//

03.10.01 unlockbaar? Andere opties?

03.10.01 unlockbaar? Andere opties? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 van een vriend die gejailbreaked was. Maar niet geactiveerd. Ik heb hem hersteld en vervolgens sn0wbreeze over heen gegooid met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-11, 20:47
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard 03.10.01 unlockbaar? Andere opties?

Ik heb een iPhone 4 van een vriend die gejailbreaked was. Maar niet geactiveerd.

Ik heb hem hersteld en vervolgens sn0wbreeze over heen gegooid met hacktivatie.

Nu is de baseband 03.10.01 is deze al te unlocken? Zo nee, ik heb mijn eigen iPhone ook met sn0wbreeze gejailbreaked van 4.0 naar 4.2.1 met behoud van oudere baseband.

Is het mogelijk de SHSH te gebruiken van mijn telefoon om die van me vriend te downgraden naar 4.0 om zo de oude baseband te krijgen?

Mvg,

Frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-11, 21:03
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Dat zou wel makkelijk zijn he, dat je die SHSH blobs van een andere iPhone kan gebruiken Maar nee, het is juist zo ontwikkeld dat elke iPhone haar eigen handtekening van Apple nodig heeft.

En ook al kon je de FW downgraden met SHSH blobs, dan alsnog kan je nooit en te nimmer de BB downgraden. Je had beter eerst wat informatie kunnen lezen, voordat je aan de gang ging En ook de unlock is er voorlopig nog niet.

Kortom: niet handig en een dure iPod touch.
__________________

  #3  
Oud 26-03-11, 23:33
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 Bekijk bericht
Dat zou wel makkelijk zijn he, dat je die SHSH blobs van een andere iPhone kan gebruiken Maar nee, het is juist zo ontwikkeld dat elke iPhone haar eigen handtekening van Apple nodig heeft.

En ook al kon je de FW downgraden met SHSH blobs, dan alsnog kan je nooit en te nimmer de BB downgraden. Je had beter eerst wat informatie kunnen lezen, voordat je aan de gang ging En ook de unlock is er voorlopig nog niet.

Kortom: niet handig en een dure iPod touch.
Laten we beginnen met je commentaar.
Bedankt voor de informatie . Alleen alles wat je erna zei over informatie klopt niet.

Ik wist nou niet zeker dat als je je iPhone downgrade of je BB dan wel of niet mee ging. Bovendien was deze iPhone al op 4.2.1 en had al de nieuwe BB dus daar heb ik verder niks fouts meegedaan.. En bovendien is het ook nog is niet mijn iPhone (niet iPod Touch :S heb iPod nergens in de mond genomen).

Dus deze iPhone was al met de nieuwste BB omdat hij er al op stond, alleen was hij nog niet geactiveerd en dat heb ik wel even gedaan.. Maar nogmaals bedankt voor je verdere informatie.
  #4  
Oud 27-03-11, 15:32
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mensen wachten al heel lang op een unlock voor 02.xx.xx en 03.xx.xx

Helaas is daar nog steeds weinig over bekend, behalve dat de laatste poging mislukte:

Unlock van de iPhone 4 loopt vertraging op (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl

Zodra er meer nieuws is lees je dat hier.

Voor nu een slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Iphone 3Gs firmware 4.3.3 unlockbaar ?? FamousD Unlock 4 10-05-11 15:36
AlertView opties Dreissen Ontwikkelen voor iOS 11 08-04-10 08:59
iPhone 3G: iPhone 3G met O2 abonnoment...''unlockbaar"? JanR Unlock 1 10-06-09 12:23
Iphone3G met bootloader 5.09 unlockbaar? vainabien Archief 3 02-06-09 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.