker het niet kan, dat mobile phone unlockers het wel kan. Delocker is toch wel de meest betrouwbare partij. Maar wie weet, je kunt het altijd proberen.
Lol het staat duidelijk op hun site en zoals je ziet aan de reactie boven je, ze kunnen het dus ook nog waarmaken ook. Delocker is niet heilig hoor en dat voor JOU delocker de meest betrouwbare partij is wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
  #6  
Oud 26-03-11, 12:16
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Lol het staat duidelijk op hun site en zoals je ziet aan de reactie boven je, ze kunnen het dus ook nog waarmaken ook. Delocker is niet heilig hoor en dat voor JOU delocker de meest betrouwbare partij is wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
Niemand zegt dat Delocker heilig is. Ik ga gewoon af op de reacties hier op het forum. En daaruit blijkt dat Delocker betrouwbaarder is dan mobilephoneunlockers. Dus ja, dan is het dus niet alleen voor mij zo maar voor iedereen...
  #7  
Oud 26-03-11, 12:51
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Niemand zegt dat Delocker heilig is. Ik ga gewoon af op de reacties hier op het forum. En daaruit blijkt dat Delocker betrouwbaarder is dan mobilephoneunlockers. Dus ja, dan is het dus niet alleen voor mij zo maar voor iedereen...
Toch lijkt het alsof je een soort van heilige oorlog voert tegen mobilephoneunlockers. Komt bij dat er net zoveel positieve reacties zijn over hun als over delocker.
Btw, als je een post begint met "lijkt me sterk dat hun het wel kunnen terwijl delocker het niet kan" getuigt dat niet bepaald van een open mind over wat voor imei unlock dan ook. Zeker niet als er boven je iemand post dat hun het inderdaad kunnen en nogwel binnen 24 uur ook ( in zijn geval ).
We geven de topic maker een tip ( die voor meerdere mensen goed werkt ) en jij lijkt het eerder de grond in te willen trappen als dat je iemand een kans gunt. Laat iedereen vrij in zijn/haar keuze en hou eens op met je "kruistocht" tegen mobilephoneunlockers.
In een andere post zat je vampira ook al zo "tegen" te werken en beweerde je zelfs dat delocker dik goedkoper was ( of de goedkoopste ), wat in mijn geval ( en meerder unlocks zijn daa goedkoper als bij delocker ) ook nog eens niet klopte.

Dus nogmaals, laat iedereen gewoon vrij in hun keuze. Ook al zeg je nergens dat ze daar niet vrij in zijn ( voor je daar over begint ) het lijkt wel of jezelf bij delocker werkt of zo.
  #8  
Oud 26-03-11, 13:21
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Toch lijkt het alsof je een soort van heilige oorlog voert tegen mobilephoneunlockers. Komt bij dat er net zoveel positieve reacties zijn over hun als over delocker.
Btw, als je een post begint met "lijkt me sterk dat hun het wel kunnen terwijl delocker het niet kan" getuigt dat niet bepaald van een open mind over wat voor imei unlock dan ook. Zeker niet als er boven je iemand post dat hun het inderdaad kunnen en nogwel binnen 24 uur ook ( in zijn geval ).
We geven de topic maker een tip ( die voor meerdere mensen goed werkt ) en jij lijkt het eerder de grond in te willen trappen als dat je iemand een kans gunt. Laat iedereen vrij in zijn/haar keuze en hou eens op met je "kruistocht" tegen mobilephoneunlockers.
In een andere post zat je vampira ook al zo "tegen" te werken en beweerde je zelfs dat delocker dik goedkoper was ( of de goedkoopste ), wat in mijn geval ( en meerder unlocks zijn daa goedkoper als bij delocker ) ook nog eens niet klopte.

Dus nogmaals, laat iedereen gewoon vrij in hun keuze. Ook al zeg je nergens dat ze daar niet vrij in zijn ( voor je daar over begint ) het lijkt wel of jezelf bij delocker werkt of zo.
Zucht. Je hebt gelijk jochie. *trekt zich terug uit deze zinloze discussie*

Ontopic: ik zou je persoonlijk eerder adviseren bij imeiunlock.nl je unlock aan te vragen dan bij mobilephoneunlockers.
  #9  
Oud 26-03-11, 13:39
jorian jorian is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 7
Standaard

Ja, delocker heeft wel netjes mijn geld terug gestord en weet zelf ook niet waar het aan ligt. ik vind het allemaal een beetje vaag die sites, je weet niet precies hoe ze te werk gaan het is altijd maar afwachten, bij de ene lukt het wel en de ander blijft maar zitten met zijn simlock. niemand raad dus aan om naar frankrijk te gaan en in een orange winkel in te stappen???
  #10  
Oud 26-03-11, 15:28
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorian Bekijk bericht
Ja, delocker heeft wel netjes mijn geld terug gestord en weet zelf ook niet waar het aan ligt. ik vind het allemaal een beetje vaag die sites, je weet niet precies hoe ze te werk gaan het is altijd maar afwachten, bij de ene lukt het wel en de ander blijft maar zitten met zijn simlock. niemand raad dus aan om naar frankrijk te gaan en in een orange winkel in te stappen???
Ben bang dat die optie vrij nutteloos is, denk nl niet dat ze hem simlockvrij maken voor je.
Mail mobilephoneunlockers maar of ze je kunnen helpen. Zoja heb je echt binnen een paar dagen je telefoon simlockvrij.
  #11  
Oud 13-04-11, 16:34
tigrarol tigrarol is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorian Bekijk bericht
Ja, delocker heeft wel netjes mijn geld terug gestord en weet zelf ook niet waar het aan ligt. ik vind het allemaal een beetje vaag die sites, je weet niet precies hoe ze te werk gaan het is altijd maar afwachten, bij de ene lukt het wel en de ander blijft maar zitten met zijn simlock. niemand raad dus aan om naar frankrijk te gaan en in een orange winkel in te stappen???
Zit met zelfde probleem. Zou een microsim van Orange France de oplossing zijn om hem terug te activeren? Op ebay voor nog geen 10 euro incl verzending .
Of zou hij locked blijven na die ***** 4.3.1 update?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock SFR France Brauntje Unlock 216 14-10-11 16:10
France orange prepaid skipV Overige providers Nederland 1 25-02-11 21:31
iPhone 3GS: Slide for emergency (Orange France) Leon223 Unlock 3 09-02-11 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:33.